ISBN: 960-209-698-5 Συγγραφέας: ΣΑΝΤΧΟΥΣΕΝ ΡΙΤΣΑΡΝΤ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σειρά: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Μετάφραση: ΣΟΚΟΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Σελίδες: 691 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 ΙΔΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Αυτός ο "ανεπίσημος" αλλά και περιεκτικός και σαφής οδηγός στις βασικές έννοιες της οικονομικής επιστήμης αποτελεί την τέλεια εναλλακτική λύση για όλους τους σπουδαστές και φοιτητές που δυσκολεύονται να διαβάσουν τα "επίσημα" εγχειρίδια των Σχολών τους. Αλλά και για τα στελέχη επιχειρήσεων και τους επαγγελματίες, αυτό το βιβλίο μπορεί να γίνει μια ανεκτίμητη πηγή πληροφοριών, ένας μοναδικός σύμβουλος για την επίλυση των προβλημάτων και των καταστάσεων που έχουν να αντιμετωπίσουν καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων. Θα βρείτε βασικούς οικονομικούς όρους με τους ορισμούς τους, ξεχωριστές ενότητες ανασκόπησης των σημαντικότερων εννοιών, και εύστοχα παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγών. Εξ ολοκλήρου αναθεωρημένη και επαυξημένη, αυτή η έκδοση του βιβλίου καλύπτει περιεκτικά το σύγχρονο κύκλο μαθημάτων στο μάρκετινγκ (π.χ. τη χρήση του Internet ως εργαλείου του μάρκετινγκ) όπως διδάσκονται στις κορυφαίες σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων. Μερικά από τα χαρακτηριστικά του βιβλίου είναι τα ακόλουθα: Επισημαίνονται οι όροι-κλειδιάΧρησιμοποιούνται παραδείγματα επιχειρηματικών συναλλαγώνΠαραθέτονται συνοπτικοί ορισμοί των σημαντικών εννοιώνΣυμπεριλαμβάνονται ερωτήσεις ανακεφαλαίωσης με τις απαντήσεις τους και κατάλληλες επεξηγήσεις. Μέσα από την παρουσίαση μιας εταιρείας με παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο διδάσκει τις εσωτερικές και διεθνείς στρατηγικές μάρκετινγκ, καθώς και τις διαφορές του μάρκετινγκ στο Internet από το παραδοσιακό μάρκετινγκ, αποτελώντας την ιδανική λύση τόσο για διδασκαλία όσο και για αυτοεκπαίδευση.
|