To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
 
 
 
   
 
to marketingk stin texni photo

to marketingk stin texni photo


ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

BKS.0536187      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.40.00 €
μόνο36.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-491-151-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

Η τρίτη και επαυξημένη έκδοση του Βιβλίου Το Μάρκετινγκ στην Τέχνη ήταν κάτι που αναμενόταν από καιρό. Το κλασικό και επιδραστικό αυτό κείμενο, που άνοιξε νέους δρόμους την εποχή της πρώτης έκδοσής του, καλύπτει, σε βάθος που παραμένει ασυναγώνιστο, τις βασικές έννοιες περί μάρκετινγκ και διαχείρισης στους χώρους της τέχνης και της πολιτισμικής κληρονομιάς.

Με έμφαση σε διεθνείς μελέτες περίπτωσης, πρακτικά παραδείγματα και ερωτήσεις για συζήτηση από μια συγγραφική ομάδα με πλούσια εμπειρία στον τομέα τnς διαχείρισης της Τέχνης, το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε φοιτητές όσο και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται στον κλάδο.

Ενημερωμένη με εκτενείς προσθήκες οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις δραματικές αλλαγές που έχουν επέλθει στον κλάδο, η ανά χείρας έκδοση συνδυάζει θέματα οργανισμών και διαχείρισης, αναδεικνύοντας τις βαθύτερες συνδέσεις ανάμεσα στη λειτουργία μάρκετινγκ και σε γενικότερα οργανωσιακά ζητήματα.

Στα θέματα που εξετάζει η εκτενώς ενημερωμένη και αναθεωρημένη τρίτη έκδοση περιλαμβάνονται:
Η διαφορετικότητα κοινού και η ανάπτυξη κοινού
Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο
Μια διερεύνηση τnς ολοένα και πιο σύνθετης σχέσης ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική χρηματοδότηση των Τεχνών
Ζητήματα δεοντολογίας και βιωσιμότητας για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ Τέχνης
Οι αλλαγές πολιτιστικής πολιτικής που έχουν επέλθει στον κλάδο

Η επανέκδοση του σημαντικού αυτού κειμένου έρχεται για να συνδράμει ως πολύτιμος οδηγός για φοιτητές, διδάσκοντες και επαγγελματίες του χώρου της Τέχνης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ (BKS.0536187)
to marketingk stin texni photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 40.00 € μόνο 36.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-491-151-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023

Η τρίτη και επαυξημένη έκδοση του Βιβλίου Το Μάρκετινγκ στην Τέχνη ήταν κάτι που αναμενόταν από καιρό. Το κλασικό και επιδραστικό αυτό κείμενο, που άνοιξε νέους δρόμους την εποχή της πρώτης έκδοσής του, καλύπτει, σε βάθος που παραμένει ασυναγώνιστο, τις βασικές έννοιες περί μάρκετινγκ και διαχείρισης στους χώρους της τέχνης και της πολιτισμικής κληρονομιάς.

Με έμφαση σε διεθνείς μελέτες περίπτωσης, πρακτικά παραδείγματα και ερωτήσεις για συζήτηση από μια συγγραφική ομάδα με πλούσια εμπειρία στον τομέα τnς διαχείρισης της Τέχνης, το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε φοιτητές όσο και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται στον κλάδο.

Ενημερωμένη με εκτενείς προσθήκες οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις δραματικές αλλαγές που έχουν επέλθει στον κλάδο, η ανά χείρας έκδοση συνδυάζει θέματα οργανισμών και διαχείρισης, αναδεικνύοντας τις βαθύτερες συνδέσεις ανάμεσα στη λειτουργία μάρκετινγκ και σε γενικότερα οργανωσιακά ζητήματα.

Στα θέματα που εξετάζει η εκτενώς ενημερωμένη και αναθεωρημένη τρίτη έκδοση περιλαμβάνονται:
Η διαφορετικότητα κοινού και η ανάπτυξη κοινού
Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο
Μια διερεύνηση τnς ολοένα και πιο σύνθετης σχέσης ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική χρηματοδότηση των Τεχνών
Ζητήματα δεοντολογίας και βιωσιμότητας για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ Τέχνης
Οι αλλαγές πολιτιστικής πολιτικής που έχουν επέλθει στον κλάδο

Η επανέκδοση του σημαντικού αυτού κειμένου έρχεται για να συνδράμει ως πολύτιμος οδηγός για φοιτητές, διδάσκοντες και επαγγελματίες του χώρου της Τέχνης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ BKS.0536187 BKS.0536187 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-491-151-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ Σελίδες: 488 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2023 Η τρίτη και επαυξημένη έκδοση του Βιβλίου Το Μάρκετινγκ στην Τέχνη ήταν κάτι που αναμενόταν από καιρό. Το κλασικό και επιδραστικό αυτό κείμενο, που άνοιξε νέους δρόμους την εποχή της πρώτης έκδοσής του, καλύπτει, σε βάθος που παραμένει ασυναγώνιστο, τις βασικές έννοιες περί μάρκετινγκ και διαχείρισης στους χώρους της τέχνης και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Με έμφαση σε διεθνείς μελέτες περίπτωσης, πρακτικά παραδείγματα και ερωτήσεις για συζήτηση από μια συγγραφική ομάδα με πλούσια εμπειρία στον τομέα τnς διαχείρισης της Τέχνης, το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε φοιτητές όσο και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται στον κλάδο. Ενημερωμένη με εκτενείς προσθήκες οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις δραματικές αλλαγές που έχουν επέλθει στον κλάδο, η ανά χείρας έκδοση συνδυάζει θέματα οργανισμών και διαχείρισης, αναδεικνύοντας τις βαθύτερες συνδέσεις ανάμεσα στη λειτουργία μάρκετινγκ και σε γενικότερα οργανωσιακά ζητήματα. Στα θέματα που εξετάζει η εκτενώς ενημερωμένη και αναθεωρημένη τρίτη έκδοση περιλαμβάνονται: Η διαφορετικότητα κοινού και η ανάπτυξη κοινού Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο Μια διερεύνηση τnς ολοένα και πιο σύνθετης σχέσης ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική χρηματοδότηση των Τεχνών Ζητήματα δεοντολογίας και βιωσιμότητας για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ Τέχνης Οι αλλαγές πολιτιστικής πολιτικής που έχουν επέλθει στον κλάδο Η επανέκδοση του σημαντικού αυτού κειμένου έρχεται για να συνδράμει ως πολύτιμος οδηγός για φοιτητές, διδάσκοντες και επαγγελματίες του χώρου της Τέχνης.
32.4
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή