Τα τραγούδια που κλείνει μέσα του το σημειωματάριο αυτό δεν είναι παρά όσα είδε κι άκουσε, αλλά κι όσα έπραξε, ένας απλός μισθοφόρος κατά τη διάρκεια της εκστρατείας που έλαβε μέρος. Κι αν τους έδωσε των τραγουδιών τη μορφή, είναι για να μην ξεκουφάνει τον αναγνώστη η μεταλλική παραφωνία της Φρίκης. Αλλά και γιατί η Φρίκη, παιδί του Χάους όπως Όλα, μορφοποιείται από μια πολύ αυστηρή και πειθαρχημένη δομή, ταυτόχρονα όμως χαλαρή κι ανέμελη, σαν ένα νεύμα. Όσον αφορά την Ομορφιά παρακαλώ τον αναγνώστη να μη σταθεί θαμπωμένος μπροστά της. Γιατί δεν είναι παρά ένα καθρέφτισμα Εκείνου που είναι πιο ωραίο. Κι Αυτό δεν μπόρεσε να διατυπωθεί εδώ, αλλά διατρέχει τις ρίζες αυτών των τραγουδιών, περιμένοντας εκείνον που θα καταφέρει να τ ονομάσει. Ίσως, αναγνώστη, να είσαι συ αυτός.
Οι ιστορίες αυτές δεν είναι μαρτυρίες ούτε φήμες. Αλλά γεγονότα στα οποία ήτανε παρών ο μισθοφόρος. Κι όσο για τον ίδιο, δεν ήταν κάποτε παρά ένας απλός κι αφελής αγρότης, που του έταξαν ως ανταμοιβή για τη στράτευση τον Ήλιο. Και, αναγνώστη, θα διαπιστώσεις σε τούτες τις σελίδες πως, αν και αφελής ο ίδιος, δεν τον εξαπάτησαν. Έλαβε ό,τι του υποσχέθηκαν. Το μόνο που του απέκρυψαν, ήτανε το κόστος.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η μελωδία που αναβλύζει απ τα μουσικά όργανα αυτών των τραγουδιών, εκφέρεται σύμφωνα με τις οδηγίες του μεγάλου μαέστρου: του Χάους. Πότε γραμμική, πότε μη γραμμική, επιχειρεί να ενσαρκώσει τον τρόπο που φανερώνεται καθημερινά στα μάτια μας η Αβυσσος, το κοσμικό ψευδώνυμο του Ανθρώπου.
Τα τραγούδια που κλείνει μέσα του το σημειωματάριο αυτό δεν είναι παρά όσα είδε κι άκουσε, αλλά κι όσα έπραξε, ένας απλός μισθοφόρος κατά τη διάρκεια της εκστρατείας που έλαβε μέρος. Κι αν τους έδωσε των τραγουδιών τη μορφή, είναι για να μην ξεκουφάνει τον αναγνώστη η μεταλλική παραφωνία της Φρίκης. Αλλά και γιατί η Φρίκη, παιδί του Χάους όπως Όλα, μορφοποιείται από μια πολύ αυστηρή και πειθαρχημένη δομή, ταυτόχρονα όμως χαλαρή κι ανέμελη, σαν ένα νεύμα. Όσον αφορά την Ομορφιά παρακαλώ τον αναγνώστη να μη σταθεί θαμπωμένος μπροστά της. Γιατί δεν είναι παρά ένα καθρέφτισμα Εκείνου που είναι πιο ωραίο. Κι Αυτό δεν μπόρεσε να διατυπωθεί εδώ, αλλά διατρέχει τις ρίζες αυτών των τραγουδιών, περιμένοντας εκείνον που θα καταφέρει να τ ονομάσει. Ίσως, αναγνώστη, να είσαι συ αυτός.
Οι ιστορίες αυτές δεν είναι μαρτυρίες ούτε φήμες. Αλλά γεγονότα στα οποία ήτανε παρών ο μισθοφόρος. Κι όσο για τον ίδιο, δεν ήταν κάποτε παρά ένας απλός κι αφελής αγρότης, που του έταξαν ως ανταμοιβή για τη στράτευση τον Ήλιο. Και, αναγνώστη, θα διαπιστώσεις σε τούτες τις σελίδες πως, αν και αφελής ο ίδιος, δεν τον εξαπάτησαν. Έλαβε ό, τι του υποσχέθηκαν. Το μόνο που του απέκρυψαν, ήτανε το κόστος.
Τέλος, να σημειωθεί ότι η μελωδία που αναβλύζει απ τα μουσικά όργανα αυτών των τραγουδιών, εκφέρεται σύμφωνα με τις οδηγίες του μεγάλου μαέστρου: του Χάους. Πότε γραμμική, πότε μη γραμμική, επιχειρεί να ενσαρκώσει τον τρόπο που φανερώνεται καθημερινά στα μάτια μας η Αβυσσος, το κοσμικό ψευδώνυμο του Ανθρώπου.
ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΕΝΟΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥBKS.0085655BKS.0085655ΤΙΧΟΜΙΡ ΣΑΝΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΤΙΧΟΜΙΡ ΣΑΝΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣΠΟΙΗΣΗΚατηγορία: ΠΟΙΗΣΗ •ΤΙΧΟΜΙΡ ΣΑΝΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στην κατηγορία ΠΟΙΗΣΗ ISBN: 978-960-655-120-8 Συγγραφέας: ΤΙΧΟΜΙΡ ΣΑΝΤΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΡΩΜΗ Σελίδες: 140 Διαστάσεις: 16Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2022 Τα τραγούδια που κλείνει μέσα του το σημειωματάριο αυτό δεν είναι παρά όσα είδε κι άκουσε, αλλά κι όσα έπραξε, ένας απλός μισθοφόρος κατά τη διάρκεια της εκστρατείας που έλαβε μέρος. Κι αν τους έδωσε των τραγουδιών τη μορφή, είναι για να μην ξεκουφάνει τον αναγνώστη η μεταλλική παραφωνία της Φρίκης. Αλλά και γιατί η Φρίκη, παιδί του Χάους όπως Όλα, μορφοποιείται από μια πολύ αυστηρή και πειθαρχημένη δομή, ταυτόχρονα όμως χαλαρή κι ανέμελη, σαν ένα νεύμα. Όσον αφορά την Ομορφιά παρακαλώ τον αναγνώστη να μη σταθεί θαμπωμένος μπροστά της. Γιατί δεν είναι παρά ένα καθρέφτισμα Εκείνου που είναι πιο ωραίο. Κι Αυτό δεν μπόρεσε να διατυπωθεί εδώ, αλλά διατρέχει τις ρίζες αυτών των τραγουδιών, περιμένοντας εκείνον που θα καταφέρει να τ ονομάσει. Ίσως, αναγνώστη, να είσαι συ αυτός. Οι ιστορίες αυτές δεν είναι μαρτυρίες ούτε φήμες. Αλλά γεγονότα στα οποία ήτανε παρών ο μισθοφόρος. Κι όσο για τον ίδιο, δεν ήταν κάποτε παρά ένας απλός κι αφελής αγρότης, που του έταξαν ως ανταμοιβή για τη στράτευση τον Ήλιο. Και, αναγνώστη, θα διαπιστώσεις σε τούτες τις σελίδες πως, αν και αφελής ο ίδιος, δεν τον εξαπάτησαν. Έλαβε ό, τι του υποσχέθηκαν. Το μόνο που του απέκρυψαν, ήτανε το κόστος. Τέλος, να σημειωθεί ότι η μελωδία που αναβλύζει απ τα μουσικά όργανα αυτών των τραγουδιών, εκφέρεται σύμφωνα με τις οδηγίες του μεγάλου μαέστρου: του Χάους. Πότε γραμμική, πότε μη γραμμική, επιχειρεί να ενσαρκώσει τον τρόπο που φανερώνεται καθημερινά στα μάτια μας η Αβυσσος, το κοσμικό ψευδώνυμο του Ανθρώπου. ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑΡΙΟ ΕΝΟΣ ΜΙΣΘΟΦΟΡΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση