To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
 
 
 
   
 
ta paidia os theates kai paragogoi eikastikon texnon photo

ta paidia os theates kai paragogoi eikastikon texnon photo


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

BKS.0377719      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.18.01 €
μόνο16.21 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-612-108-1
Συγγραφέας: ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 196
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (υποψήφιους και εν ενεργεία) όλων ίων βαθμίδων της εκπαίδευσης που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για τον ρόλο των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση και κυρίως τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαμορφώνουν τα πλαίσια μάθησης των παιδιών έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την ενασχόλησή τους με τις εικαστικές τέχνες. Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από εικόνες οι οποίες αποτελούν κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας στην καθημερινή μας ζωή, οι ικανότητες των παιδιών να κατανοούν τα οπτικά μηνύματα, που υπάρχουν γύρω τους και να μεταδίδουν δικά τους, χρειάζονται ανάπτυξη.

Το βιβλίο διερευνά τον διπλό ρόλο των παιδιών κατά την εμπλοκή τους με τις εικαστικές τέχνες, ως θεατών αλλά και ως παραγωγών εικαστικών τεχνών, προσφέροντας ένα παιδαγωγικό πλαίσιο που ενισχύει την προαγωγή της κριτικής και δημιουργικής σκέψης. Έτσι, στοχεύει στο να ανταποκριθεί στην ανάγκη των εκπαιδευτικών να αποκτήσουν μια συγκροτημένη θεωρητική (μέσα από αναφορά σε σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο) και πρακτική κατάρτιση (μέσα από αναφορά σε συγκεκριμένα παιδαγωγικά παραδείγματα και έρευνες), που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη δική τους φιλοσοφία για τη διδασκαλία. Στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει ένα και μοναδικό μοντέλο αποτελεσματικής διδασκαλίας, αλλά πολλαπλές εναλλακτικές θεωρήσεις και επιλογές μέσα από τις οποίες συνδιαμορφώνεται η εκπαιδευτική πράξη. Αυτές αποτελούν τον κύριο άξονα του βιβλίου. Επιπλέον, τα ζητήματα που αναπτύσσονται θέτουν τις βάσεις για ένα γόνιμο διάλογο με ακαδημαϊκούς και ερευνητές του χώρου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (BKS.0377719)
ta paidia os theates kai paragogoi eikastikon texnon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 18.01 € μόνο 16.21
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-612-108-1
Συγγραφέας: ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ
Σελίδες: 196
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (υποψήφιους και εν ενεργεία) όλων ίων βαθμίδων της εκπαίδευσης που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για τον ρόλο των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση και κυρίως τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαμορφώνουν τα πλαίσια μάθησης των παιδιών έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την ενασχόλησή τους με τις εικαστικές τέχνες. Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από εικόνες οι οποίες αποτελούν κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας στην καθημερινή μας ζωή, οι ικανότητες των παιδιών να κατανοούν τα οπτικά μηνύματα, που υπάρχουν γύρω τους και να μεταδίδουν δικά τους, χρειάζονται ανάπτυξη.

Το βιβλίο διερευνά τον διπλό ρόλο των παιδιών κατά την εμπλοκή τους με τις εικαστικές τέχνες, ως θεατών αλλά και ως παραγωγών εικαστικών τεχνών, προσφέροντας ένα παιδαγωγικό πλαίσιο που ενισχύει την προαγωγή της κριτικής και δημιουργικής σκέψης. Έτσι, στοχεύει στο να ανταποκριθεί στην ανάγκη των εκπαιδευτικών να αποκτήσουν μια συγκροτημένη θεωρητική (μέσα από αναφορά σε σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο) και πρακτική κατάρτιση (μέσα από αναφορά σε συγκεκριμένα παιδαγωγικά παραδείγματα και έρευνες), που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη δική τους φιλοσοφία για τη διδασκαλία. Στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει ένα και μοναδικό μοντέλο αποτελεσματικής διδασκαλίας, αλλά πολλαπλές εναλλακτικές θεωρήσεις και επιλογές μέσα από τις οποίες συνδιαμορφώνεται η εκπαιδευτική πράξη. Αυτές αποτελούν τον κύριο άξονα του βιβλίου. Επιπλέον, τα ζητήματα που αναπτύσσονται θέτουν τις βάσεις για ένα γόνιμο διάλογο με ακαδημαϊκούς και ερευνητές του χώρου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ BKS.0377719 BKS.0377719 ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-612-108-1 Συγγραφέας: ΠΑΥΛΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 196 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017 Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (υποψήφιους και εν ενεργεία) όλων ίων βαθμίδων της εκπαίδευσης που επιθυμούν να μάθουν περισσότερα πράγματα για τον ρόλο των εικαστικών τεχνών στην εκπαίδευση και κυρίως τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαμορφώνουν τα πλαίσια μάθησης των παιδιών έτσι ώστε να μπορούν να επωφεληθούν από την ενασχόλησή τους με τις εικαστικές τέχνες. Σε έναν κόσμο που κατακλύζεται από εικόνες οι οποίες αποτελούν κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας στην καθημερινή μας ζωή, οι ικανότητες των παιδιών να κατανοούν τα οπτικά μηνύματα, που υπάρχουν γύρω τους και να μεταδίδουν δικά τους, χρειάζονται ανάπτυξη. Το βιβλίο διερευνά τον διπλό ρόλο των παιδιών κατά την εμπλοκή τους με τις εικαστικές τέχνες, ως θεατών αλλά και ως παραγωγών εικαστικών τεχνών, προσφέροντας ένα παιδαγωγικό πλαίσιο που ενισχύει την προαγωγή της κριτικής και δημιουργικής σκέψης. Έτσι, στοχεύει στο να ανταποκριθεί στην ανάγκη των εκπαιδευτικών να αποκτήσουν μια συγκροτημένη θεωρητική (μέσα από αναφορά σε σύγχρονες εξελίξεις στον χώρο) και πρακτική κατάρτιση (μέσα από αναφορά σε συγκεκριμένα παιδαγωγικά παραδείγματα και έρευνες), που θα τους βοηθήσει να αναπτύξουν τη δική τους φιλοσοφία για τη διδασκαλία. Στη σύγχρονη εποχή δεν υπάρχει ένα και μοναδικό μοντέλο αποτελεσματικής διδασκαλίας, αλλά πολλαπλές εναλλακτικές θεωρήσεις και επιλογές μέσα από τις οποίες συνδιαμορφώνεται η εκπαιδευτική πράξη. Αυτές αποτελούν τον κύριο άξονα του βιβλίου. Επιπλέον, τα ζητήματα που αναπτύσσονται θέτουν τις βάσεις για ένα γόνιμο διάλογο με ακαδημαϊκούς και ερευνητές του χώρου.
14.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή