ISBN: 960-209-649-7 Συγγραφέας: ΠΡΕΖΑΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 120 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Μια σύντομη αλλά περιεκτική καταγραφή των θεωριών μάθησης, των τρόπων δηλαδή με τους οποίους πιστεύουμε πως μπορεί ο άνθρωπος να μάθει. Οι θεωρίες μάθησης παρουσιάζονται στο βιβλίο έτσι ώστε να έχουν αναφορά στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης. Παράλληλα επιχειρείται η σύνδεση των θεωριών μάθησης με τις νέες τεχνολογίες και τη δυνατότητα που έχουν αυτές να βοηθήσουν το μαθητή να κατακτήσει τη νέα γνώση. Υπάρχουν νεώτερες θεωρίες μάθησης. Δεν υπάρχουν όμως ξεπερασμένες θεωρίες μάθησης. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός, είτε χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες είτε χρησιμοποιεί τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας, να γνωρίζει ποια θεωρία μάθησης προσφέρεται να υποστηρίξει καλύτερα το μαθητή στη συγκεκριμένη διδακτική περίσταση. Το βιβλίο Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό απευθύνεται λοιπόν στον εκπαιδευτικό που θέλει να συστηματοποιήσει τις γνώσεις του στις θεωρίες μάθησης και παράλληλα να γνωρίσει πώς το εκπαιδευτικό λογισμικό οι νέες τεχνολογίες μπορεί να κάνει τη διδασκαλία πιο δημιουργική και αποτελεσματική, αλλά παράλληλα και πιο ευχάριστη. Επιπλέον, απευθύνεται στους επιστήμονες (πληροφορικής, παιδαγωγούς, σχεδιαστές, ψυχολόγους) που θέλουν ένα βιβλίο σύντομο και περιεκτικό, το οποίο να συγκεντρώνει τις σύγχρονες αντιλήψεις για τη δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού.
|