Είναι όμως και «απομεμειωμένη», ως δεν είθισται. Έχω αφαιρέσει δύο γραπτά, που ευρίσκονται στην αρχική έκδοση του «Εξάντα», έτους 1989. Τα δύο κείμενα αυτά είναι: 1ον) Το «Ακούσαντας - Ο Αινικτής και το αίνιγμα της δημοκρατίας στον Θουκυδίδη», που ήταν η ανακοίνωση μου στο Α΄ Διεθνές Συνέδριο για τον Θουκυδίδη (4-7 Σεπτεμβρίου 1985), και 2ον) Το «Δείμος Δήμιος Δημούχος η πως ο φόβος φυλάει τα έρημα στον Θουκυδίδη». Και τα δύο αυτά γραπτά τα έχω ενσωματώσει στο Νυν αιωρούμαι - Θουκυδίδης αρχέτυπος, εκδ. «Αρμός», 2003. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι ένας «Πανδέκτης» για ολόκληρο τον πολιτικό και πολιτειολογικό «τρόπο» - «τόπο», που έπραξε, έπαθε και έγραψε η Ιλιαδορωμιοσύνη, η καθ ημάς δηλαδή περιπέτεια του «πολιτεύειν». Για πρώτη φορά, στον ελληνικό και διεθνή περί Ελληνισμού στοχασμό, έδειξα εδώ, και απέδειξα, ότι υπάρχει ομοιοπραξία και ομοιοθεωρία-ματιά μέσα σ αυτό το εξόχως μοναδικό της ελληνικής πολιτικής περιπέτειας τριών χιλιάδων χρόνων. Ελλάς πρωίμως και κλασική, Ρωμιοσύνη ορθόδοξη, πατερική και υμνογραφίας αποτελούν ένα σφιχτό, ομοιότροπο συναμφότερον που εντελώς αυτοπάρακτο και επίμονο, δεν υπάρχει αλλού στον κόσμο. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι το «Πανδιδακτήριον» της πολιτειονομίας και του «περί παντός πολιτικού». Ες αιεί.
Είναι όμως και «απομεμειωμένη», ως δεν είθισται. Έχω αφαιρέσει δύο γραπτά, που ευρίσκονται στην αρχική έκδοση του «Εξάντα», έτους 1989. Τα δύο κείμενα αυτά είναι: 1ον) Το «Ακούσαντας - Ο Αινικτής και το αίνιγμα της δημοκρατίας στον Θουκυδίδη», που ήταν η ανακοίνωση μου στο Α΄ Διεθνές Συνέδριο για τον Θουκυδίδη (4-7 Σεπτεμβρίου 1985), και 2ον) Το «Δείμος Δήμιος Δημούχος η πως ο φόβος φυλάει τα έρημα στον Θουκυδίδη». Και τα δύο αυτά γραπτά τα έχω ενσωματώσει στο Νυν αιωρούμαι - Θουκυδίδης αρχέτυπος, εκδ. «Αρμός», 2003. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι ένας «Πανδέκτης» για ολόκληρο τον πολιτικό και πολιτειολογικό «τρόπο» - «τόπο», που έπραξε, έπαθε και έγραψε η Ιλιαδορωμιοσύνη, η καθ ημάς δηλαδή περιπέτεια του «πολιτεύειν». Για πρώτη φορά, στον ελληνικό και διεθνή περί Ελληνισμού στοχασμό, έδειξα εδώ, και απέδειξα, ότι υπάρχει ομοιοπραξία και ομοιοθεωρία-ματιά μέσα σ αυτό το εξόχως μοναδικό της ελληνικής πολιτικής περιπέτειας τριών χιλιάδων χρόνων. Ελλάς πρωίμως και κλασική, Ρωμιοσύνη ορθόδοξη, πατερική και υμνογραφίας αποτελούν ένα σφιχτό, ομοιότροπο συναμφότερον που εντελώς αυτοπάρακτο και επίμονο, δεν υπάρχει αλλού στον κόσμο. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι το «Πανδιδακτήριον» της πολιτειονομίας και του «περί παντός πολιτικού». Ες αιεί.
ΘΕΟΕΙΔΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΗBKS.0462409BKS.0462409ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΚΩΣΤΑΣΖΟΥΡΑΡΙΣ ΚΩΣΤΑΣΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-615-790-5 Συγγραφέας: ΖΟΥΡΑΡΙΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΡΜΟΣ Σελίδες: 594 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2025 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Είναι όμως και «απομεμειωμένη», ως δεν είθισται. Έχω αφαιρέσει δύο γραπτά, που ευρίσκονται στην αρχική έκδοση του «Εξάντα», έτους 1989. Τα δύο κείμενα αυτά είναι: 1ον) Το «Ακούσαντας - Ο Αινικτής και το αίνιγμα της δημοκρατίας στον Θουκυδίδη», που ήταν η ανακοίνωση μου στο Α΄ Διεθνές Συνέδριο για τον Θουκυδίδη (4-7 Σεπτεμβρίου 1985), και 2ον) Το «Δείμος Δήμιος Δημούχος η πως ο φόβος φυλάει τα έρημα στον Θουκυδίδη». Και τα δύο αυτά γραπτά τα έχω ενσωματώσει στο Νυν αιωρούμαι - Θουκυδίδης αρχέτυπος, εκδ. «Αρμός», 2003. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι ένας «Πανδέκτης» για ολόκληρο τον πολιτικό και πολιτειολογικό «τρόπο» - «τόπο», που έπραξε, έπαθε και έγραψε η Ιλιαδορωμιοσύνη, η καθ ημάς δηλαδή περιπέτεια του «πολιτεύειν». Για πρώτη φορά, στον ελληνικό και διεθνή περί Ελληνισμού στοχασμό, έδειξα εδώ, και απέδειξα, ότι υπάρχει ομοιοπραξία και ομοιοθεωρία-ματιά μέσα σ αυτό το εξόχως μοναδικό της ελληνικής πολιτικής περιπέτειας τριών χιλιάδων χρόνων. Ελλάς πρωίμως και κλασική, Ρωμιοσύνη ορθόδοξη, πατερική και υμνογραφίας αποτελούν ένα σφιχτό, ομοιότροπο συναμφότερον που εντελώς αυτοπάρακτο και επίμονο, δεν υπάρχει αλλού στον κόσμο. Η Θεοείδεια παρακατιανή είναι το «Πανδιδακτήριον» της πολιτειονομίας και του «περί παντός πολιτικού». Ες αιεί. ΘΕΟΕΙΔΕΙΑ ΠΑΡΑΚΑΤΙΑΝΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση