Στο κατώφλι της τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον χάρτη στον τουρισμό. Αποτελούν όχημα ψηφιακού μετασχηματισμού παρέχοντας ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ενισχύουν τη βιωσιμότητα των προορισμών, επιδρούν στη δομή και τη διάρθρωση της παγκοσμιοποιημένης τουριστικής αγοράς και λειτουργούν ως φορέας διαμόρφωσης μιας νέας εμπειρίας για τον τουρίστα.
Το σύγγραμμα απευθύνεται στον φοιτητή, στον επιχειρηματία και σε οποιονδήποτε θέλει να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά μιας νέας εποχής που ανατέλλει στον τουρισμό. Επιδιώκει να δώσει μια σφαιρική εικόνα εξελίξεων και τάσεων που διαμορφώνονται λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, εξοικειώνοντας τον αναγνώστη με τις απεριόριστες δυνατότητες αλλά και τις δυσκολίες που συνοδεύουν κάθε καινοτομία. Τα κεφάλαια του βιβλίου, εμπλουτισμένα με ποικιλία υλικού, καλύπτουν όλες τις πλευρές του αντικειμένου, από την ιστορική αναδρομή και την τρέχουσα κατάσταση ως τις αναμενόμενες μελλοντικές εφαρμογές. Η κατανόηση του αντικειμένου οδηγεί στην απόκτηση πολύτιμης γνώσης, χρήσιμης για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε οποιαδήποτε τουριστική δραστηριότητα.
Στο κατώφλι της τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον χάρτη στον τουρισμό. Αποτελούν όχημα ψηφιακού μετασχηματισμού παρέχοντας ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ενισχύουν τη βιωσιμότητα των προορισμών, επιδρούν στη δομή και τη διάρθρωση της παγκοσμιοποιημένης τουριστικής αγοράς και λειτουργούν ως φορέας διαμόρφωσης μιας νέας εμπειρίας για τον τουρίστα.
Το σύγγραμμα απευθύνεται στον φοιτητή, στον επιχειρηματία και σε οποιονδήποτε θέλει να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά μιας νέας εποχής που ανατέλλει στον τουρισμό. Επιδιώκει να δώσει μια σφαιρική εικόνα εξελίξεων και τάσεων που διαμορφώνονται λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, εξοικειώνοντας τον αναγνώστη με τις απεριόριστες δυνατότητες αλλά και τις δυσκολίες που συνοδεύουν κάθε καινοτομία. Τα κεφάλαια του βιβλίου, εμπλουτισμένα με ποικιλία υλικού, καλύπτουν όλες τις πλευρές του αντικειμένου, από την ιστορική αναδρομή και την τρέχουσα κατάσταση ως τις αναμενόμενες μελλοντικές εφαρμογές. Η κατανόηση του αντικειμένου οδηγεί στην απόκτηση πολύτιμης γνώσης, χρήσιμης για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε οποιαδήποτε τουριστική δραστηριότητα.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟBKS.0075879BKS.0075879ΚΟΥΦΟΔΟΝΤΗΣ ΙΑΣΩΝ, ΡΙΓΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗΚΟΥΦΟΔΟΝΤΗΣ ΙΑΣΩΝ, ΡΙΓΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΟΥΦΟΔΟΝΤΗΣ ΙΑΣΩΝ, ΡΙΓΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-460-6 Συγγραφέας: ΚΟΥΦΟΔΟΝΤΗΣ ΙΑΣΩΝ, ΡΙΓΓΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΜΕΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: ΤΟΥΡΣΙΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΨΥΧΗ Σελίδες: 656 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2024 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ E-ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Στο κατώφλι της τέταρτης Βιομηχανικής Επανάστασης οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν τον χάρτη στον τουρισμό. Αποτελούν όχημα ψηφιακού μετασχηματισμού παρέχοντας ισχυρά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις επιχειρήσεις φιλοξενίας, ενισχύουν τη βιωσιμότητα των προορισμών, επιδρούν στη δομή και τη διάρθρωση της παγκοσμιοποιημένης τουριστικής αγοράς και λειτουργούν ως φορέας διαμόρφωσης μιας νέας εμπειρίας για τον τουρίστα. Το σύγγραμμα απευθύνεται στον φοιτητή, στον επιχειρηματία και σε οποιονδήποτε θέλει να γνωρίζει τα χαρακτηριστικά μιας νέας εποχής που ανατέλλει στον τουρισμό. Επιδιώκει να δώσει μια σφαιρική εικόνα εξελίξεων και τάσεων που διαμορφώνονται λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας, εξοικειώνοντας τον αναγνώστη με τις απεριόριστες δυνατότητες αλλά και τις δυσκολίες που συνοδεύουν κάθε καινοτομία. Τα κεφάλαια του βιβλίου, εμπλουτισμένα με ποικιλία υλικού, καλύπτουν όλες τις πλευρές του αντικειμένου, από την ιστορική αναδρομή και την τρέχουσα κατάσταση ως τις αναμενόμενες μελλοντικές εφαρμογές. Η κατανόηση του αντικειμένου οδηγεί στην απόκτηση πολύτιμης γνώσης, χρήσιμης για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε οποιαδήποτε τουριστική δραστηριότητα. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση