To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
 
 
 
   
 
to aprosdioristiko plaisio tis didaskalias ton arxaion ellinikon apo metafrasi photo

to aprosdioristiko plaisio tis didaskalias ton arxaion ellinikon apo metafrasi photo


ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

BKS.0377201      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.20.18 €
μόνο18.16 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-333-644-0
Συγγραφέας: ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 222
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ

Η μεθοδολογία της διδασκαλίας του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση προσδιορίζεται:

Πρώτον, από τη φυσιογνωμία του μαθήματος, δηλαδή:
α) από την ανάγκη γνωριμίας και μελέτης τόσο του δομολειτουργικού συστήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας ως στοιχείου επικουρικού για την κατανόηση της μορφής, της σύνταξης και της σημασιολογίας της νεοελληνικής όσο και της ερμηνευτικής προσέγγισης των μελετώμενων κειμένων ως λογοτεχνικών έργων, τα οποία καταγράφουν την ανθρώπινη δράση σε διαφορετικό από το σημερινό χωροχρονικό πλαίσιο,
β) από τη διάκρισή του σε δύο επιμέρους μαθήματα: των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση και των αρχαίων ελληνικών από πρωτότυπο.

Δεύτερον, από το θεσμικό πλαίσιο, όπου εντάσσονται τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ του μαθήματος, τα βιβλία του καθηγητή, τα βιβλία του μαθητή, τα εκπαιδευτικά λογισμικά.

Τρίτον, από τις σύγχρονες, κοινωνικο-κονστρουκτιβιστικού τύπου μαθησιακές αρχές, οι οποίες τεκμηριώνουν τις εκάστοτε διδακτικές ενέργειες.

Τέταρτον, από τις σύγχρονες απόψεις της διδακτικής μεθοδολογίας, η οποία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της από το αντικείμενο της μάθησης και της διδασκαλίας στο υποκείμενο αυτών των διαδικασιών.

Πέμπτον, από τη φυσιογνωμία του κοινωνικού πλαισίου λειτουργίας της εκπαίδευσης.

Με βάση τους τέσσερις παραπάνω άξονες προσεγγίζει το βιβλίο αυτό το γνωστικό αντικείμενο των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση. Στο πρώτο μέρος του παρουσιάζεται διεξοδικά καθένας από τους παραπάνω τέσσερις παράγοντες, που προσδιορίζουν τη διδασκαλία τού μαθήματος, ενώ στο δεύτερο μέρος του περιλαμβάνονται διδακτικές εφαρμογές τού θεωρητικού πλαισίου στην προσέγγιση των Ομηρικών Επών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ (BKS.0377201)
to aprosdioristiko plaisio tis didaskalias ton arxaion ellinikon apo metafrasi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 20.18 € μόνο 18.16
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-333-644-0
Συγγραφέας: ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 222
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010

ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ

Η μεθοδολογία της διδασκαλίας του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση προσδιορίζεται:

Πρώτον, από τη φυσιογνωμία του μαθήματος, δηλαδή:
α) από την ανάγκη γνωριμίας και μελέτης τόσο του δομολειτουργικού συστήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας ως στοιχείου επικουρικού για την κατανόηση της μορφής, της σύνταξης και της σημασιολογίας της νεοελληνικής όσο και της ερμηνευτικής προσέγγισης των μελετώμενων κειμένων ως λογοτεχνικών έργων, τα οποία καταγράφουν την ανθρώπινη δράση σε διαφορετικό από το σημερινό χωροχρονικό πλαίσιο,
β) από τη διάκρισή του σε δύο επιμέρους μαθήματα: των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση και των αρχαίων ελληνικών από πρωτότυπο.

Δεύτερον, από το θεσμικό πλαίσιο, όπου εντάσσονται τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ του μαθήματος, τα βιβλία του καθηγητή, τα βιβλία του μαθητή, τα εκπαιδευτικά λογισμικά.

Τρίτον, από τις σύγχρονες, κοινωνικο-κονστρουκτιβιστικού τύπου μαθησιακές αρχές, οι οποίες τεκμηριώνουν τις εκάστοτε διδακτικές ενέργειες.

Τέταρτον, από τις σύγχρονες απόψεις της διδακτικής μεθοδολογίας, η οποία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της από το αντικείμενο της μάθησης και της διδασκαλίας στο υποκείμενο αυτών των διαδικασιών.

Πέμπτον, από τη φυσιογνωμία του κοινωνικού πλαισίου λειτουργίας της εκπαίδευσης.

Με βάση τους τέσσερις παραπάνω άξονες προσεγγίζει το βιβλίο αυτό το γνωστικό αντικείμενο των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση. Στο πρώτο μέρος του παρουσιάζεται διεξοδικά καθένας από τους παραπάνω τέσσερις παράγοντες, που προσδιορίζουν τη διδασκαλία τού μαθήματος, ενώ στο δεύτερο μέρος του περιλαμβάνονται διδακτικές εφαρμογές τού θεωρητικού πλαισίου στην προσέγγιση των Ομηρικών Επών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΟ ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ BKS.0377201 BKS.0377201 ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-333-644-0 Συγγραφέας: ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΖΩΗ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 222 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2010 ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ Η μεθοδολογία της διδασκαλίας του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση προσδιορίζεται: Πρώτον, από τη φυσιογνωμία του μαθήματος, δηλαδή: α) από την ανάγκη γνωριμίας και μελέτης τόσο του δομολειτουργικού συστήματος της αρχαίας ελληνικής γλώσσας ως στοιχείου επικουρικού για την κατανόηση της μορφής, της σύνταξης και της σημασιολογίας της νεοελληνικής όσο και της ερμηνευτικής προσέγγισης των μελετώμενων κειμένων ως λογοτεχνικών έργων, τα οποία καταγράφουν την ανθρώπινη δράση σε διαφορετικό από το σημερινό χωροχρονικό πλαίσιο, β) από τη διάκρισή του σε δύο επιμέρους μαθήματα: των αρχαίων ελληνικών από μετάφραση και των αρχαίων ελληνικών από πρωτότυπο. Δεύτερον, από το θεσμικό πλαίσιο, όπου εντάσσονται τα ΑΠΣ και ΔΕΠΠΣ του μαθήματος, τα βιβλία του καθηγητή, τα βιβλία του μαθητή, τα εκπαιδευτικά λογισμικά. Τρίτον, από τις σύγχρονες, κοινωνικο-κονστρουκτιβιστικού τύπου μαθησιακές αρχές, οι οποίες τεκμηριώνουν τις εκάστοτε διδακτικές ενέργειες. Τέταρτον, από τις σύγχρονες απόψεις της διδακτικής μεθοδολογίας, η οποία έχει στρέψει το ενδιαφέρον της από το αντικείμενο της μάθησης και της διδασκαλίας στο υποκείμενο αυτών των διαδικασιών. Πέμπτον, από τη φυσιογνωμία του κοινωνικού πλαισίου λειτουργίας της εκπαίδευσης. Με βάση τους τέσσερις παραπάνω άξονες προσεγγίζει το βιβλίο αυτό το γνωστικό αντικείμενο των Αρχαίων Ελληνικών από Μετάφραση. Στο πρώτο μέρος του παρουσιάζεται διεξοδικά καθένας από τους παραπάνω τέσσερις παράγοντες, που προσδιορίζουν τη διδασκαλία τού μαθήματος, ενώ στο δεύτερο μέρος του περιλαμβάνονται διδακτικές εφαρμογές τού θεωρητικού πλαισίου στην προσέγγιση των Ομηρικών Επών.
16.34
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή