To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ;
 
 
 
   
 
telika pos skeftetai enas katanalotis photo

telika pos skeftetai enas katanalotis photo


ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ;

BKS.0020395      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.12.01 €
μόνο10.81 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-627-188-5
Συγγραφέας: ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 156
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020

ΑΠΑΝΤΟΥΝ 16 ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;

Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;

Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Αραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;

Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ.

Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.

Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά με μια άλλη ματιά.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; (BKS.0020395)
telika pos skeftetai enas katanalotis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 12.01 € μόνο 10.81
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-627-188-5
Συγγραφέας: ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: IWRITE
Σελίδες: 156
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020

ΑΠΑΝΤΟΥΝ 16 ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”;

Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση;

Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Αραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς;

Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ.

Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής.

Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά με μια άλλη ματιά.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΕΛΙΚΑ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ; BKS.0020395 BKS.0020395 ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-627-188-5 Συγγραφέας: ΚΑΝΕΛΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: IWRITE Σελίδες: 156 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020 ΑΠΑΝΤΟΥΝ 16 ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ Τι είναι αυτό που πείθει έναν καταναλωτή να πατήσει το “buy button”; Ποια κρίσιμα ερεθίσματα λαμβάνει προκειμένου να πάρει μια αγοραστική απόφαση; Το πρόβλημα στην προσπάθεια απάντησης των παραπάνω ή παρόμοιων ερωτημάτων είναι ότι το πολυσύνθετο φαινόμενο της Συμπεριφοράς Καταναλωτή μελετάται μονοδιάστατα. Αραγε, είναι ικανή από μόνη της η επιστημονική θεωρία να εξηγήσει το πώς σκέφτεται ένας καταναλωτής; Από την άλλη, μπορούμε να στηριχθούμε αποκλειστικά στις προσωπικές απόψεις των ανθρώπων της αγοράς; Για πρώτη φορά επιχειρείται η ουσιαστική σύνδεση της βιβλιογραφίας του μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή με την εμπειρία της αληθινής αγοράς. 16 υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών και επιχειρηματίες σχολιάζουν την ακαδημαϊκή θεωρία με σκοπό τη ρεαλιστική ανίχνευση των αναγκών ενός καταναλωτή. Αναλύονται σύγχρονες έννοιες του μάρκετινγκ όπως το Νευρομάρκετινγκ και το Ολιστικό μάρκετινγκ. Στην τελευταία ενότητα υπάρχει ακόμα μία καινοτομία: η αντιμετώπιση του Πολίτη ως Ψηφιακού Καταναλωτή. Σχολιάζουν σημαντικά πρόσωπα της πολιτικής σκηνής. Αυτό το βιβλίο θα σε κάνει να δεις την αγορά με μια άλλη ματιά.
9.73
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή