To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
 
 
 
   
 
symperifora katanaloti photo

symperifora katanaloti photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

BKS.0075878      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

58.50 €
Προτεινόμενη λιανική 65.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-458-3
Συγγραφέας: HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΜΗΛΙΟΣ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Σελίδες: 648
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

Το βιβλίο εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα σύγχρονων παραδειγμάτων, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ. Ξεκινώντας από το εύρος του πεδίου και τη σημασία του, οι συγγραφείς στη συνέχεια εστιάζουν στις εσωτερικές ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Περιγράφουν τα βήματα που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων και, τέλος, εξετάζουν με ποιο τρόπο η συμπεριφορά καταναλωτή επηρεάζεται από διάφορες πτυχές του πολιτισμού και της νοοτροπίας.

Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
- Κατανοητές επεξηγήσεις της πιο πρόσφατης ακαδημαϊκής αλλά και κλασικής έρευνας με βάση μελέτες της συμπεριφοράς καταναλωτή και των πρακτικών προεκτάσεών τους στη στρατηγική μάρκετινγκ παγκοσμίως.
- Παγκόσμια προοπτική εννοιών της έρευνας και της συμπεριφοράς σε σχέση με σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, όπως η οικονομική διαχείριση και οι οικονομικές αποφάσεις, η ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ, η ιδιωτικότητα και η διαφάνεια, η παχυσαρκία, ο υλισμός, ο αυτοέλεγχος και η αυταρρύθμιση, η μετάδοση, τα συναισθήματα, το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ασυνείδητη συμπεριφορά καταναλωτή.
- Προσεκτικά διατυπωμένη θεωρία και παραδείγματα που την αποσαφηνίζουν ώστε οι φοιτητές να μπορούν να την επεξεργαστούν και να τη συνδέσουν πιο εύκολα με βασικές αρχές του μάρκετινγκ και με προσωπικές καταναλωτικές τους εμπειρίες.
- Ισορροπημένη κάλυψη αντιπαραθέσεων για το μάρκετινγκ, καθώς και των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει το μάρκετινγκ ως δύναμη κοινωνικής ευθύνης.
- Σύγχρονα παραδείγματα για τον τρόπο που οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν τη γνώση για τη συμπεριφορά καταναλωτή με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (BKS.0075878)
symperifora katanaloti photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
58.50 €
Προτεινόμενη λιανική 65.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-586-458-3
Συγγραφέας: HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΜΗΛΙΟΣ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ
Σελίδες: 648
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023

Το βιβλίο εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα σύγχρονων παραδειγμάτων, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ. Ξεκινώντας από το εύρος του πεδίου και τη σημασία του, οι συγγραφείς στη συνέχεια εστιάζουν στις εσωτερικές ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Περιγράφουν τα βήματα που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων και, τέλος, εξετάζουν με ποιο τρόπο η συμπεριφορά καταναλωτή επηρεάζεται από διάφορες πτυχές του πολιτισμού και της νοοτροπίας.

Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:
- Κατανοητές επεξηγήσεις της πιο πρόσφατης ακαδημαϊκής αλλά και κλασικής έρευνας με βάση μελέτες της συμπεριφοράς καταναλωτή και των πρακτικών προεκτάσεών τους στη στρατηγική μάρκετινγκ παγκοσμίως.
- Παγκόσμια προοπτική εννοιών της έρευνας και της συμπεριφοράς σε σχέση με σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, όπως η οικονομική διαχείριση και οι οικονομικές αποφάσεις, η ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ, η ιδιωτικότητα και η διαφάνεια, η παχυσαρκία, ο υλισμός, ο αυτοέλεγχος και η αυταρρύθμιση, η μετάδοση, τα συναισθήματα, το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ασυνείδητη συμπεριφορά καταναλωτή.
- Προσεκτικά διατυπωμένη θεωρία και παραδείγματα που την αποσαφηνίζουν ώστε οι φοιτητές να μπορούν να την επεξεργαστούν και να τη συνδέσουν πιο εύκολα με βασικές αρχές του μάρκετινγκ και με προσωπικές καταναλωτικές τους εμπειρίες.
- Ισορροπημένη κάλυψη αντιπαραθέσεων για το μάρκετινγκ, καθώς και των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει το μάρκετινγκ ως δύναμη κοινωνικής ευθύνης.
- Σύγχρονα παραδείγματα για τον τρόπο που οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν τη γνώση για τη συμπεριφορά καταναλωτή με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ BKS.0075878 BKS.0075878 HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-458-3 Συγγραφέας: HOYER WAYNE, MACINNIS DEBORAH, PIETERS RIK Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΜΗΛΙΟΣ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ Σελίδες: 648 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2023 Το βιβλίο εξερευνά τον συναρπαστικό κόσμο της συμπεριφοράς καταναλωτή. Με πληθώρα σύγχρονων παραδειγμάτων, τα θέματα καλύπτονται με τον πιο ενημερωμένο και ισορροπημένο τρόπο ώστε να γίνονται εύκολα κατανοητά από τα μελλοντικά στελέχη μάρκετινγκ. Ξεκινώντας από το εύρος του πεδίου και τη σημασία του, οι συγγραφείς στη συνέχεια εστιάζουν στις εσωτερικές ψυχολογικές διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Περιγράφουν τα βήματα που σχετίζονται με τη λήψη αποφάσεων και, τέλος, εξετάζουν με ποιο τρόπο η συμπεριφορά καταναλωτή επηρεάζεται από διάφορες πτυχές του πολιτισμού και της νοοτροπίας. Μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει: - Κατανοητές επεξηγήσεις της πιο πρόσφατης ακαδημαϊκής αλλά και κλασικής έρευνας με βάση μελέτες της συμπεριφοράς καταναλωτή και των πρακτικών προεκτάσεών τους στη στρατηγική μάρκετινγκ παγκοσμίως. - Παγκόσμια προοπτική εννοιών της έρευνας και της συμπεριφοράς σε σχέση με σημαντικά σύγχρονα ζητήματα, όπως η οικονομική διαχείριση και οι οικονομικές αποφάσεις, η ηθική/δεοντολογία του μάρκετινγκ, η ιδιωτικότητα και η διαφάνεια, η παχυσαρκία, ο υλισμός, ο αυτοέλεγχος και η αυταρρύθμιση, η μετάδοση, τα συναισθήματα, το μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ασυνείδητη συμπεριφορά καταναλωτή. - Προσεκτικά διατυπωμένη θεωρία και παραδείγματα που την αποσαφηνίζουν ώστε οι φοιτητές να μπορούν να την επεξεργαστούν και να τη συνδέσουν πιο εύκολα με βασικές αρχές του μάρκετινγκ και με προσωπικές καταναλωτικές τους εμπειρίες. - Ισορροπημένη κάλυψη αντιπαραθέσεων για το μάρκετινγκ, καθώς και των προκλήσεων και των ευκαιριών που προσφέρει το μάρκετινγκ ως δύναμη κοινωνικής ευθύνης. - Σύγχρονα παραδείγματα για τον τρόπο που οι οργανισμοί και οι επιχειρήσεις σε πολλά κράτη χρησιμοποιούν τη γνώση για τη συμπεριφορά καταναλωτή με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας και της δημιουργικότητας του μάρκετινγκ.
52.65
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή