Εκθέτουμε εαυτούς, συχνά κρύβοντας πράγματα που ξέρουμε πως ίσως δεν αρέσουν. Αποκαλύπτουμε τις προτιμήσεις μας, έχοντας όμως επίγνωση των περιορισμών μας. Προσβλέπουμε στην αμοιβαία έλξη και ελπίζουμε πως θα προκύψει ο ερωτικός εταίρος των σχεδίων μας. Και όταν πτωχεύουμε ερωτικώς, επανερχόμαστε στην αγορά των εραστών και επίδοξων εταίρων με νέα σχέδια και ανανεωμένες προσδοκίες - ή μήπως όχι;
Βραχύβιες και μακρόχρονες ερωτικές σχέσεις που άλλοτε είναι συναρπαστικές και, διόλου σπάνια, αποπνέουν την κόπωση και, ενίοτε, την δυσθυμία των εταίρων. Σχέσεις ανάμεσα σε αταίριαστους ανθρώπους και σχέσεις εκ προοιμίου ετεροβαρείς, τουτέστιν σχέσεις εύθραυστες, που όμως κρατούν. Και άνθρωποι που έχουν κάθε διάθεση, αν όχι ανάγκη, να συνετά ραθούν ερωτικώς, άνθρωποι πιθανώς αξιαγάπητοι, που είναι όμως μόνοι για καιρό. Στην αγορά των επίδοξων εταίρων, κάποιες φορές ο έρωτας μοιάζει να κατανέμεται άριστα, όσος υπάρχει διαθέσιμος και όπως ζητείται ακριβώς. Είναι όμως συνηθέστερο πως η αγορά του έρωτα αποτυγχάνει, πως οι επιθυμίες μένουν ανεκπλήρωτες ή ικανοποιούνται μερικώς, συχνά και απατηλώς.
Η οικονομική προσέγγιση στο ερωτικό φαινόμενο δεν είναι αυτονόητη. Μάλλον ξενίζει. Παρόλα αυτά, η τυποποιημένη (περισσότερο ή λιγότερο) αυστηρώς και απλουστευτική επομένως θεώρηση του έρωτα παράγει νέους και απροσδόκητους, ίσως, συνειρμούς και εξηγήσεις και ανταγωνίζεται καθιερωμένες μεν, αλλά αντιφατικές ιδέες και πεποιθήσεις. Σκοπός της οικονομικής προσέγγισης είναι να μας εκπλήξει, να διαταράξει τους συμβατικούς συλλογισμούς μας, να μας διασκεδάσει τελικώς, καλώντας μας να διανοηθούμε εκείνο που μοιάζει αδιανόητο. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του δοκιμίου τούτου.
Εκθέτουμε εαυτούς, συχνά κρύβοντας πράγματα που ξέρουμε πως ίσως δεν αρέσουν. Αποκαλύπτουμε τις προτιμήσεις μας, έχοντας όμως επίγνωση των περιορισμών μας. Προσβλέπουμε στην αμοιβαία έλξη και ελπίζουμε πως θα προκύψει ο ερωτικός εταίρος των σχεδίων μας. Και όταν πτωχεύουμε ερωτικώς, επανερχόμαστε στην αγορά των εραστών και επίδοξων εταίρων με νέα σχέδια και ανανεωμένες προσδοκίες - ή μήπως όχι;
Βραχύβιες και μακρόχρονες ερωτικές σχέσεις που άλλοτε είναι συναρπαστικές και, διόλου σπάνια, αποπνέουν την κόπωση και, ενίοτε, την δυσθυμία των εταίρων. Σχέσεις ανάμεσα σε αταίριαστους ανθρώπους και σχέσεις εκ προοιμίου ετεροβαρείς, τουτέστιν σχέσεις εύθραυστες, που όμως κρατούν. Και άνθρωποι που έχουν κάθε διάθεση, αν όχι ανάγκη, να συνετά ραθούν ερωτικώς, άνθρωποι πιθανώς αξιαγάπητοι, που είναι όμως μόνοι για καιρό. Στην αγορά των επίδοξων εταίρων, κάποιες φορές ο έρωτας μοιάζει να κατανέμεται άριστα, όσος υπάρχει διαθέσιμος και όπως ζητείται ακριβώς. Είναι όμως συνηθέστερο πως η αγορά του έρωτα αποτυγχάνει, πως οι επιθυμίες μένουν ανεκπλήρωτες ή ικανοποιούνται μερικώς, συχνά και απατηλώς.
Η οικονομική προσέγγιση στο ερωτικό φαινόμενο δεν είναι αυτονόητη. Μάλλον ξενίζει. Παρόλα αυτά, η τυποποιημένη (περισσότερο ή λιγότερο) αυστηρώς και απλουστευτική επομένως θεώρηση του έρωτα παράγει νέους και απροσδόκητους, ίσως, συνειρμούς και εξηγήσεις και ανταγωνίζεται καθιερωμένες μεν, αλλά αντιφατικές ιδέες και πεποιθήσεις. Σκοπός της οικονομικής προσέγγισης είναι να μας εκπλήξει, να διαταράξει τους συμβατικούς συλλογισμούς μας, να μας διασκεδάσει τελικώς, καλώντας μας να διανοηθούμε εκείνο που μοιάζει αδιανόητο. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του δοκιμίου τούτου.
ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣBKS.0074431BKS.0074431ΚΟΥΤΣΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣΚΟΥΤΣΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣΔΟΚΙΜΙΑΚατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΚΟΥΤΣΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-960-02-3336-0 Συγγραφέας: ΚΟΥΤΣΙΑΡΑΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 164 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2017 Εκθέτουμε εαυτούς, συχνά κρύβοντας πράγματα που ξέρουμε πως ίσως δεν αρέσουν. Αποκαλύπτουμε τις προτιμήσεις μας, έχοντας όμως επίγνωση των περιορισμών μας. Προσβλέπουμε στην αμοιβαία έλξη και ελπίζουμε πως θα προκύψει ο ερωτικός εταίρος των σχεδίων μας. Και όταν πτωχεύουμε ερωτικώς, επανερχόμαστε στην αγορά των εραστών και επίδοξων εταίρων με νέα σχέδια και ανανεωμένες προσδοκίες - ή μήπως όχι; Βραχύβιες και μακρόχρονες ερωτικές σχέσεις που άλλοτε είναι συναρπαστικές και, διόλου σπάνια, αποπνέουν την κόπωση και, ενίοτε, την δυσθυμία των εταίρων. Σχέσεις ανάμεσα σε αταίριαστους ανθρώπους και σχέσεις εκ προοιμίου ετεροβαρείς, τουτέστιν σχέσεις εύθραυστες, που όμως κρατούν. Και άνθρωποι που έχουν κάθε διάθεση, αν όχι ανάγκη, να συνετά ραθούν ερωτικώς, άνθρωποι πιθανώς αξιαγάπητοι, που είναι όμως μόνοι για καιρό. Στην αγορά των επίδοξων εταίρων, κάποιες φορές ο έρωτας μοιάζει να κατανέμεται άριστα, όσος υπάρχει διαθέσιμος και όπως ζητείται ακριβώς. Είναι όμως συνηθέστερο πως η αγορά του έρωτα αποτυγχάνει, πως οι επιθυμίες μένουν ανεκπλήρωτες ή ικανοποιούνται μερικώς, συχνά και απατηλώς. Η οικονομική προσέγγιση στο ερωτικό φαινόμενο δεν είναι αυτονόητη. Μάλλον ξενίζει. Παρόλα αυτά, η τυποποιημένη (περισσότερο ή λιγότερο) αυστηρώς και απλουστευτική επομένως θεώρηση του έρωτα παράγει νέους και απροσδόκητους, ίσως, συνειρμούς και εξηγήσεις και ανταγωνίζεται καθιερωμένες μεν, αλλά αντιφατικές ιδέες και πεποιθήσεις. Σκοπός της οικονομικής προσέγγισης είναι να μας εκπλήξει, να διαταράξει τους συμβατικούς συλλογισμούς μας, να μας διασκεδάσει τελικώς, καλώντας μας να διανοηθούμε εκείνο που μοιάζει αδιανόητο. Αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του δοκιμίου τούτου. ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση