To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
 
 
 
   
 
toyristiki oikonomiki photo

toyristiki oikonomiki photo


ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ

BKS.0075300      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.55.00 €
μόνο49.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-252-7
Συγγραφέας: ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 648
Διαστάσεις: 24Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018

Η τουριστική οικονομική είναι ένας κλάδος των κοινωνικών επιστημών που ασχολείται με πλήθος θεωρητικών και εμπειρικών θεμάτων, τα οποία αποτελούν τη συνισταμένη όλων των προσπαθειών για την κατανόηση του πως τα άτομα, τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και η κοινωνία διαχειρίζονται τους σπάνιους πλουτοπαραγωγικούς πόρους για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της τουριστικής δραστηριότητας.

Σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι η κατανόηση του θεωρητικού πλαισίου της Τουριστικής Οικονομικής από τη μικροοικονομική και μακροοικονομική σκοπιά των θεμάτων που σχετίζονται με την τουριστική ζήτηση και την πρόβλεψή της. Ειδικότερα, ασχολείται με τους επιμέρους παράγοντες που τη διαμορφώνουν (ανάγκες, κίνητρα, καταναλωτικά πρότυπα, διαδικασίες λήψης τουριστικών αποφάσεων κ.λπ.), με την παραγωγή, το κόστος του τουρισμού και με την προσφορά του τουριστικού προϊόντος, καθώς και με τις κυριότερες μορφές τουριστικών αγορών και την ισορροπία τους, μέσα στις οποίες λειτουργούν οι τουριστικές μονάδες στη σύγχρονη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται ένα ειδικό θέμα της Τουριστικής Οικονομικής, ο Δορυφορικός Λογαριασμός Τουρισμού, λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει για την εκτίμηση της ποιοτικής και ποσοτικής διάστασης της τουριστικής δραστηριότητας.

Με τη δεύτερη έκδοση του συγγράμματος, αναδιαμορφώνεται η ύλη του και γίνεται εισαγωγή νέων ενοτήτων και κεφαλαίων. Ειδικότερα, οι κυριότερες αλλαγές που έχουν γίνει στην έκδοση αυτή είναι οι ακόλουθες:

  • Έχει αναδιαμορφωθεί όλο το κείμενο της πρώτης έκδοσης, ώστε να είναι περισσότερο συνεκτικό και λειτουργικό, προκειμένου ο αναγνώστης να αποκτήσει μια διαισθητική κατανόηση.
  • Έχουν συμπεριληφθεί παραδείγματα σε όλα τα κεφάλαια που διευκρινίζουν τα διάφορα θέματα που αναλύονται.
  • Έχουν συμπεριληφθεί αρκετά νέα διαγράμματα και πίνακες για την καλύτερη κατανόηση του κειμένου.
  • Έχει γίνει περίληψη των κυριότερων θεμάτων που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο.
  • Έχει εισαχθεί νέο κεφάλαιο σχετικό με τη θεωρία των προτιμήσεων και επιλογών του τουρίστα-καταναλωτή.
  • Έχει γίνει πλήρης αναμόρφωση των κεφαλαίων που σχετίζονται με τις μορφές και την ισορροπία της τουριστικής αγοράς.
  • Έχουν παρατεθεί, σε κάθε κεφάλαιο, ενδεικτικά προβλήματα με τις απαντήσεις αυτών που ενθαρρύνουν την ανακεφαλαίωση και βοηθούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ (BKS.0075300)
    toyristiki oikonomiki photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 55.00 € μόνο 49.50
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-586-252-7
    Συγγραφέας: ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
    Σελίδες: 648
    Διαστάσεις: 24Χ17
    Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018

    Η τουριστική οικονομική είναι ένας κλάδος των κοινωνικών επιστημών που ασχολείται με πλήθος θεωρητικών και εμπειρικών θεμάτων, τα οποία αποτελούν τη συνισταμένη όλων των προσπαθειών για την κατανόηση του πως τα άτομα, τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και η κοινωνία διαχειρίζονται τους σπάνιους πλουτοπαραγωγικούς πόρους για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της τουριστικής δραστηριότητας.

    Σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι η κατανόηση του θεωρητικού πλαισίου της Τουριστικής Οικονομικής από τη μικροοικονομική και μακροοικονομική σκοπιά των θεμάτων που σχετίζονται με την τουριστική ζήτηση και την πρόβλεψή της. Ειδικότερα, ασχολείται με τους επιμέρους παράγοντες που τη διαμορφώνουν (ανάγκες, κίνητρα, καταναλωτικά πρότυπα, διαδικασίες λήψης τουριστικών αποφάσεων κ.λπ.), με την παραγωγή, το κόστος του τουρισμού και με την προσφορά του τουριστικού προϊόντος, καθώς και με τις κυριότερες μορφές τουριστικών αγορών και την ισορροπία τους, μέσα στις οποίες λειτουργούν οι τουριστικές μονάδες στη σύγχρονη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται ένα ειδικό θέμα της Τουριστικής Οικονομικής, ο Δορυφορικός Λογαριασμός Τουρισμού, λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει για την εκτίμηση της ποιοτικής και ποσοτικής διάστασης της τουριστικής δραστηριότητας.

    Με τη δεύτερη έκδοση του συγγράμματος, αναδιαμορφώνεται η ύλη του και γίνεται εισαγωγή νέων ενοτήτων και κεφαλαίων. Ειδικότερα, οι κυριότερες αλλαγές που έχουν γίνει στην έκδοση αυτή είναι οι ακόλουθες:


    • Έχει αναδιαμορφωθεί όλο το κείμενο της πρώτης έκδοσης, ώστε να είναι περισσότερο συνεκτικό και λειτουργικό, προκειμένου ο αναγνώστης να αποκτήσει μια διαισθητική κατανόηση.
    • Έχουν συμπεριληφθεί παραδείγματα σε όλα τα κεφάλαια που διευκρινίζουν τα διάφορα θέματα που αναλύονται.
    • Έχουν συμπεριληφθεί αρκετά νέα διαγράμματα και πίνακες για την καλύτερη κατανόηση του κειμένου.
    • Έχει γίνει περίληψη των κυριότερων θεμάτων που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο.
    • Έχει εισαχθεί νέο κεφάλαιο σχετικό με τη θεωρία των προτιμήσεων και επιλογών του τουρίστα-καταναλωτή.
    • Έχει γίνει πλήρης αναμόρφωση των κεφαλαίων που σχετίζονται με τις μορφές και την ισορροπία της τουριστικής αγοράς.
    • Έχουν παρατεθεί, σε κάθε κεφάλαιο, ενδεικτικά προβλήματα με τις απαντήσεις αυτών που ενθαρρύνουν την ανακεφαλαίωση και βοηθούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ BKS.0075300 BKS.0075300 ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-252-7 Συγγραφέας: ΛΑΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 648 Διαστάσεις: 24Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2018 Η τουριστική οικονομική είναι ένας κλάδος των κοινωνικών επιστημών που ασχολείται με πλήθος θεωρητικών και εμπειρικών θεμάτων, τα οποία αποτελούν τη συνισταμένη όλων των προσπαθειών για την κατανόηση του πως τα άτομα, τα νοικοκυριά, οι επιχειρήσεις και η κοινωνία διαχειρίζονται τους σπάνιους πλουτοπαραγωγικούς πόρους για τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας της τουριστικής δραστηριότητας. Σκοπός του συγγράμματος αυτού είναι η κατανόηση του θεωρητικού πλαισίου της Τουριστικής Οικονομικής από τη μικροοικονομική και μακροοικονομική σκοπιά των θεμάτων που σχετίζονται με την τουριστική ζήτηση και την πρόβλεψή της. Ειδικότερα, ασχολείται με τους επιμέρους παράγοντες που τη διαμορφώνουν (ανάγκες, κίνητρα, καταναλωτικά πρότυπα, διαδικασίες λήψης τουριστικών αποφάσεων κ.λπ.), με την παραγωγή, το κόστος του τουρισμού και με την προσφορά του τουριστικού προϊόντος, καθώς και με τις κυριότερες μορφές τουριστικών αγορών και την ισορροπία τους, μέσα στις οποίες λειτουργούν οι τουριστικές μονάδες στη σύγχρονη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα. Επιπρόσθετα, εξετάζεται ένα ειδικό θέμα της Τουριστικής Οικονομικής, ο Δορυφορικός Λογαριασμός Τουρισμού, λόγω του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που παρουσιάζει για την εκτίμηση της ποιοτικής και ποσοτικής διάστασης της τουριστικής δραστηριότητας. Με τη δεύτερη έκδοση του συγγράμματος, αναδιαμορφώνεται η ύλη του και γίνεται εισαγωγή νέων ενοτήτων και κεφαλαίων. Ειδικότερα, οι κυριότερες αλλαγές που έχουν γίνει στην έκδοση αυτή είναι οι ακόλουθες: • Έχει αναδιαμορφωθεί όλο το κείμενο της πρώτης έκδοσης, ώστε να είναι περισσότερο συνεκτικό και λειτουργικό, προκειμένου ο αναγνώστης να αποκτήσει μια διαισθητική κατανόηση.• Έχουν συμπεριληφθεί παραδείγματα σε όλα τα κεφάλαια που διευκρινίζουν τα διάφορα θέματα που αναλύονται.• Έχουν συμπεριληφθεί αρκετά νέα διαγράμματα και πίνακες για την καλύτερη κατανόηση του κειμένου.• Έχει γίνει περίληψη των κυριότερων θεμάτων που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο.• Έχει εισαχθεί νέο κεφάλαιο σχετικό με τη θεωρία των προτιμήσεων και επιλογών του τουρίστα-καταναλωτή.• Έχει γίνει πλήρης αναμόρφωση των κεφαλαίων που σχετίζονται με τις μορφές και την ισορροπία της τουριστικής αγοράς.• Έχουν παρατεθεί, σε κάθε κεφάλαιο, ενδεικτικά προβλήματα με τις απαντήσεις αυτών που ενθαρρύνουν την ανακεφαλαίωση και βοηθούν στον έλεγχο της κατανόησης του κειμένου.
    44.55
    10 1 1


    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή