Η επιστημονική σειρά <<Επικοινωνία και εκπαίδευση>> έχει ως στόχο να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δύο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλέκτικου συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η επικοινωνία και η εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση.
Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, στον πρώτο τόμο της σειράς, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικα. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.
Στο δεύτερο τόμο της σειράς, υπήρξε κεντρική η επιλογή της θεματικής των θεωριών και μοντέλων επικοινωνίας στην εκπαίδευση που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας( της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής, μικρές ομάδες της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας, και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα ,εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και τεχνούργηματικές πτυχές της.
Στον παρόντα, τρίτο τόμο της σειράς, επιχειρείται η συνέχιση της προσπάθειας αποτυπώσεις του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με την ερευνητική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο ευρύτερο πεδίο της θεματολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση όπως και της θεωρητικής τους πλαισίωσης. Ο τόμος αποσκοπεί στην ενημέρωση, κυρίως των νέων ερευνητών του πεδιού, καθώς η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής ,σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.
Η επιστημονική σειρά έχει ως στόχο να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δύο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλέκτικου συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η επικοινωνία και η εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση.
Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, στον πρώτο τόμο της σειράς, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικα. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό.
Στο δεύτερο τόμο της σειράς, υπήρξε κεντρική η επιλογή της θεματικής των θεωριών και μοντέλων επικοινωνίας στην εκπαίδευση που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας( της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής, μικρές ομάδες της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας, και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα , εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και τεχνούργηματικές πτυχές της.
Στον παρόντα, τρίτο τόμο της σειράς, επιχειρείται η συνέχιση της προσπάθειας αποτυπώσεις του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με την ερευνητική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο ευρύτερο πεδίο της θεματολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση όπως και της θεωρητικής τους πλαισίωσης. Ο τόμος αποσκοπεί στην ενημέρωση, κυρίως των νέων ερευνητών του πεδιού, καθώς η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής , σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση.
ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗBKS.0071144BKS.0071144ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9541-10-7 Συγγραφέας: ΚΟΝΤΑΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Σελίδες: 360 Ημερομηνία Έκδοσης: 2020 Η επιστημονική σειρά έχει ως στόχο να συστηματοποιήσει τον επιστημονικό διάλογο σχετικά με δύο κεφαλαιώδους σημασίας συστήματα για τον άνθρωπο και την κοινωνία: την Επικοινωνία και την εκπαίδευση. Η χρήση του συμπλέκτικου συνδέσμου είναι εσκεμμένη, για να δίνει το επιστημολογικό στίγμα της σειράς. Η επικοινωνία και η εκπαίδευση αποτελούν διακριτές λειτουργίες που συμπλέκονται με σκοπό την αμοιβαία ενίσχυση. Η επιλογή της θεματικής της μη λεκτικής επικοινωνίας, στον πρώτο τόμο της σειράς, τεκμηριώνεται τόσο φυλογενετικά όσο και οντογενετικα. Στη συστημική ορολογία αυτό αποδίδεται ως τεκμηρίωση και στα τρία επίπεδα συστημάτων: το βιολογικό, το ψυχικό και το κοινωνικό. Στο δεύτερο τόμο της σειράς, υπήρξε κεντρική η επιλογή της θεματικής των θεωριών και μοντέλων επικοινωνίας στην εκπαίδευση που είτε αξιοποιούνται ήδη είτε μπορούν να εφαρμοστούν για να γονιμοποιήσουν τον παιδαγωγικό διάλογο, αναφορικά με ένα ή περισσότερα επίπεδα πολυπλοκότητας του φαινομένου της επικοινωνίας( της συνείδησης, της διαπροσωπικής, της ομαδικής, μικρές ομάδες της οργανωσιακής, της τεχνολογικής, της δημόσιας, και της διασυστημικής επικοινωνίας, ευρύτερα , εστιάζοντας κατά περίπτωση σε νοηματικές, δομικές, διαδικαστικές, λεκτικές, μη λεκτικές, ψηφιακές και τεχνούργηματικές πτυχές της. Στον παρόντα, τρίτο τόμο της σειράς, επιχειρείται η συνέχιση της προσπάθειας αποτυπώσεις του διεπιστημονικού διαλόγου σχετικά με την ερευνητική μεθοδολογία που αναπτύσσεται στο ευρύτερο πεδίο της θεματολογίας της επικοινωνίας στην εκπαίδευση όπως και της θεωρητικής τους πλαισίωσης. Ο τόμος αποσκοπεί στην ενημέρωση, κυρίως των νέων ερευνητών του πεδιού, καθώς η σειρά απευθύνεται σε φοιτητές και φοιτήτριες των Επιστημών της Αγωγής , σε εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας και σε ερευνητές της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση. ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση