Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συλλογή των πρόσφατων ερευνητικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί από μέλη και συνεργάτες του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ο αναγνώστης θα βρει στο βιβλίο ενδιαφέρουσες αναλύσεις και αποτελέσματα για μια σειρά θεμάτων χρηματοοικονομικού, επιχειρηματικού, και κοινωνικού ενδιαφέροντος, που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάλυση. Το βιβλίο απευθύνεται σε:
Διοικητικά στελέχη
Χρηματοοικονομικούς αναλυτές
Οικονομολόγους
Τραπεζικά στελέχη
Στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών
Επενδυτές
Στελέχη τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
Κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά.
Οι συγγραφείς του βιβλίου, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Μιχάλης Δούμπος, και Κυριακή Κοσμίδου, δραστηριοποιούνται στο χώρο της χρηματοοικονομικής διοίκησης, και έχουν πλούσιο συγγραφικό έργο.
Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συλλογή των πρόσφατων ερευνητικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί από μέλη και συνεργάτες του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ο αναγνώστης θα βρει στο βιβλίο ενδιαφέρουσες αναλύσεις και αποτελέσματα για μια σειρά θεμάτων χρηματοοικονομικού, επιχειρηματικού, και κοινωνικού ενδιαφέροντος, που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάλυση. Το βιβλίο απευθύνεται σε: • Διοικητικά στελέχη • Χρηματοοικονομικούς αναλυτές • Οικονομολόγους • Τραπεζικά στελέχη • Στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών • Επενδυτές • Στελέχη τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων • Κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά.
Οι συγγραφείς του βιβλίου, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Μιχάλης Δούμπος, και Κυριακή Κοσμίδου, δραστηριοποιούνται στο χώρο της χρηματοοικονομικής διοίκησης, και έχουν πλούσιο συγγραφικό έργο.
ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑBKS.0110887BKS.0110887ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ Κ., ΔΟΥΜΠΟΣ Μ., ΚΟΣΜΙΔΟΥ Κ.ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ Κ., ΔΟΥΜΠΟΣ Μ., ΚΟΣΜΙΔΟΥ Κ.MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ Κ., ΔΟΥΜΠΟΣ Μ., ΚΟΣΜΙΔΟΥ Κ. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-803-1 Συγγραφέας: ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ Κ., ΔΟΥΜΠΟΣ Μ., ΚΟΣΜΙΔΟΥ Κ. Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 235 Διαστάσεις: 17x20 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συλλογή των πρόσφατων ερευνητικών εργασιών που έχουν πραγματοποιηθεί από μέλη και συνεργάτες του Εργαστηρίου Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Ο αναγνώστης θα βρει στο βιβλίο ενδιαφέρουσες αναλύσεις και αποτελέσματα για μια σειρά θεμάτων χρηματοοικονομικού, επιχειρηματικού, και κοινωνικού ενδιαφέροντος, που μπορούν να δώσουν το έναυσμα για περαιτέρω ανάλυση. Το βιβλίο απευθύνεται σε:• Διοικητικά στελέχη• Χρηματοοικονομικούς αναλυτές• Οικονομολόγους• Τραπεζικά στελέχη• Στελέχη χρηματιστηριακών εταιρειών• Επενδυτές• Στελέχη τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων• Κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, κ.ά. Οι συγγραφείς του βιβλίου, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης, Μιχάλης Δούμπος, και Κυριακή Κοσμίδου, δραστηριοποιούνται στο χώρο της χρηματοοικονομικής διοίκησης, και έχουν πλούσιο συγγραφικό έργο. ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση