To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)
 
 
 
   
 
symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo

symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo


ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ)

BKS.0191596      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.87.00 €
μόνο78.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-351-456-5
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 20x25
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε όλοι μας ως καταναλωτές. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου εστιάζει στη διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο στους ίδιους όσο και στην εθνική οικονομία και τους marketers.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ) (BKS.0191596)
symperifora katanaloti kai stratigiki marketingk g ekdosi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 87.00 € μόνο 78.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-351-456-5
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 580
Διαστάσεις: 20x25
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011

Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε όλοι μας ως καταναλωτές. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου εστιάζει στη διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο στους ίδιους όσο και στην εθνική οικονομία και τους marketers.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (Γ ΕΚΔΟΣΗ) BKS.0191596 BKS.0191596 ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-351-456-5 Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 580 Διαστάσεις: 20x25 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011 Η έρευνα στο αντικείμενο της καταναλωτικής συμπεριφοράς έχει αποκτήσει σήμερα νέο ενδιαφέρον, δεδομένης της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που βιώνουμε όλοι μας ως καταναλωτές. Η τρίτη έκδοση του βιβλίου εστιάζει στη διερεύνηση των επιπτώσεων που έχει η κρίση αυτή στη συμπεριφορά του καταναλωτή τόσο στους ίδιους όσο και στην εθνική οικονομία και τους marketers.
70.47
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή