Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. Πληροφορίες     Δέχομαι
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ
 
 
 
   
 
to soma os topos pliroforias mathisis kai gnosis photo

to soma os topos pliroforias mathisis kai gnosis photo


ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ

BKS.0089118          
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από25.00 €
μόνο20.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5242-18-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Στο συλλογικό αυτό βιβλίο εξετάζονται θεωρητικά και επιστημολογικά-μεθοδολογικά ζητήματα των σχέσεων σώματος, βιώματος, γνώσης και ποιοτικής έρευνας.

Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται τα πιο κάτω ζητήματα:
-Οι βασικές θεωρητικές κατευθύνσεις ερευνών της ενσώματης στροφής στις κοινωνικές επιστήμες,
-Η έννοια του σώματος ως τόπου σημαντικών πληροφοριών για τη γνωσιακή ερευνητική διαδικασία και τη μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας,
-Οι βασικές αρχές, παραδοχές και έννοιες της οικο-σωματικο-βιωματικής προοπτικής σχετικά με τις διαδικασίες έρευνας, μάθησης και γνώσης,
-Η εγελιανή προσέγγιση για το σώμα, καθώς και αυτές της κοινωνικής φαινομενολογίας, του D.N. Stern, του M. Foucault, της D. Haraway, του M. Merleau-Ponty, του S. Freud, του Μ. Heidegger, κ.ά.,
-Η συνέντευξη ως σωματική επικοινωνία,
-Η αναπηρία στο πλαίσιο του σχολείου από την πλευρά του σώματος και πώς η υποκειμενικότητα και οι ιδιότητες του ερευνητή επηρεάζουν και εμπλουτίζουν την έρευνα,
-Η σημασία του σωματικού σχήματος στην προοπτική του «παραδείγματος του Αισθητού» και η σχετιζόμενη με αυτό εξωκαθημερινή εμπειρία στην προσέγγιση της σωματο- ψυχοπαιδαγωγικής του D. Bois και των συνεργατών του στη διαμόρφωση της ενσώματης γνώσης του υποκειμένου και στις δυνατότητες προσωπικής του ανάπτυξης και
-Η θεωρία του βιωματικού ρεαλισμού των G. Lakoff και M. Johnson για το σχηματισμό των εννοιολογικών μεταφορών και οι δυνατότητες διδασκαλίας και μάθησής τους στο σχολείο.


Διαβάστε ένα απόσπασμα


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ (BKS.0089118)
to soma os topos pliroforias mathisis kai gnosis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
25.00 € -20% = 20.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-618-5242-18-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 368
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

ΝΕΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Στο συλλογικό αυτό βιβλίο εξετάζονται θεωρητικά και επιστημολογικά-μεθοδολογικά ζητήματα των σχέσεων σώματος, βιώματος, γνώσης και ποιοτικής έρευνας.

Πιο συγκεκριμένα εξετάζονται τα πιο κάτω ζητήματα:
-Οι βασικές θεωρητικές κατευθύνσεις ερευνών της ενσώματης στροφής στις κοινωνικές επιστήμες,
-Η έννοια του σώματος ως τόπου σημαντικών πληροφοριών για τη γνωσιακή ερευνητική διαδικασία και τη μεθοδολογία της ποιοτικής έρευνας,
-Οι βασικές αρχές, παραδοχές και έννοιες της οικο-σωματικο-βιωματικής προοπτικής σχετικά με τις διαδικασίες έρευνας, μάθησης και γνώσης,
-Η εγελιανή προσέγγιση για το σώμα, καθώς και αυτές της κοινωνικής φαινομενολογίας, του D.N. Stern, του M. Foucault, της D. Haraway, του M. Merleau-Ponty, του S. Freud, του Μ. Heidegger, κ.ά.,
-Η συνέντευξη ως σωματική επικοινωνία,
-Η αναπηρία στο πλαίσιο του σχολείου από την πλευρά του σώματος και πώς η υποκειμενικότητα και οι ιδιότητες του ερευνητή επηρεάζουν και εμπλουτίζουν την έρευνα,
-Η σημασία του σωματικού σχήματος στην προοπτική του «παραδείγματος του Αισθητού» και η σχετιζόμενη με αυτό εξωκαθημερινή εμπειρία στην προσέγγιση της σωματο- ψυχοπαιδαγωγικής του D. Bois και των συνεργατών του στη διαμόρφωση της ενσώματης γνώσης του υποκειμένου και στις δυνατότητες προσωπικής του ανάπτυξης και
-Η θεωρία του βιωματικού ρεαλισμού των G. Lakoff και M. Johnson για το σχηματισμό των εννοιολογικών μεταφορών και οι δυνατότητες διδασκαλίας και μάθησής τους στο σχολείο.


Διαβάστε ένα απόσπασμα

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΣΩΜΑ ΩΣ ΤΟΠΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗΣ BKS.0089118 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
16 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials