To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Θρησκεία > ΤΟ ΕΜΦΥΛΟ Η ΑΦΥΛΟ ΤΟΥ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ
 
 
 
   
 
to emfylo i afylo toy sarkothentos xristoy photo

to emfylo i afylo toy sarkothentos xristoy photo


ΤΟ ΕΜΦΥΛΟ Η ΑΦΥΛΟ ΤΟΥ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ

BKS.0358351          
ΚατηγορίαΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΥποκατηγορίαΛΟΓΟΙ-ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από21.99 €
μόνο17.59 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-527-657-7
Συγγραφέας: ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 378
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011

Ο σαρκωμένος Θεός Λόγος υπήρξε και παραμένει ''εις πτώσιν και εις ανάστασιν πολλών'' και ''σημείον αντιλεγόμενον''.

Η εκκλησία του σαρκωθέντος Χριστού, σήμερα, είναι αποδέκτης πολλών προσκλήσεων. Ειδικότερα, τα θηλέα μέλη του Σώματός Του διερωτώνται γιατί αποκλείονται από το Μυστήριο της Ιερωσύνης; Γιατί το άρρεν φύλο της σάρκωσής Του λειτουργεί δεσμευτικά για την επιλογή του φορέα της Ιερωσύνης;

''Και ο Λόγος σάρξ εγένετο'', μας λέγει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, και το δόγμα της Χαλκηδόνας βεβαιώνει ''τέλειος εν τη ανθρωπότητι''. Πως το άρρεν σχήμα, ''χιτώνας'' ή ''επενδυτής'' του σαρκωθέντος Χριστού, χρησιμοποιείται ως κριτήριο επιλογής του φορέα της Ιερωσύνης, όταν μάλιστα αυτό δεν είναι μόνο στοιχείο διαίρεσης, αλλά ''προσώκείωται τη αλόγω φύσει''; Μήπως, ακόμη, συνιστά άρνηση του δόγματος; Γιατί ''το απρόσληπτον και αθεράπευτον''. Με δεδομένη τη θεολογική θέση, ότι η ιερωσύνη του Χριστού υποστασιάζεται ιστορικά κατά τη σταυρική Του θυσία, τίθεται το ερώτημα: τι θυσιάζει ο ενανθρωπήσας Θεός Λόγος επί του Σταυρού την τέλεια ανθρώπινη φύση ή την άρρενα μορφή της; Η επίκληση της δισχιλιετούς πρακτικής της Εκκλησίας επιλογής των φορέων της ιερωσύνης, χωρίς δογματική κατοχύρωση στερείται πειθούς. Ο Χριστός διεκήρυξε: ''Εγώ ειμί η αλήθεια και η ζωή'', όχι πάντως το έθος. Σαφώς, το όλο θέμα δεν συνιστά διεκδίκηση δικαιωμάτων, στη βάση των κατακτήσεων των μελών των σύγχρονων κοινωνιών, αλλά αίτημα για πειστική απάντηση με βάση την αγιοπνευματική υπαρκτική αυτοσυνειδησία της Εκκλησίας.

Η απεμπόληση του εσχατολογικού χαρακτήρα της οντολογίας των μελών της αποψιλώνει την Εκκλησία του Χριστού εκ των αναγνωριστικών στοιχείων της ιδιοπροσωπίας της και την μεταβάλει σε θρησκευτικό κοσμικό καθίδρυμα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Last viewed
ΤΟ ΕΜΦΥΛΟ Η ΑΦΥΛΟ ΤΟΥ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ (BKS.0358351)
to emfylo i afylo toy sarkothentos xristoy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
21.99 € -20% = 17.59
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ

ISBN: 978-960-527-657-7
Συγγραφέας: ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ
Σελίδες: 378
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011

Ο σαρκωμένος Θεός Λόγος υπήρξε και παραμένει ''εις πτώσιν και εις ανάστασιν πολλών'' και ''σημείον αντιλεγόμενον''.

Η εκκλησία του σαρκωθέντος Χριστού, σήμερα, είναι αποδέκτης πολλών προσκλήσεων. Ειδικότερα, τα θηλέα μέλη του Σώματός Του διερωτώνται γιατί αποκλείονται από το Μυστήριο της Ιερωσύνης; Γιατί το άρρεν φύλο της σάρκωσής Του λειτουργεί δεσμευτικά για την επιλογή του φορέα της Ιερωσύνης;

''Και ο Λόγος σάρξ εγένετο'', μας λέγει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, και το δόγμα της Χαλκηδόνας βεβαιώνει ''τέλειος εν τη ανθρωπότητι''. Πως το άρρεν σχήμα, ''χιτώνας'' ή ''επενδυτής'' του σαρκωθέντος Χριστού, χρησιμοποιείται ως κριτήριο επιλογής του φορέα της Ιερωσύνης, όταν μάλιστα αυτό δεν είναι μόνο στοιχείο διαίρεσης, αλλά ''προσώκείωται τη αλόγω φύσει''; Μήπως, ακόμη, συνιστά άρνηση του δόγματος; Γιατί ''το απρόσληπτον και αθεράπευτον''. Με δεδομένη τη θεολογική θέση, ότι η ιερωσύνη του Χριστού υποστασιάζεται ιστορικά κατά τη σταυρική Του θυσία, τίθεται το ερώτημα: τι θυσιάζει ο ενανθρωπήσας Θεός Λόγος επί του Σταυρού την τέλεια ανθρώπινη φύση ή την άρρενα μορφή της; Η επίκληση της δισχιλιετούς πρακτικής της Εκκλησίας επιλογής των φορέων της ιερωσύνης, χωρίς δογματική κατοχύρωση στερείται πειθούς. Ο Χριστός διεκήρυξε: ''Εγώ ειμί η αλήθεια και η ζωή'', όχι πάντως το έθος. Σαφώς, το όλο θέμα δεν συνιστά διεκδίκηση δικαιωμάτων, στη βάση των κατακτήσεων των μελών των σύγχρονων κοινωνιών, αλλά αίτημα για πειστική απάντηση με βάση την αγιοπνευματική υπαρκτική αυτοσυνειδησία της Εκκλησίας.

Η απεμπόληση του εσχατολογικού χαρακτήρα της οντολογίας των μελών της αποψιλώνει την Εκκλησία του Χριστού εκ των αναγνωριστικών στοιχείων της ιδιοπροσωπίας της και την μεταβάλει σε θρησκευτικό κοσμικό καθίδρυμα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΕΜΦΥΛΟ Η ΑΦΥΛΟ ΤΟΥ ΣΑΡΚΩΘΕΝΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ BKS.0358351 BKS.0358351 ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Κατηγορία: ΘΡΗΣΚΕΙΑ •ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην κατηγορία ΘΡΗΣΚΕΙΑ ISBN: 978-960-527-657-7Συγγραφέας: ΓΙΟΚΑΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣΕκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣΣελίδες: 378Διαστάσεις: 14Χ21Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2011 Ο σαρκωμένος Θεός Λόγος υπήρξε και παραμένει ''εις πτώσιν και εις ανάστασιν πολλών'' και ''σημείον αντιλεγόμενον''.Η εκκλησία του σαρκωθέντος Χριστού, σήμερα, είναι αποδέκτης πολλών προσκλήσεων. Ειδικότερα, τα θηλέα μέλη του Σώματός Του διερωτώνται γιατί αποκλείονται από το Μυστήριο της Ιερωσύνης; Γιατί το άρρεν φύλο της σάρκωσής Του λειτουργεί δεσμευτικά για την επιλογή του φορέα της Ιερωσύνης;''Και ο Λόγος σάρξ εγένετο'', μας λέγει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης, και το δόγμα της Χαλκηδόνας βεβαιώνει ''τέλειος εν τη ανθρωπότητι''. Πως το άρρεν σχήμα, ''χιτώνας'' ή ''επενδυτής'' του σαρκωθέντος Χριστού, χρησιμοποιείται ως κριτήριο επιλογής του φορέα της Ιερωσύνης, όταν μάλιστα αυτό δεν είναι μόνο στοιχείο διαίρεσης, αλλά ''προσώκείωται τη αλόγω φύσει''; Μήπως, ακόμη, συνιστά άρνηση του δόγματος; Γιατί ''το απρόσληπτον και αθεράπευτον''. Με δεδομένη τη θεολογική θέση, ότι η ιερωσύνη του Χριστού υποστασιάζεται ιστορικά κατά τη σταυρική Του θυσία, τίθεται το ερώτημα: τι θυσιάζει ο ενανθρωπήσας Θεός Λόγος επί του Σταυρού την τέλεια ανθρώπινη φύση ή την άρρενα μορφή της; Η επίκληση της δισχιλιετούς πρακτικής της Εκκλησίας επιλογής των φορέων της ιερωσύνης, χωρίς δογματική κατοχύρωση στερείται πειθούς. Ο Χριστός διεκήρυξε: ''Εγώ ειμί η αλήθεια και η ζωή'', όχι πάντως το έθος. Σαφώς, το όλο θέμα δεν συνιστά διεκδίκηση δικαιωμάτων, στη βάση των κατακτήσεων των μελών των σύγχρονων κοινωνιών, αλλά αίτημα για πειστική απάντηση με βάση την αγιοπνευματική υπαρκτική αυτοσυνειδησία της Εκκλησίας.Η απεμπόληση του εσχατολογικού χαρακτήρα της οντολογίας των μελών της αποψιλώνει την Εκκλησία του Χριστού εκ των αναγνωριστικών στοιχείων της ιδιοπροσωπίας της και την μεταβάλει σε θρησκευτικό κοσμικό καθίδρυμα.
14.07


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή