Η παρούσα αποτελεί διορθωμένη αναπαραγωγή του έργου μας (Τουρισμός -Τουριστική Οικονομία, Ανάπτυξη, Πολιτική, 2006), με σημαντικό περιορισμό και αναδιάταξη της ύλης που να εξυπηρετεί διδακτικούς στόχους και σκοπούς, με την ελπίδα ότι ανταποκρίνεται πλήρως και επαρκώς σε ανάγκες του «κόσμου του τουρισμού» και σε ανάγκες όσων θέλουν να σπουδάσουν τον τουρισμό. Σε περιόδους που η οικονομική κρίση πλήττει μεγάλα τμήματα εργαζομένων και της κοινωνίας, ο τουρισμός έρχεται σαν «ελαφρά ταξιαρχία» ή σαν «βαρειά βιομηχανία» να συνδράμει με θέσεις εργασίας και παροχή υπηρεσιών, ώστε ο κόσμος του κάματου και της δουλειάς να μπορεί να αντισταθεί στη λαίλαπα των... επιθέσεων των μνημονιακών πολιτικών.
Η χώρα μας αποτελεί σημαντικό παγκόσμιο «τουριστικό απόθεμα», με το σύνολο των πόρων που διαθέτει (περιβάλλον, φύση, ιστορία, αρχαιολογία, μνημεία, πολιτισμός κ.λπ.), και απαιτεί ορθολογική διαχείριση προς όφελος του λαού και της κοινωνίας, κάτι που δεν έχει συμβεί επαρκώς έως τώρα με τις ασκούμενες πολιτικές οι οποίες, συνήθως, θεωρούνταν επιτυχημένες από το γεγονός και μόνο της αύξησης των επισκεπτών από την αλλοδαπή, χωρίς να ληφθούν υπ όψιν το μέγεθος της τουριστικής δαπάνης και η κατασπατάληση των τουριστικών πόρων κ.ά.
Τα θέματα τούτα θίγονται αναλυτικά στα επί μέρους κεφάλαια και υποκεφάλαια. Θέλουμε, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι απαιτείται η ίδρυση στη χώρα Ανώτατης Σχολής Τουρισμού -σε ένα από τα ιστορικά πανεπιστήμια-, για να σπουδάζουν οι νέοι μας σοβαρά την επιστήμη του τουρισμού και στη συνέχεια να καταστήσουν τον ελληνικό τουρισμό ως έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς της εθνικής οικονομίας.
Η παρούσα αποτελεί διορθωμένη αναπαραγωγή του έργου μας (Τουρισμός -Τουριστική Οικονομία, Ανάπτυξη, Πολιτική, 2006), με σημαντικό περιορισμό και αναδιάταξη της ύλης που να εξυπηρετεί διδακτικούς στόχους και σκοπούς, με την ελπίδα ότι ανταποκρίνεται πλήρως και επαρκώς σε ανάγκες του «κόσμου του τουρισμού» και σε ανάγκες όσων θέλουν να σπουδάσουν τον τουρισμό. Σε περιόδους που η οικονομική κρίση πλήττει μεγάλα τμήματα εργαζομένων και της κοινωνίας, ο τουρισμός έρχεται σαν «ελαφρά ταξιαρχία» ή σαν «βαρειά βιομηχανία» να συνδράμει με θέσεις εργασίας και παροχή υπηρεσιών, ώστε ο κόσμος του κάματου και της δουλειάς να μπορεί να αντισταθεί στη λαίλαπα των... επιθέσεων των μνημονιακών πολιτικών.
Η χώρα μας αποτελεί σημαντικό παγκόσμιο «τουριστικό απόθεμα», με το σύνολο των πόρων που διαθέτει (περιβάλλον, φύση, ιστορία, αρχαιολογία, μνημεία, πολιτισμός κ.λπ.), και απαιτεί ορθολογική διαχείριση προς όφελος του λαού και της κοινωνίας, κάτι που δεν έχει συμβεί επαρκώς έως τώρα με τις ασκούμενες πολιτικές οι οποίες, συνήθως, θεωρούνταν επιτυχημένες από το γεγονός και μόνο της αύξησης των επισκεπτών από την αλλοδαπή, χωρίς να ληφθούν υπ όψιν το μέγεθος της τουριστικής δαπάνης και η κατασπατάληση των τουριστικών πόρων κ.ά.
Τα θέματα τούτα θίγονται αναλυτικά στα επί μέρους κεφάλαια και υποκεφάλαια. Θέλουμε, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι απαιτείται η ίδρυση στη χώρα Ανώτατης Σχολής Τουρισμού -σε ένα από τα ιστορικά πανεπιστήμια-, για να σπουδάζουν οι νέοι μας σοβαρά την επιστήμη του τουρισμού και στη συνέχεια να καταστήσουν τον ελληνικό τουρισμό ως έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς της εθνικής οικονομίας.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗBKS.0322254BKS.0322254ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΕΞΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΕΞΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΕΞΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-531-340-1 Συγγραφέας: ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ, ΕΞΑΡΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΥΛΟΣ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2016 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ Η παρούσα αποτελεί διορθωμένη αναπαραγωγή του έργου μας (Τουρισμός -Τουριστική Οικονομία, Ανάπτυξη, Πολιτική, 2006), με σημαντικό περιορισμό και αναδιάταξη της ύλης που να εξυπηρετεί διδακτικούς στόχους και σκοπούς, με την ελπίδα ότι ανταποκρίνεται πλήρως και επαρκώς σε ανάγκες του «κόσμου του τουρισμού» και σε ανάγκες όσων θέλουν να σπουδάσουν τον τουρισμό. Σε περιόδους που η οικονομική κρίση πλήττει μεγάλα τμήματα εργαζομένων και της κοινωνίας, ο τουρισμός έρχεται σαν «ελαφρά ταξιαρχία» ή σαν «βαρειά βιομηχανία» να συνδράμει με θέσεις εργασίας και παροχή υπηρεσιών, ώστε ο κόσμος του κάματου και της δουλειάς να μπορεί να αντισταθεί στη λαίλαπα των... επιθέσεων των μνημονιακών πολιτικών. Η χώρα μας αποτελεί σημαντικό παγκόσμιο «τουριστικό απόθεμα», με το σύνολο των πόρων που διαθέτει (περιβάλλον, φύση, ιστορία, αρχαιολογία, μνημεία, πολιτισμός κ.λπ.), και απαιτεί ορθολογική διαχείριση προς όφελος του λαού και της κοινωνίας, κάτι που δεν έχει συμβεί επαρκώς έως τώρα με τις ασκούμενες πολιτικές οι οποίες, συνήθως, θεωρούνταν επιτυχημένες από το γεγονός και μόνο της αύξησης των επισκεπτών από την αλλοδαπή, χωρίς να ληφθούν υπ όψιν το μέγεθος της τουριστικής δαπάνης και η κατασπατάληση των τουριστικών πόρων κ.ά. Τα θέματα τούτα θίγονται αναλυτικά στα επί μέρους κεφάλαια και υποκεφάλαια. Θέλουμε, ωστόσο, να επισημάνουμε ότι απαιτείται η ίδρυση στη χώρα Ανώτατης Σχολής Τουρισμού -σε ένα από τα ιστορικά πανεπιστήμια-, για να σπουδάζουν οι νέοι μας σοβαρά την επιστήμη του τουρισμού και στη συνέχεια να καταστήσουν τον ελληνικό τουρισμό ως έναν από τους πιο σημαντικούς τομείς της εθνικής οικονομίας. ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση