ISBN: 978-960-512-703-9 Συγγραφέας: ΒΟΝΓΚ ΓΙΟΥ ΛΙΝ Εκδοτικός οίκος: ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ Μ. Σελίδες: 544 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2018 ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΗΧΟΣ, ΨΗΦΙΑΚΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Χρήση και Προγραμματισμός Πολυμέσων Ψηφιακός Ήχος, Ψηφιακό Βίντεο, Ψηφιακή Απεικόνιση και Προγραμματισμός Πολυμέσων Καλύπτονται τα θέματα: Εισαγωγή στα ΠολυμέσαΘεμελιώδη Στοιχεία της Ψηφιακής ΑπεικόνισηςΑπαθανάτιση και Επεξεργασία Ψηφιακών ΕικόνωνΘεμελιώδη Στοιχεία του Ψηφιακού ΉχουΚαταγραφή και Επεξεργασία Ψηφιακού ΉχουΘεμελιώδη Στοιχεία του Ψηφιακού ΒίντεοΨηφιακό Βίντεο: ΜεταπαραγωγήΕισαγωγή στην HTMLΒίντεο και Ήχος στην HTML5Θεμελιώδη Στοιχεία Προγραμματισμού με την JavaScriptΚαμβάς της HTML5: Εικόνες και ΣχέδιαΚαμβάς της HTML5: ΚινησιοδότησηΚαμβάς της HTML5: ΔιαδραστικότηταΕισαγωγή στην Αντικειμενοστραφή JavaScript Τα προγράμματα εφαρμογών που μελετώνται και χρησιμοποιούνται για την δημιουργία και την επεξεργασία πολυμέσων και για τον προγραμματισμό πολυμέσων είναι τα εξής: Ψηφιακές Εικόνες Adobe Photoshop, Adobe Illustrator Ψηφιακός Ήχος Adobe Audition, Audacity, Apple Garage Band, Sony Sound Forge, SONAR, Sony ACID Pro Ψηφιακό Βίντεο Adobe Premiere Pro, Apple Final Cut Pro, Sony Vegas, Adobe Encore DVD, Sony DVD Architect Συγγραφή Πολυμέσων και Εισαγωγή στον Προγραμματισμό μέσα στο Περιβάλλον Προγραμματισμού Παιχνιδιών Adobe Dreamweaver, συντάκτες απλού κειμένου (όπως Notepad για Windows και TextEdit για Mac OS)
|