Δεκαοχτώ ιστορίες, δεκαοχτώ τρόποι να ερωτεύεσαι και να πεθαίνεις.
Η Ευγενία Μπογιάνου ενορχηστρώνει πολυσήμαντες καταστάσεις προδοσίας, εκδίκησης, πάθους, απώλειας, θανάτου, στη ζωή ασήμαντων, σχεδόν μονόχορδων ανθρώπων που οι ίδιοι δεν συλλαμβάνουν καν την πολυπλοκότητα των συναισθημάτων τους, απλώς υφίστανται παθητικά τις συνέπειές τους.
Οι ιστορίες τους, έχουν συντεθεί σε διηγήματα μιας πολύ απαιτητικής μικρής φόρμας και είναι γραμμένες σε καθαρή, αβίαστη γλώσσα, με μια ιδιόρυθμη οικονομία λόγου που, χωρίς να αφαιρεί συναίσθημα, προσθέτει προεκτάσεις και πολλαπλασιάζει τις διαστάσεις της κοινής μοίρας σαν μέσα σε καθρέφτες. Έχουν στέρεα δομή, με αρχή, μέση και τέλος -όσο μπορεί να υπάρχει αρχή, μέση και τέλος στην ανθρώπινη διαδρομή- και, το κυριότερο, πολύ προσωπικό ύφος, το οποίο όμως, ο αναγνώστης το οοικειώνεται αμέσως.
Η Ευγενία Μπογιάνου παρατηρεί. Παρατηρεί πολύ προσεχτικά, και μέσα της και γύρω της. Με συμπάθεια, συνενοχή και κατανόηση. Έτσι, από το πρώτο της κιόλας βιβλίο φαίνεται και ότι έχει μάθει πολύ καλά τη ζωή και ότι κατέχει αυτή τη μοναδική, απέλπιδα μέθοδο ερμηνείας της μέσω του λόγου: να χειρίζεται το μικρό και τη μεγαλοσύνη του, το κακό και τον εξορκισμό του, το φαιδρό και τον αυτοσαρκασμό του, το πάθος και την απόγνωσή του, το αναπόφευκτο και την παραδοχή του. (Παυλίνα Παμπούδη).
Δεκαοχτώ ιστορίες, δεκαοχτώ τρόποι να ερωτεύεσαι και να πεθαίνεις.
Η Ευγενία Μπογιάνου ενορχηστρώνει πολυσήμαντες καταστάσεις προδοσίας, εκδίκησης, πάθους, απώλειας, θανάτου, στη ζωή ασήμαντων, σχεδόν μονόχορδων ανθρώπων που οι ίδιοι δεν συλλαμβάνουν καν την πολυπλοκότητα των συναισθημάτων τους, απλώς υφίστανται παθητικά τις συνέπειές τους.
Οι ιστορίες τους, έχουν συντεθεί σε διηγήματα μιας πολύ απαιτητικής μικρής φόρμας και είναι γραμμένες σε καθαρή, αβίαστη γλώσσα, με μια ιδιόρυθμη οικονομία λόγου που, χωρίς να αφαιρεί συναίσθημα, προσθέτει προεκτάσεις και πολλαπλασιάζει τις διαστάσεις της κοινής μοίρας σαν μέσα σε καθρέφτες. Έχουν στέρεα δομή, με αρχή, μέση και τέλος -όσο μπορεί να υπάρχει αρχή, μέση και τέλος στην ανθρώπινη διαδρομή- και, το κυριότερο, πολύ προσωπικό ύφος, το οποίο όμως, ο αναγνώστης το οοικειώνεται αμέσως.
Η Ευγενία Μπογιάνου παρατηρεί. Παρατηρεί πολύ προσεχτικά, και μέσα της και γύρω της. Με συμπάθεια, συνενοχή και κατανόηση. Έτσι, από το πρώτο της κιόλας βιβλίο φαίνεται και ότι έχει μάθει πολύ καλά τη ζωή και ότι κατέχει αυτή τη μοναδική, απέλπιδα μέθοδο ερμηνείας της μέσω του λόγου: να χειρίζεται το μικρό και τη μεγαλοσύνη του, το κακό και τον εξορκισμό του, το φαιδρό και τον αυτοσαρκασμό του, το πάθος και την απόγνωσή του, το αναπόφευκτο και την παραδοχή του. (Παυλίνα Παμπούδη).
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟBKS.0336056BKS.0336056ΜΠΟΓΙΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑΜΠΟΓΙΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΜΠΟΓΙΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 960-283-204-5 Συγγραφέας: ΜΠΟΓΙΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΡΟΕΣ Σελίδες: 160 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Δεκαοχτώ ιστορίες, δεκαοχτώ τρόποι να ερωτεύεσαι και να πεθαίνεις. Η Ευγενία Μπογιάνου ενορχηστρώνει πολυσήμαντες καταστάσεις προδοσίας, εκδίκησης, πάθους, απώλειας, θανάτου, στη ζωή ασήμαντων, σχεδόν μονόχορδων ανθρώπων που οι ίδιοι δεν συλλαμβάνουν καν την πολυπλοκότητα των συναισθημάτων τους, απλώς υφίστανται παθητικά τις συνέπειές τους. Οι ιστορίες τους, έχουν συντεθεί σε διηγήματα μιας πολύ απαιτητικής μικρής φόρμας και είναι γραμμένες σε καθαρή, αβίαστη γλώσσα, με μια ιδιόρυθμη οικονομία λόγου που, χωρίς να αφαιρεί συναίσθημα, προσθέτει προεκτάσεις και πολλαπλασιάζει τις διαστάσεις της κοινής μοίρας σαν μέσα σε καθρέφτες. Έχουν στέρεα δομή, με αρχή, μέση και τέλος -όσο μπορεί να υπάρχει αρχή, μέση και τέλος στην ανθρώπινη διαδρομή- και, το κυριότερο, πολύ προσωπικό ύφος, το οποίο όμως, ο αναγνώστης το οοικειώνεται αμέσως. Η Ευγενία Μπογιάνου παρατηρεί. Παρατηρεί πολύ προσεχτικά, και μέσα της και γύρω της. Με συμπάθεια, συνενοχή και κατανόηση. Έτσι, από το πρώτο της κιόλας βιβλίο φαίνεται και ότι έχει μάθει πολύ καλά τη ζωή και ότι κατέχει αυτή τη μοναδική, απέλπιδα μέθοδο ερμηνείας της μέσω του λόγου: να χειρίζεται το μικρό και τη μεγαλοσύνη του, το κακό και τον εξορκισμό του, το φαιδρό και τον αυτοσαρκασμό του, το πάθος και την απόγνωσή του, το αναπόφευκτο και την παραδοχή του. (Παυλίνα Παμπούδη). ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση