To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
toyristiko marketingk photo

toyristiko marketingk photo


ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0110624      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.24.00 €
μόνο18.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-209-511-3
Συγγραφέας: ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Μετάφραση: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ
Σελίδες: 438
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Το βιβλίο καλύπτει τις βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος ή περιβάλλοντος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές συνοπτικές περιγραφές του σχεδιασμού, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων. Η ξεκάθαρη γλώσσα και η προσεγμένη διάταξη ολόκληρου του κειμένου του βιβλίου επιτρέπουν την εύκολη κατανόηση των εννοιών από σπουδαστές κάθε επιπέδου.

Χαρακτηριστικά του βιβλίου:

  • Οκτώ νέες μελέτες περιπτώσεων από το διεθνή χώρο που βασίζονται σε πραγματικές καταστάσεις, διευκολύνουν τον αναγνώστη να περάσει από τη θεωρία στην πράξη.
  • Γραμμένο σε συνεργασία με έναν πεπειραμένο επαγγελματία του τουρισμού ώστε να παρέχει σύγχρονες και πρακτικές γνώσεις μάρκετινγκ.
  • Περιλαμβάνει ερωτήσεις, εργασίες, και θέματα για συζήτηση στο τέλος κάθε κεφαλαίου, για τη διευκόλυνση της κατανόησης και την ανάπτυξη σημαντικών, τρεχόντων θεμάτων.
  • Περιλαμβάνει ξεχωριστό κεφάλαιο για τη χρήση του άμεσου μάρκετινγκ.

    Το Τουριστικό Μάρκετινγκ συνιστάται για εκπαιδευτικά προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης με θέματα: Τουρισμός, Τουριστικό Μάνατζμεντ, Φιλοξενία και Τουρισμός, και Ελεύθερος Χρόνος και Τουρισμός. Καλύπτει πλήρως το στοιχείο μάρκετινγκ της διδακτέας ύλης για τον Τουρισμό. Οι φοιτητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης στο μάρκετινγκ, αλλά και τα στελέχη του μάρκετινγκ στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού, θα βρουν ιδιαίτερα χρήσιμο αυτό το βιβλίο.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0110624)
    toyristiko marketingk photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 24.00 € μόνο 18.00
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-209-511-3
    Συγγραφέας: ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Μετάφραση: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ
    Σελίδες: 438
    Διαστάσεις: 17x24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

    Το βιβλίο καλύπτει τις βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος ή περιβάλλοντος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές συνοπτικές περιγραφές του σχεδιασμού, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων. Η ξεκάθαρη γλώσσα και η προσεγμένη διάταξη ολόκληρου του κειμένου του βιβλίου επιτρέπουν την εύκολη κατανόηση των εννοιών από σπουδαστές κάθε επιπέδου.

    Χαρακτηριστικά του βιβλίου:
    • Οκτώ νέες μελέτες περιπτώσεων από το διεθνή χώρο που βασίζονται σε πραγματικές καταστάσεις, διευκολύνουν τον αναγνώστη να περάσει από τη θεωρία στην πράξη.
    • Γραμμένο σε συνεργασία με έναν πεπειραμένο επαγγελματία του τουρισμού ώστε να παρέχει σύγχρονες και πρακτικές γνώσεις μάρκετινγκ.
    • Περιλαμβάνει ερωτήσεις, εργασίες, και θέματα για συζήτηση στο τέλος κάθε κεφαλαίου, για τη διευκόλυνση της κατανόησης και την ανάπτυξη σημαντικών, τρεχόντων θεμάτων.
    • Περιλαμβάνει ξεχωριστό κεφάλαιο για τη χρήση του άμεσου μάρκετινγκ.

    Το Τουριστικό Μάρκετινγκ συνιστάται για εκπαιδευτικά προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης με θέματα: Τουρισμός, Τουριστικό Μάνατζμεντ, Φιλοξενία και Τουρισμός, και Ελεύθερος Χρόνος και Τουρισμός. Καλύπτει πλήρως το στοιχείο μάρκετινγκ της διδακτέας ύλης για τον Τουρισμό. Οι φοιτητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης στο μάρκετινγκ, αλλά και τα στελέχη του μάρκετινγκ στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού, θα βρουν ιδιαίτερα χρήσιμο αυτό το βιβλίο.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0110624 BKS.0110624 ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-511-3 Συγγραφέας: ΧΟΛΛΟΓΟΥΕΙ ΚΡΙΣΤΟΦΕΡ, ΡΟΜΠΙΝΣΟΝ ΚΡΙΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Μετάφραση: ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ Σελίδες: 438 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Το βιβλίο καλύπτει τις βασικές γνώσεις που είναι απαραίτητες για την καθημερινή λειτουργία ενός τμήματος ή περιβάλλοντος μάρκετινγκ, παρέχοντας κατανοητές συνοπτικές περιγραφές του σχεδιασμού, των επικοινωνιών, της διαφήμισης, της διανομής, και των δημοσίων σχέσεων. Η ξεκάθαρη γλώσσα και η προσεγμένη διάταξη ολόκληρου του κειμένου του βιβλίου επιτρέπουν την εύκολη κατανόηση των εννοιών από σπουδαστές κάθε επιπέδου. Χαρακτηριστικά του βιβλίου:• Οκτώ νέες μελέτες περιπτώσεων από το διεθνή χώρο που βασίζονται σε πραγματικές καταστάσεις, διευκολύνουν τον αναγνώστη να περάσει από τη θεωρία στην πράξη.• Γραμμένο σε συνεργασία με έναν πεπειραμένο επαγγελματία του τουρισμού ώστε να παρέχει σύγχρονες και πρακτικές γνώσεις μάρκετινγκ.• Περιλαμβάνει ερωτήσεις, εργασίες, και θέματα για συζήτηση στο τέλος κάθε κεφαλαίου, για τη διευκόλυνση της κατανόησης και την ανάπτυξη σημαντικών, τρεχόντων θεμάτων.• Περιλαμβάνει ξεχωριστό κεφάλαιο για τη χρήση του άμεσου μάρκετινγκ. Το Τουριστικό Μάρκετινγκ συνιστάται για εκπαιδευτικά προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης με θέματα: Τουρισμός, Τουριστικό Μάνατζμεντ, Φιλοξενία και Τουρισμός, και Ελεύθερος Χρόνος και Τουρισμός. Καλύπτει πλήρως το στοιχείο μάρκετινγκ της διδακτέας ύλης για τον Τουρισμό. Οι φοιτητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης στο μάρκετινγκ, αλλά και τα στελέχη του μάρκετινγκ στον κλάδο των ταξιδιών και του τουρισμού, θα βρουν ιδιαίτερα χρήσιμο αυτό το βιβλίο.
    13.5
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή