Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.
Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση.
Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου.
Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.
Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση.
Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0071113BKS.0071113ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5059-60-6 Συγγραφέας: ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 464 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2017 Η επιστημονική σειρά «Επικοινωνία και Εκπαίδευση» έχει ως στόχο της να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δυο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την Εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλεκτικού συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η Επικοινωνία και η Εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, ως εισαγωγικής στην παρούσα σειρά, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικά. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό. Ο παρών τόμος αποτελεί τη συνέχιση της προσπάθειας αποτύπωσης του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με το σύστημα της επικοινωνίας γενικά και το φαινόμενο της επικοινωνίας στην εκπαίδευση ιδιαίτερα και της θεωρητικής τους πλαισίωσης, με σκοπό την ενημέρωση, κυρίως, των νέων ερευνητών του πεδίου. Οι εργασίες που εμπεριέχονται, πραγματεύονται θεωρίες και μοντέλα επικοινωνίας, που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας (της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής (μικρές ομάδες), της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα), εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και"τεχνουργηματικές" πτυχές της. Ευελπιστούμε ότι οι ερευνητές και οι ερευνήτριες του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου θα συνεχίσουν να μας εμπιστεύονται και να μας τροφοδοτούν με ιδέες, θεωρίες, μοντέλα και πορίσματα ερευνών τους και κατά την προετοιμασία του επόμενου (3ου) τόμου της σειράς, ο οποίος σχεδιάζεται να πραγματεύεται θέματα θεωρίας και ερευνητικής μεθοδολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση. Η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής, σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές του πεδίου. ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση