To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Θρησκεία > ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΔΥΣΑΣΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ
 
 
 
   
 
xriston enedysasthe baptisma kai theia eyxaristia photo

xriston enedysasthe baptisma kai theia eyxaristia photo


ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΔΥΣΑΣΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ

BKS.0202081      
ΚατηγορίαΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΥποκατηγορίαΘΕΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από10.00 €
μόνο9.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5146-81-8
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: OSTRACON PUBLISHING
Σειρά: ACTA VARIA ACADEMICA
Σελίδες: 148
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019

Το βάπτισμα ήταν και είναι η θύρα από την οποία εισοδεύει ο άνθρωπος στη Θεία Ευχαριστία. Και όπως κάθε θύρα είναι ενσωματωμένη και μέρος του οικοδομήματος και της οικίας, έτσι και το βάπτισμα δεν είναι κάτι ξεχωριστό, αλλά μέρος της Θείας Ευχαριστίας. Εάν μέσα από αυτή την προοπτική ερμηνευθεί η φράση: «Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται» (Μαρκ. 16, 16), τότε γίνεται κατανοητό ότι σώζεται, όχι απλά εκείνος που θα βαπτισθεί -άλλωστε τι νόημα θα είχε να βρεθεί πρόσκαιρα και προσωρινά κάποιος στη θύρα- αλλά να εισέλθει στην οικία, δηλαδή εκείνος που δια της θύρας εισέρχεται στο χώρο. Κατά τον ίδιο τρόπο και εκείνος που βαπτίζεται, εισέρχεται στη Θεία Ευχαριστία. Ίσως η καλύτερη ερμηνεία του «βαπτισθείς», να αποδιδόταν με το: «ο λειτουργηθείς», εκείνος που συμμετέχει στη Θεία Ευχαριστία, εκείνος που έχει περάσει πλέον τη θύρα της βαπτίσεως.

Ο Χριστός προέτρεψε τον Θωμά να μην γίνεται άπιστος, αλλά πιστός. Τελικά ποια είναι η απιστία του Θωμά; Ο Θωμάς την πρώτη Κυριακή απουσίαζε από την λειτουργική σύναξη. Μήπως τελικά η απιστία είναι ότι δεν προσήλθε στην πρώτη Θεία Λειτουργία; Μήπως επειδή έμεινε αλειτούργητος; Ενδεχομένως η φράση του Χριστού: «μη γίνου άπιστος, αλλά πιστός» (Ιω. 20, 28), τελικά να σημαίνει, μην απέχεις από την κυριακάτικη λατρευτική σύναξη, μην απουσιάζεις από τη Θεία Ευχαριστία, μη γίνεσαι αλειτούργητος, αλλά λειτουργημένος. Αυτό συνέβη τη δεύτερη Κυριακή μετά την Ανάσταση. Έκτοτε, κάθε Κυριακή είναι Πάσχα, είναι Ανάσταση, είναι μεταναστάσιμη συνάντηση με τον Αναστάντα Χριστό. Κάθε Κυριακή τελείται η Θεία Λειτουργία και κάθε Κυριακή κοινωνούμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Σε αυτή την εβδομαδιαία σύναξη στην οποία είναι παρών ο Χριστός, ο κάθε βαπτισμένος να μην απουσιάζει. Οφείλει να είναι παρών, για να είναι πιστός. «Μη γίνου άπιστος», δηλαδή αλειτούργητος, «αλλά πιστός», δηλαδή λειτουργημένος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Last viewed
ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΔΥΣΑΣΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ (BKS.0202081)
xriston enedysasthe baptisma kai theia eyxaristia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
10.00 € -10% = 9.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ISBN: 978-618-5146-81-8
Συγγραφέας: ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: OSTRACON PUBLISHING
Σειρά: ACTA VARIA ACADEMICA
Σελίδες: 148
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019

Το βάπτισμα ήταν και είναι η θύρα από την οποία εισοδεύει ο άνθρωπος στη Θεία Ευχαριστία. Και όπως κάθε θύρα είναι ενσωματωμένη και μέρος του οικοδομήματος και της οικίας, έτσι και το βάπτισμα δεν είναι κάτι ξεχωριστό, αλλά μέρος της Θείας Ευχαριστίας. Εάν μέσα από αυτή την προοπτική ερμηνευθεί η φράση: «Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται» (Μαρκ. 16, 16), τότε γίνεται κατανοητό ότι σώζεται, όχι απλά εκείνος που θα βαπτισθεί -άλλωστε τι νόημα θα είχε να βρεθεί πρόσκαιρα και προσωρινά κάποιος στη θύρα- αλλά να εισέλθει στην οικία, δηλαδή εκείνος που δια της θύρας εισέρχεται στο χώρο. Κατά τον ίδιο τρόπο και εκείνος που βαπτίζεται, εισέρχεται στη Θεία Ευχαριστία. Ίσως η καλύτερη ερμηνεία του «βαπτισθείς», να αποδιδόταν με το: «ο λειτουργηθείς», εκείνος που συμμετέχει στη Θεία Ευχαριστία, εκείνος που έχει περάσει πλέον τη θύρα της βαπτίσεως.

Ο Χριστός προέτρεψε τον Θωμά να μην γίνεται άπιστος, αλλά πιστός. Τελικά ποια είναι η απιστία του Θωμά; Ο Θωμάς την πρώτη Κυριακή απουσίαζε από την λειτουργική σύναξη. Μήπως τελικά η απιστία είναι ότι δεν προσήλθε στην πρώτη Θεία Λειτουργία; Μήπως επειδή έμεινε αλειτούργητος; Ενδεχομένως η φράση του Χριστού: «μη γίνου άπιστος, αλλά πιστός» (Ιω. 20, 28), τελικά να σημαίνει, μην απέχεις από την κυριακάτικη λατρευτική σύναξη, μην απουσιάζεις από τη Θεία Ευχαριστία, μη γίνεσαι αλειτούργητος, αλλά λειτουργημένος. Αυτό συνέβη τη δεύτερη Κυριακή μετά την Ανάσταση. Έκτοτε, κάθε Κυριακή είναι Πάσχα, είναι Ανάσταση, είναι μεταναστάσιμη συνάντηση με τον Αναστάντα Χριστό. Κάθε Κυριακή τελείται η Θεία Λειτουργία και κάθε Κυριακή κοινωνούμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Σε αυτή την εβδομαδιαία σύναξη στην οποία είναι παρών ο Χριστός, ο κάθε βαπτισμένος να μην απουσιάζει. Οφείλει να είναι παρών, για να είναι πιστός. «Μη γίνου άπιστος», δηλαδή αλειτούργητος, «αλλά πιστός», δηλαδή λειτουργημένος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΧΡΙΣΤΟΝ ΕΝΕΔΥΣΑΣΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΑ BKS.0202081 BKS.0202081 ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ •ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ ISBN: 978-618-5146-81-8 Συγγραφέας: ΜΑΡΚΑΡΗΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: OSTRACON PUBLISHING Σειρά: ACTA VARIA ACADEMICA Σελίδες: 148 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2019 Το βάπτισμα ήταν και είναι η θύρα από την οποία εισοδεύει ο άνθρωπος στη Θεία Ευχαριστία. Και όπως κάθε θύρα είναι ενσωματωμένη και μέρος του οικοδομήματος και της οικίας, έτσι και το βάπτισμα δεν είναι κάτι ξεχωριστό, αλλά μέρος της Θείας Ευχαριστίας. Εάν μέσα από αυτή την προοπτική ερμηνευθεί η φράση: «Ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται» (Μαρκ. 16, 16), τότε γίνεται κατανοητό ότι σώζεται, όχι απλά εκείνος που θα βαπτισθεί -άλλωστε τι νόημα θα είχε να βρεθεί πρόσκαιρα και προσωρινά κάποιος στη θύρα- αλλά να εισέλθει στην οικία, δηλαδή εκείνος που δια της θύρας εισέρχεται στο χώρο. Κατά τον ίδιο τρόπο και εκείνος που βαπτίζεται, εισέρχεται στη Θεία Ευχαριστία. Ίσως η καλύτερη ερμηνεία του «βαπτισθείς», να αποδιδόταν με το: «ο λειτουργηθείς», εκείνος που συμμετέχει στη Θεία Ευχαριστία, εκείνος που έχει περάσει πλέον τη θύρα της βαπτίσεως. Ο Χριστός προέτρεψε τον Θωμά να μην γίνεται άπιστος, αλλά πιστός. Τελικά ποια είναι η απιστία του Θωμά; Ο Θωμάς την πρώτη Κυριακή απουσίαζε από την λειτουργική σύναξη. Μήπως τελικά η απιστία είναι ότι δεν προσήλθε στην πρώτη Θεία Λειτουργία; Μήπως επειδή έμεινε αλειτούργητος; Ενδεχομένως η φράση του Χριστού: «μη γίνου άπιστος, αλλά πιστός» (Ιω. 20, 28), τελικά να σημαίνει, μην απέχεις από την κυριακάτικη λατρευτική σύναξη, μην απουσιάζεις από τη Θεία Ευχαριστία, μη γίνεσαι αλειτούργητος, αλλά λειτουργημένος. Αυτό συνέβη τη δεύτερη Κυριακή μετά την Ανάσταση. Έκτοτε, κάθε Κυριακή είναι Πάσχα, είναι Ανάσταση, είναι μεταναστάσιμη συνάντηση με τον Αναστάντα Χριστό. Κάθε Κυριακή τελείται η Θεία Λειτουργία και κάθε Κυριακή κοινωνούμε το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Σε αυτή την εβδομαδιαία σύναξη στην οποία είναι παρών ο Χριστός, ο κάθε βαπτισμένος να μην απουσιάζει. Οφείλει να είναι παρών, για να είναι πιστός. «Μη γίνου άπιστος», δηλαδή αλειτούργητος, «αλλά πιστός», δηλαδή λειτουργημένος.
8.1
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή