ISBN: 978-960-627-481-7 Συγγραφέας: ΑΛΑΤΣΑΣ ΤΑΚΗΣ Εκδοτικός οίκος: IWRITE Σελίδες: 250 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2024 ΣΥΜΒΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Το απόλυτο εργασιακό εγχειρίδιο για τις επαγγελματικές σχέσεις Αναρωτηθήκατε ποτέ τι μπορεί να συμβαίνει στα παρασκήνια μιας επιχείρησης, που την κάνει να λειτουργεί ομαλά; Αυτό το πρωτοποριακό εγχειρίδιο σας δίνει μια πλήρη εικόνα για να απογειώσετε τις σχέσεις εντός κι εκτός του εργασιακού περιβάλλοντος. Χρησιμοποιούμε τον κλάδο της φιλοξενίας ως φόντο για τη συζήτησή μας, διότι από τη φύση του χρειάζεται μεγάλο εργατικό δυναμικό. Το ακροατήριό μας είναι τόσο ο απλός επισκέπτης (κάποιος δηλαδή που έχει μείνει σε κάποιο ξενοδοχείο και έχει αναρωτηθεί τι μπορεί να συμβαίνει στα παρασκήνια), όσο και ο ενεργός επαγγελματίας στην παγκόσμια ακμάζουσα βιομηχανία της φιλοξενίας. Περνάμε το μεγαλύτερο μέρος της ενήλικης ζωής μας στην εργασία μας, όπου έχουμε τους περισσότερους φίλους μας και κατ επέκταση τις σχέσεις μας. Οι άνθρωποι είναι από τη φύση τους κοινωνικά πλάσματα. Οι οργανισμοί από τη φύση τους είναι ανθρώπινες κατασκευές. Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε μια ψυχολογική ανάγκη για την αίσθηση του ανήκειν. Η «ανάγκη του ανήκειν» είναι μία από τις πέντε παγκόσμιες αλήθειες ή βασικές ανθρώπινες ανάγκες που οι άνθρωποι επιζητούν. Παρουσιάζουμε έναν «τρόπο σκέψης», ένα σύστημα ή μια μέθοδο που ονομάζεται Six Sigma, η οποία, μεταξύ άλλων, μας υποχρεώνει να εστιάζουμε στα γεγονότα και όχι μόνο στη διαίσθηση και να σκεφτόμαστε κριτικά. Χρησιμοποιώντας το σύστημα σωστά, μπορεί να αποτελέσει καταλύτη για αποτελεσματική αλλαγή, αναπτύσσοντας εξαιρετικές δεξιότητες και μια στάση νικητή. Οι επιτυχημένοι οργανισμοί προσθέτουν αξία εστιάζοντας στην εκτέλεση των σωστών στρατηγικών και έχοντας στόχους με σκοπό. Επισημαίνουμε μια αποδεδειγμένη βασική στρατηγική, η οποία είναι η τοποθέτηση «πρώτα οι άνθρωποι και μετά οι πελάτες». Δείχνουμε επίσης πώς οι «ανθρωποκεντρικοί οργανισμοί» έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας και επιβίωσης. Για τον σκοπό αυτόν, προτείνουμε πέντε βασικές στρατηγικές (εξού και ο τίτλος του βιβλίου) μαζί με μια στρατηγική ή ένα στυλ διοίκησης που ονομάζουμε «συμβιωτική ηγεσία».
|