Εξήντα τρεις, άλλοτε μικρότερες και άλλοτε μεγαλύτερες, θεατρικές διαδρομές σε οκτώ ενότητες:
Στην πρώτη για τους μηχανισμούς του θεάτρου (τη μάσκα, τη μεταμφίεση, τη γλώσσα του σώματος), στη δεύτερη για θέματα που αναφέρονται στο Αρχαίο Θέατρο ή αφορμώνται από αυτό (φιλολογική σάτιρα στον Αριστοφάνη, απομυθοποίηση του τραγικού ήρωα στον Ηρακλή του Heiner Muller και στον Οιδίποδα - Αντι-οιδίποδα του Γιώργου Βέλτσου, διπλή ανάγνωση της Ορέστειας), στην τρίτη για θέματα του Νεοελληνικού Θεάτρου («θεατρική περιοχή του Γιάννη Ρίτσου», Ιταλικά πρότυπα και εν γένει δυτικές επιδράσεις στο Επτανησιακό Θέατρο).
Στην τέταρτη, μια περιδιάβαση στο ευρωπαϊκό θέατρο με εναύσματα που ξεκινούν από την Commedia dell'Arte, τον Γκολντόνι και τον Σαίξπηρ, περνούν από τον Λόρκα και τον Στρίντμπεργκ για να φθάσουν ως τον Πίντερ και τον Κούντερα («Η παράδοση της Commedia dell'Arte», «Λοκαντιέρα και κοινωνικές τάξεις», «Βασιλιάς Ληρ, η τραγωδία του ανθρώπου», «O διονυσιασμός στον Λόρκα», «O μισογυνισμός ενός γυναικολάτρη», «Θεατής στο έργο του Πίντερ»), αλλά και σε δραματουργούς πέραν του Ατλαντικού (τον Ευγένιο O'Νηλ και τον Τένεσση Ουίλλιαμς).
Στην πέμπτη, με τον τίτλο «Όλος ο Κόσμος μία Σκηνή», η διαδρομή αφορά θέματα διαφορετικών καιρών και τόπων («Αριστοκρατικό Νο και λαϊκό Kabuki», «Μικρό όργανο για το Πολωνικό Θέατρο», «Θεατρική Βιέννη», «Τα μεγάλα θέατρα του κόσμου»), στην έκτη εκφράσεις «Θεατρικής Πρωτοπορίας» («Η βιοδυναμική του σώματος», «Μπερνάρ-Μαρί Κολτές, ''ο χαρούμενος desperado'' του Γαλλικού Θεάτρου»).
Στην έβδομη ο λόγος ανήκει σε θέματα ευρύτερου θεατρικού προβληματισμού «Το γελοίον ως αισθητική κατηγορία», «Θεατρικό ρεπερτόριο και κοινό»), στην όγδοη σε πρόσωπα («O Ίνγκμαρ Μπέργκμαν του θεάτρου», Βασίλης Διαμαντόπουλος, Λυκούργος Καλλέργης).
Εξήντα τρεις, άλλοτε μικρότερες και άλλοτε μεγαλύτερες, θεατρικές διαδρομές σε οκτώ ενότητες:
Στην πρώτη για τους μηχανισμούς του θεάτρου (τη μάσκα, τη μεταμφίεση, τη γλώσσα του σώματος), στη δεύτερη για θέματα που αναφέρονται στο Αρχαίο Θέατρο ή αφορμώνται από αυτό (φιλολογική σάτιρα στον Αριστοφάνη, απομυθοποίηση του τραγικού ήρωα στον Ηρακλή του Heiner Muller και στον Οιδίποδα - Αντι-οιδίποδα του Γιώργου Βέλτσου, διπλή ανάγνωση της Ορέστειας), στην τρίτη για θέματα του Νεοελληνικού Θεάτρου («θεατρική περιοχή του Γιάννη Ρίτσου», Ιταλικά πρότυπα και εν γένει δυτικές επιδράσεις στο Επτανησιακό Θέατρο).
Στην τέταρτη, μια περιδιάβαση στο ευρωπαϊκό θέατρο με εναύσματα που ξεκινούν από την Commedia dell'Arte, τον Γκολντόνι και τον Σαίξπηρ, περνούν από τον Λόρκα και τον Στρίντμπεργκ για να φθάσουν ως τον Πίντερ και τον Κούντερα («Η παράδοση της Commedia dell'Arte», «Λοκαντιέρα και κοινωνικές τάξεις», «Βασιλιάς Ληρ, η τραγωδία του ανθρώπου», «O διονυσιασμός στον Λόρκα», «O μισογυνισμός ενός γυναικολάτρη», «Θεατής στο έργο του Πίντερ»), αλλά και σε δραματουργούς πέραν του Ατλαντικού (τον Ευγένιο O'Νηλ και τον Τένεσση Ουίλλιαμς).
Στην πέμπτη, με τον τίτλο «Όλος ο Κόσμος μία Σκηνή», η διαδρομή αφορά θέματα διαφορετικών καιρών και τόπων («Αριστοκρατικό Νο και λαϊκό Kabuki», «Μικρό όργανο για το Πολωνικό Θέατρο», «Θεατρική Βιέννη», «Τα μεγάλα θέατρα του κόσμου»), στην έκτη εκφράσεις «Θεατρικής Πρωτοπορίας» («Η βιοδυναμική του σώματος», «Μπερνάρ-Μαρί Κολτές, ''ο χαρούμενος desperado'' του Γαλλικού Θεάτρου»).
Στην έβδομη ο λόγος ανήκει σε θέματα ευρύτερου θεατρικού προβληματισμού «Το γελοίον ως αισθητική κατηγορία», «Θεατρικό ρεπερτόριο και κοινό»), στην όγδοη σε πρόσωπα («O Ίνγκμαρ Μπέργκμαν του θεάτρου», Βασίλης Διαμαντόπουλος, Λυκούργος Καλλέργης).
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟBKS.0124884BKS.0124884ΚΟΚΚΟΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΟΚΚΟΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑΘΕΑΤΡΟΚατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΚΟΚΚΟΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-04-4155-0 Συγγραφέας: ΚΟΚΚΟΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2011 ΚΕΙΜΕΝΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Εξήντα τρεις, άλλοτε μικρότερες και άλλοτε μεγαλύτερες, θεατρικές διαδρομές σε οκτώ ενότητες: Στην πρώτη για τους μηχανισμούς του θεάτρου (τη μάσκα, τη μεταμφίεση, τη γλώσσα του σώματος), στη δεύτερη για θέματα που αναφέρονται στο Αρχαίο Θέατρο ή αφορμώνται από αυτό (φιλολογική σάτιρα στον Αριστοφάνη, απομυθοποίηση του τραγικού ήρωα στον Ηρακλή του Heiner Muller και στον Οιδίποδα - Αντι-οιδίποδα του Γιώργου Βέλτσου, διπλή ανάγνωση της Ορέστειας), στην τρίτη για θέματα του Νεοελληνικού Θεάτρου («θεατρική περιοχή του Γιάννη Ρίτσου», Ιταλικά πρότυπα και εν γένει δυτικές επιδράσεις στο Επτανησιακό Θέατρο). Στην τέταρτη, μια περιδιάβαση στο ευρωπαϊκό θέατρο με εναύσματα που ξεκινούν από την Commedia dell'Arte, τον Γκολντόνι και τον Σαίξπηρ, περνούν από τον Λόρκα και τον Στρίντμπεργκ για να φθάσουν ως τον Πίντερ και τον Κούντερα («Η παράδοση της Commedia dell'Arte», «Λοκαντιέρα και κοινωνικές τάξεις», «Βασιλιάς Ληρ, η τραγωδία του ανθρώπου», «O διονυσιασμός στον Λόρκα», «O μισογυνισμός ενός γυναικολάτρη», «Θεατής στο έργο του Πίντερ»), αλλά και σε δραματουργούς πέραν του Ατλαντικού (τον Ευγένιο O'Νηλ και τον Τένεσση Ουίλλιαμς). Στην πέμπτη, με τον τίτλο «Όλος ο Κόσμος μία Σκηνή», η διαδρομή αφορά θέματα διαφορετικών καιρών και τόπων («Αριστοκρατικό Νο και λαϊκό Kabuki», «Μικρό όργανο για το Πολωνικό Θέατρο», «Θεατρική Βιέννη», «Τα μεγάλα θέατρα του κόσμου»), στην έκτη εκφράσεις «Θεατρικής Πρωτοπορίας» («Η βιοδυναμική του σώματος», «Μπερνάρ-Μαρί Κολτές, ''ο χαρούμενος desperado'' του Γαλλικού Θεάτρου»). Στην έβδομη ο λόγος ανήκει σε θέματα ευρύτερου θεατρικού προβληματισμού «Το γελοίον ως αισθητική κατηγορία», «Θεατρικό ρεπερτόριο και κοινό»), στην όγδοη σε πρόσωπα («O Ίνγκμαρ Μπέργκμαν του θεάτρου», Βασίλης Διαμαντόπουλος, Λυκούργος Καλλέργης). ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση