Ο Γιώργης Μυλωνάς σημειώνει μεταξύ άλλων: «Ο καλλιτέχνης εικονογραφεί το κοράκι με γλώσσα λιτή, σύγχρονη, όπως αυτή που χρησιμοποιούν οι γκραφιτάδες σε έργα τους στους δρόμους. Παρουσιάζονται επί σκηνής ο ίδιος ο ποιητής, αρχικά έντρομος, κατόπιν ως φιγούρα πάνω από την ανάμνηση της αγαπημένης Λεονόρας? η προτομή της Αθηνάς-σοφίας ως υπενθύμιση του αναπόφευκτου, μοιραίου τέλους το κοράκι, ιπτάμενο ή ακίνητο, άγγελος-προφήτης του κακού η νεκρή Λεονόρα, άλλοτε ως σκελετός, άλλοτε ως «κοιμωμένη». Παρόμοια, επιμελείται τη σκηνοθεσία με τα απολύτως απαραίτητα: το παράθυρο, η είσοδος για το κοράκι με την αιωρούμενη κουρτίνα? το κλονιζόμενο κάθισμα, η έδρα του ποιητή. Και, βέβαια, τα χέρια που πλανώνται ασώματα και μετέωρα στο χώρο, αναγνωρίσιμο δείγμα της γραφής του Μαντζαβίνου. Το κοράκι δεν είναι μόνο του Πόε, είναι και του ίδιου του καλλιτέχνη, που δεν εικονογραφεί απλώς αλλά συμπορεύεται με τον ποιητή. .. Καθώς ανοιγόμαστε στο βιβλίο, βλέπουμε το κοράκι να' χει ταυτιστεί με τη Σελήνη, με τη νύχτα, να' ναι αυτό το ίδιο η νύχτα. Κι έπειτα, ποιητής, καλλιτέχνης, Αθηνά και θάνατος συνέχονται, με το κοράκι επάνω τους. Το μαύρο θα τυλίξει στη δίνη του τα πάντα, και το κοράκι θα βεβαιώσει τον καλλιτέχνη πως ναι, δεν υπάρχει Εδέμ γι' αυτόν, πως το μόνο που υπάρχει είναι ένα τώρα χωρίς τίποτε άλλο πια».
Ο Γιώργης Μυλωνάς σημειώνει μεταξύ άλλων: «Ο καλλιτέχνης εικονογραφεί το κοράκι με γλώσσα λιτή, σύγχρονη, όπως αυτή που χρησιμοποιούν οι γκραφιτάδες σε έργα τους στους δρόμους. Παρουσιάζονται επί σκηνής ο ίδιος ο ποιητής, αρχικά έντρομος, κατόπιν ως φιγούρα πάνω από την ανάμνηση της αγαπημένης Λεονόρας? η προτομή της Αθηνάς-σοφίας ως υπενθύμιση του αναπόφευκτου, μοιραίου τέλους το κοράκι, ιπτάμενο ή ακίνητο, άγγελος-προφήτης του κακού η νεκρή Λεονόρα, άλλοτε ως σκελετός, άλλοτε ως «κοιμωμένη». Παρόμοια, επιμελείται τη σκηνοθεσία με τα απολύτως απαραίτητα: το παράθυρο, η είσοδος για το κοράκι με την αιωρούμενη κουρτίνα? το κλονιζόμενο κάθισμα, η έδρα του ποιητή. Και, βέβαια, τα χέρια που πλανώνται ασώματα και μετέωρα στο χώρο, αναγνωρίσιμο δείγμα της γραφής του Μαντζαβίνου. Το κοράκι δεν είναι μόνο του Πόε, είναι και του ίδιου του καλλιτέχνη, που δεν εικονογραφεί απλώς αλλά συμπορεύεται με τον ποιητή. .. Καθώς ανοιγόμαστε στο βιβλίο, βλέπουμε το κοράκι να' χει ταυτιστεί με τη Σελήνη, με τη νύχτα, να' ναι αυτό το ίδιο η νύχτα. Κι έπειτα, ποιητής, καλλιτέχνης, Αθηνά και θάνατος συνέχονται, με το κοράκι επάνω τους. Το μαύρο θα τυλίξει στη δίνη του τα πάντα, και το κοράκι θα βεβαιώσει τον καλλιτέχνη πως ναι, δεν υπάρχει Εδέμ γι' αυτόν, πως το μόνο που υπάρχει είναι ένα τώρα χωρίς τίποτε άλλο πια».
ΤΑΣΟΣ ΜΑΝΤΖΑΒΙΒΟΣ THE RAVEN ΤΟ ΚΟΡΑΚΙBKS.0599382BKS.0599382ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-250-674-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΗΣ-ΜΙΕΤ Σελίδες: 55 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016 Ο Γιώργης Μυλωνάς σημειώνει μεταξύ άλλων: «Ο καλλιτέχνης εικονογραφεί το κοράκι με γλώσσα λιτή, σύγχρονη, όπως αυτή που χρησιμοποιούν οι γκραφιτάδες σε έργα τους στους δρόμους. Παρουσιάζονται επί σκηνής ο ίδιος ο ποιητής, αρχικά έντρομος, κατόπιν ως φιγούρα πάνω από την ανάμνηση της αγαπημένης Λεονόρας? η προτομή της Αθηνάς-σοφίας ως υπενθύμιση του αναπόφευκτου, μοιραίου τέλους το κοράκι, ιπτάμενο ή ακίνητο, άγγελος-προφήτης του κακού η νεκρή Λεονόρα, άλλοτε ως σκελετός, άλλοτε ως «κοιμωμένη». Παρόμοια, επιμελείται τη σκηνοθεσία με τα απολύτως απαραίτητα: το παράθυρο, η είσοδος για το κοράκι με την αιωρούμενη κουρτίνα? το κλονιζόμενο κάθισμα, η έδρα του ποιητή. Και, βέβαια, τα χέρια που πλανώνται ασώματα και μετέωρα στο χώρο, αναγνωρίσιμο δείγμα της γραφής του Μαντζαβίνου. Το κοράκι δεν είναι μόνο του Πόε, είναι και του ίδιου του καλλιτέχνη, που δεν εικονογραφεί απλώς αλλά συμπορεύεται με τον ποιητή. .. Καθώς ανοιγόμαστε στο βιβλίο, βλέπουμε το κοράκι να' χει ταυτιστεί με τη Σελήνη, με τη νύχτα, να' ναι αυτό το ίδιο η νύχτα. Κι έπειτα, ποιητής, καλλιτέχνης, Αθηνά και θάνατος συνέχονται, με το κοράκι επάνω τους. Το μαύρο θα τυλίξει στη δίνη του τα πάντα, και το κοράκι θα βεβαιώσει τον καλλιτέχνη πως ναι, δεν υπάρχει Εδέμ γι' αυτόν, πως το μόνο που υπάρχει είναι ένα τώρα χωρίς τίποτε άλλο πια». ΤΑΣΟΣ ΜΑΝΤΖΑΒΙΒΟΣ THE RAVEN ΤΟ ΚΟΡΑΚΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση