Στην Αθήνα της Κρίσης, την μεταβατική χρονιά του 2012, ένας εργαζόμενος αυτόχειρας ποιητής αφήνει μοναδική του κληρονομιά ένα χειρόγραφο. Εκεί μέσα φαίνεται ότι πέρασε τα πενήντα χρόνια της ζωής του παρατηρώντας γύρω του, βιώνοντας ιστορίες καθημερινής τρέλας, αναλογιζόμενος, αυτοαναλυόμενος, διαλογιζόμενος, αυτομαστιγωνόμενος, ακούγοντας τις ιστορίες των άλλων, που τις αναπλάθει και μας τις διηγείται με τον δικό του χιουμοριστικό (αλλά ποτέ ΤΟΣΟ ...ανάλαφρο) τρόπο.
Φόνοι, ληστείες, διαρρήξεις, βιασμοί, σχιζοφρενείς δολοφόνοι με το ...πινέλο, πρώην εισοδηματίες, ψωροπερήφανοι και γερο-παραλυμένοι, γυναίκες (όλων των φύλων) έτοιμες για όλα, επαίτες (επαγγελματίες και ερασιτέχνες), γυμναστές, γιατροί, συγγραφείς, μεταφραστές, κριτικοί (κατά φαντασίαν), εκδότες που τρέχουν και δεν φτάνουν, μανάβηδες που τυλίγουν τα σάπια ζαρζαβατικά με σελοφάν για να «τα σπρώξουν» στον ανυποψίαστο πελάτη, εργολάβοι οικοδομών και οικονομικοί μετανάστες, ψυχίατροι, τραβεστί και παπάδες, αεριτζήδες, μεσίτες και μεσάζοντες, πλαστογράφοι και αντιγραφείς, λογοκλόποι, και βραβειοθήρες, βραβειοθέτες και βραβειοδότες, επιδοτούμενοι και επιδοτούμενοι (εδώ δεν υπάρχουν επι δότες, ακόμα κι όταν φαίνεται ότι υπάρχουν - κάποιοι είναι αποδέκτες του ζεστού, λευκού ή μαύρου, χρήματος).
Λαϊκοί άνθρωποι και μεγαλοαστοί, τίμιοι και λιγότερο τίμιοι, νοικοκυρές μετά τα πρόθυρα νευρικής κρίσης, κλιμακτήριος (ανδρική και γυναικεία), εναλλακτικοί θεραπευτές, μέντιουμ, χαρτούδες και φλυτζανούδες...
Ένα πανόραμα της ελληνικής κοινωνίας από το 1962 (που γεννήθηκε ο συγγραφέας, καθώς και η αυτόχειρη περσόνα του) μέχρι το 2012.
Στην Αθήνα της Κρίσης, την μεταβατική χρονιά του 2012, ένας εργαζόμενος αυτόχειρας ποιητής αφήνει μοναδική του κληρονομιά ένα χειρόγραφο. Εκεί μέσα φαίνεται ότι πέρασε τα πενήντα χρόνια της ζωής του παρατηρώντας γύρω του, βιώνοντας ιστορίες καθημερινής τρέλας, αναλογιζόμενος, αυτοαναλυόμενος, διαλογιζόμενος, αυτομαστιγωνόμενος, ακούγοντας τις ιστορίες των άλλων, που τις αναπλάθει και μας τις διηγείται με τον δικό του χιουμοριστικό (αλλά ποτέ ΤΟΣΟ ...ανάλαφρο) τρόπο.
Φόνοι, ληστείες, διαρρήξεις, βιασμοί, σχιζοφρενείς δολοφόνοι με το ...πινέλο, πρώην εισοδηματίες, ψωροπερήφανοι και γερο-παραλυμένοι, γυναίκες (όλων των φύλων) έτοιμες για όλα, επαίτες (επαγγελματίες και ερασιτέχνες), γυμναστές, γιατροί, συγγραφείς, μεταφραστές, κριτικοί (κατά φαντασίαν), εκδότες που τρέχουν και δεν φτάνουν, μανάβηδες που τυλίγουν τα σάπια ζαρζαβατικά με σελοφάν για να «τα σπρώξουν» στον ανυποψίαστο πελάτη, εργολάβοι οικοδομών και οικονομικοί μετανάστες, ψυχίατροι, τραβεστί και παπάδες, αεριτζήδες, μεσίτες και μεσάζοντες, πλαστογράφοι και αντιγραφείς, λογοκλόποι, και βραβειοθήρες, βραβειοθέτες και βραβειοδότες, επιδοτούμενοι και επιδοτούμενοι (εδώ δεν υπάρχουν επι δότες, ακόμα κι όταν φαίνεται ότι υπάρχουν - κάποιοι είναι αποδέκτες του ζεστού, λευκού ή μαύρου, χρήματος).
Λαϊκοί άνθρωποι και μεγαλοαστοί, τίμιοι και λιγότερο τίμιοι, νοικοκυρές μετά τα πρόθυρα νευρικής κρίσης, κλιμακτήριος (ανδρική και γυναικεία), εναλλακτικοί θεραπευτές, μέντιουμ, χαρτούδες και φλυτζανούδες...
Ένα πανόραμα της ελληνικής κοινωνίας από το 1962 (που γεννήθηκε ο συγγραφέας, καθώς και η αυτόχειρη περσόνα του) μέχρι το 2012.
ΤΟ ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣBKS.0169143BKS.0169143ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΜΠΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-618-5145-56-9 Συγγραφέας: ΜΠΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΟΣΤΡΙΑ Σελίδες: 742 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2015 ΑΝΑΛΕΚΤΑ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Στην Αθήνα της Κρίσης, την μεταβατική χρονιά του 2012, ένας εργαζόμενος αυτόχειρας ποιητής αφήνει μοναδική του κληρονομιά ένα χειρόγραφο. Εκεί μέσα φαίνεται ότι πέρασε τα πενήντα χρόνια της ζωής του παρατηρώντας γύρω του, βιώνοντας ιστορίες καθημερινής τρέλας, αναλογιζόμενος, αυτοαναλυόμενος, διαλογιζόμενος, αυτομαστιγωνόμενος, ακούγοντας τις ιστορίες των άλλων, που τις αναπλάθει και μας τις διηγείται με τον δικό του χιουμοριστικό (αλλά ποτέ ΤΟΣΟ ...ανάλαφρο) τρόπο. Φόνοι, ληστείες, διαρρήξεις, βιασμοί, σχιζοφρενείς δολοφόνοι με το ...πινέλο, πρώην εισοδηματίες, ψωροπερήφανοι και γερο-παραλυμένοι, γυναίκες (όλων των φύλων) έτοιμες για όλα, επαίτες (επαγγελματίες και ερασιτέχνες), γυμναστές, γιατροί, συγγραφείς, μεταφραστές, κριτικοί (κατά φαντασίαν), εκδότες που τρέχουν και δεν φτάνουν, μανάβηδες που τυλίγουν τα σάπια ζαρζαβατικά με σελοφάν για να «τα σπρώξουν» στον ανυποψίαστο πελάτη, εργολάβοι οικοδομών και οικονομικοί μετανάστες, ψυχίατροι, τραβεστί και παπάδες, αεριτζήδες, μεσίτες και μεσάζοντες, πλαστογράφοι και αντιγραφείς, λογοκλόποι, και βραβειοθήρες, βραβειοθέτες και βραβειοδότες, επιδοτούμενοι και επιδοτούμενοι (εδώ δεν υπάρχουν επι δότες, ακόμα κι όταν φαίνεται ότι υπάρχουν - κάποιοι είναι αποδέκτες του ζεστού, λευκού ή μαύρου, χρήματος). Λαϊκοί άνθρωποι και μεγαλοαστοί, τίμιοι και λιγότερο τίμιοι, νοικοκυρές μετά τα πρόθυρα νευρικής κρίσης, κλιμακτήριος (ανδρική και γυναικεία), εναλλακτικοί θεραπευτές, μέντιουμ, χαρτούδες και φλυτζανούδες... Ένα πανόραμα της ελληνικής κοινωνίας από το 1962 (που γεννήθηκε ο συγγραφέας, καθώς και η αυτόχειρη περσόνα του) μέχρι το 2012. ΤΟ ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΤΗΣ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση