Μετά από χρόνια εξορίας ο Αφηγητής επιστρέφει στη Χιλή των τελευταίων χρόνων της δικτατορίας, στα τέλη της δεκαεταίας του '70, εκεί έχει αφήσει οικογένεια, μια πρώην σύζυγο... Επιστρέφει και για να εξιστορήσει, ανασκαλεύοντας σε έγγραφα του 18ου αιώνα, τον πολυτάραχο βίο του βλοσυρού Χοακίν Τσέσκα, Ιταλού αρχιτέκτονα που ταξίδεψε στην Αποικία γύρω στο 1780 για να αποπερατώσει τις εργασίες του Καθεδρικού Ναού του Σαντιάγο, και της γυναίκας του, της ωραίας και ζωηρής Μανουελίτα Φερνάντες δε Ρεμπολιέδο, που "σαλτάριζε σαν αγριόγατα τα τείχη του μοναστηριού των Αυγουστινιανών, όπου ο ζηλότυπος αρχιτέκτονας την κρατούσε έγκλειστη, κι έτρεχε να παραδοθεί στις ακόρεστες ακολασίες της... να σμίξει με τους αγαπητικούς της".
Ο Αφηγητής μάς διηγείται, τις σιωπηλές νύχτες της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, όταν το στρατιωτικό καθεστώς συγχέεται με την Ιερά Εξέταση, πως ο Τσέσκα, κερατάς μεν πλην διαπρέπων στην τέχνη του, σχεδιάζει το Παλάτι της Μονέδα, όπου έμελλε να αφήσει την τελευταία του πνοή ο Σαλβαδόρ Αλιέντε κάπου 200 χρόνια αργότερα.
Ο Αφηγητής είναι ο Ιστορικός και συγχρόνως ο ακούσιος χρονικογράφος της εποχής του. Και η Ιστορία ανοίγεται στο όνειρο, αφού τα όσα μας διηγείται θα μπορούσαν να συμβαίνουν και αλλού, κι εδώ, σαν "ένα παιχνίδι με καθρέφτες... Κι ένα πέρασμα στην άλλη πλευρά του καθρέφτη". Μυθιστόρημα μέσα στο μυθιστόρημα, σε δύο χρόνους, του Αφηγητή και της ιστορίας που διηγείται. "Γιατί η ζωή μπορεί να είναι μια αναπάντεχη περιπέτεια".
Μετά από χρόνια εξορίας ο Αφηγητής επιστρέφει στη Χιλή των τελευταίων χρόνων της δικτατορίας, στα τέλη της δεκαεταίας του '70, εκεί έχει αφήσει οικογένεια, μια πρώην σύζυγο... Επιστρέφει και για να εξιστορήσει, ανασκαλεύοντας σε έγγραφα του 18ου αιώνα, τον πολυτάραχο βίο του βλοσυρού Χοακίν Τσέσκα, Ιταλού αρχιτέκτονα που ταξίδεψε στην Αποικία γύρω στο 1780 για να αποπερατώσει τις εργασίες του Καθεδρικού Ναού του Σαντιάγο, και της γυναίκας του, της ωραίας και ζωηρής Μανουελίτα Φερνάντες δε Ρεμπολιέδο, που "σαλτάριζε σαν αγριόγατα τα τείχη του μοναστηριού των Αυγουστινιανών, όπου ο ζηλότυπος αρχιτέκτονας την κρατούσε έγκλειστη, κι έτρεχε να παραδοθεί στις ακόρεστες ακολασίες της... να σμίξει με τους αγαπητικούς της".
Ο Αφηγητής μάς διηγείται, τις σιωπηλές νύχτες της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, όταν το στρατιωτικό καθεστώς συγχέεται με την Ιερά Εξέταση, πως ο Τσέσκα, κερατάς μεν πλην διαπρέπων στην τέχνη του, σχεδιάζει το Παλάτι της Μονέδα, όπου έμελλε να αφήσει την τελευταία του πνοή ο Σαλβαδόρ Αλιέντε κάπου 200 χρόνια αργότερα.
Ο Αφηγητής είναι ο Ιστορικός και συγχρόνως ο ακούσιος χρονικογράφος της εποχής του. Και η Ιστορία ανοίγεται στο όνειρο, αφού τα όσα μας διηγείται θα μπορούσαν να συμβαίνουν και αλλού, κι εδώ, σαν "ένα παιχνίδι με καθρέφτες... Κι ένα πέρασμα στην άλλη πλευρά του καθρέφτη". Μυθιστόρημα μέσα στο μυθιστόρημα, σε δύο χρόνους, του Αφηγητή και της ιστορίας που διηγείται. "Γιατί η ζωή μπορεί να είναι μια αναπάντεχη περιπέτεια".
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣBKS.0048165BKS.0048165ΕΔΟΥΑΡΤΣ ΧΟΡΧΕΕΔΟΥΑΡΤΣ ΧΟΡΧΕΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΕΔΟΥΑΡΤΣ ΧΟΡΧΕ στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-256-614-0 Συγγραφέας: ΕΔΟΥΑΡΤΣ ΧΟΡΧΕ Εκδοτικός οίκος: ΕΞΑΝΤΑΣ Μετάφραση: ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΑΠΦΩ Σελίδες: 496 Διαστάσεις: 14x20 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Μετά από χρόνια εξορίας ο Αφηγητής επιστρέφει στη Χιλή των τελευταίων χρόνων της δικτατορίας, στα τέλη της δεκαεταίας του '70, εκεί έχει αφήσει οικογένεια, μια πρώην σύζυγο... Επιστρέφει και για να εξιστορήσει, ανασκαλεύοντας σε έγγραφα του 18ου αιώνα, τον πολυτάραχο βίο του βλοσυρού Χοακίν Τσέσκα, Ιταλού αρχιτέκτονα που ταξίδεψε στην Αποικία γύρω στο 1780 για να αποπερατώσει τις εργασίες του Καθεδρικού Ναού του Σαντιάγο, και της γυναίκας του, της ωραίας και ζωηρής Μανουελίτα Φερνάντες δε Ρεμπολιέδο, που "σαλτάριζε σαν αγριόγατα τα τείχη του μοναστηριού των Αυγουστινιανών, όπου ο ζηλότυπος αρχιτέκτονας την κρατούσε έγκλειστη, κι έτρεχε να παραδοθεί στις ακόρεστες ακολασίες της... να σμίξει με τους αγαπητικούς της". Ο Αφηγητής μάς διηγείται, τις σιωπηλές νύχτες της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, όταν το στρατιωτικό καθεστώς συγχέεται με την Ιερά Εξέταση, πως ο Τσέσκα, κερατάς μεν πλην διαπρέπων στην τέχνη του, σχεδιάζει το Παλάτι της Μονέδα, όπου έμελλε να αφήσει την τελευταία του πνοή ο Σαλβαδόρ Αλιέντε κάπου 200 χρόνια αργότερα. Ο Αφηγητής είναι ο Ιστορικός και συγχρόνως ο ακούσιος χρονικογράφος της εποχής του. Και η Ιστορία ανοίγεται στο όνειρο, αφού τα όσα μας διηγείται θα μπορούσαν να συμβαίνουν και αλλού, κι εδώ, σαν "ένα παιχνίδι με καθρέφτες... Κι ένα πέρασμα στην άλλη πλευρά του καθρέφτη". Μυθιστόρημα μέσα στο μυθιστόρημα, σε δύο χρόνους, του Αφηγητή και της ιστορίας που διηγείται. "Γιατί η ζωή μπορεί να είναι μια αναπάντεχη περιπέτεια". ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση