Το 1978 μελετήθηκε για πρώτη φορά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού από τον Σουηδό Καθηγητή Ψυχολογίας Dan ΟIweus στο Πανεπιστήμιο Bergen της Νορβηγίας με αφορμή την αυτοκτονία τριών Θυμάτων, οπότε και χαρακτηρίστηκε ως κοινωνικό ζήτημα. Λίγα χρόνια αργότερα, ο όρος 'bullyίng' εμφανίζεται στα επιστημονικά περιοδικά και έκτοτε ξεκινά μια σταδιακά πλούσια ερευνητική δραστηριότητα. Σήμερα ακούμε και χρησιμοποιούμε τον όρο καθημερινά σε διάφορα πλαίσια (π.χ. σχολείο, οικογένεια, εργασία, ευρύτερη κοινωνία).
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί υα απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: -Πού βρισκόμαστε σήμερα 45 χρόνια μετά την αρχική μελέτη του εκφοβισμού; -Σε ποιες πτυχές του φαινομένου εστιάζουν οι έρευνες από το 1970 έως σήμερα (2023) και ποια τα κύρια πορίσματά τους; -Πόσο συχνό είναι το φαινόμενο και ποιες είναι οι επιπτώσεις του; -Ποια είναι η μετεξέλιξή του και πώς συνδέεται με τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης; -Τι προβλέπει το Θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και διεθνώς; -Ποιά μέτρα λαμβάνουν τα σχολεία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου; -Ποιες παιδαγωγικές-διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις κρίνονται αποτελεσματικές; -Ποια είναι τα αποτελέσματα της πρώτης συστηματικής προσπάθειας αποτύπωσης του φαινομένου, της πανελλήνιας έρευνας που πραγμα-τοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα το σχολικό έτος 2015-2016;
Το βιβλίο «Σχολικός εκφοβισμός: Θεωρία, έρευνα και πρακτικές» αποτελεί ένα χρήσιμο και περιεκτικό σύγγραμμα, που προσεγγίζει πολύπλευρα το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο συνοψίζει τα κύρια δεδομένα σε Θεωρητικό, ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο. Απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και εφαρμογής των δημόσιων πολιτικών για την εκπαίδευση και την πρόληψη της βίας, εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, πτυχιούχους Τμημάτων που οδηγούνται στο εκπαιδευτικό επάγγελμα (Παιδαγωγικά Τμήματα, Τμήματα Νηπιαγωγών, Φιλοσοφικές Σχολές, Σχολές Κοινωνικών Σπουδών, Σχολές Θετικών Επιστημών, κ.ά.), φοιτήτριες/ές, γονείς και σε όσες και όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το σοβαρό και επίκαιρο αυτό φαινόμενο.
Το 1978 μελετήθηκε για πρώτη φορά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού από τον Σουηδό Καθηγητή Ψυχολογίας Dan ΟIweus στο Πανεπιστήμιο Bergen της Νορβηγίας με αφορμή την αυτοκτονία τριών Θυμάτων, οπότε και χαρακτηρίστηκε ως κοινωνικό ζήτημα. Λίγα χρόνια αργότερα, ο όρος 'bullyίng' εμφανίζεται στα επιστημονικά περιοδικά και έκτοτε ξεκινά μια σταδιακά πλούσια ερευνητική δραστηριότητα. Σήμερα ακούμε και χρησιμοποιούμε τον όρο καθημερινά σε διάφορα πλαίσια (π.χ. σχολείο, οικογένεια, εργασία, ευρύτερη κοινωνία).
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί υα απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: -Πού βρισκόμαστε σήμερα 45 χρόνια μετά την αρχική μελέτη του εκφοβισμού; -Σε ποιες πτυχές του φαινομένου εστιάζουν οι έρευνες από το 1970 έως σήμερα (2023) και ποια τα κύρια πορίσματά τους; -Πόσο συχνό είναι το φαινόμενο και ποιες είναι οι επιπτώσεις του; -Ποια είναι η μετεξέλιξή του και πώς συνδέεται με τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης; -Τι προβλέπει το Θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και διεθνώς; -Ποιά μέτρα λαμβάνουν τα σχολεία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου; -Ποιες παιδαγωγικές-διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις κρίνονται αποτελεσματικές; -Ποια είναι τα αποτελέσματα της πρώτης συστηματικής προσπάθειας αποτύπωσης του φαινομένου, της πανελλήνιας έρευνας που πραγμα-τοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα το σχολικό έτος 2015-2016;
Το βιβλίο «Σχολικός εκφοβισμός: Θεωρία, έρευνα και πρακτικές» αποτελεί ένα χρήσιμο και περιεκτικό σύγγραμμα, που προσεγγίζει πολύπλευρα το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο συνοψίζει τα κύρια δεδομένα σε Θεωρητικό, ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο. Απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και εφαρμογής των δημόσιων πολιτικών για την εκπαίδευση και την πρόληψη της βίας, εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, πτυχιούχους Τμημάτων που οδηγούνται στο εκπαιδευτικό επάγγελμα (Παιδαγωγικά Τμήματα, Τμήματα Νηπιαγωγών, Φιλοσοφικές Σχολές, Σχολές Κοινωνικών Σπουδών, Σχολές Θετικών Επιστημών, κ.ά.), φοιτήτριες/ές, γονείς και σε όσες και όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το σοβαρό και επίκαιρο αυτό φαινόμενο.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣBKS.0071169BKS.0071169ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9541-12-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σελίδες: 288 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2023 ΘΕΩΡΙΑ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Το 1978 μελετήθηκε για πρώτη φορά το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού από τον Σουηδό Καθηγητή Ψυχολογίας Dan ΟIweus στο Πανεπιστήμιο Bergen της Νορβηγίας με αφορμή την αυτοκτονία τριών Θυμάτων, οπότε και χαρακτηρίστηκε ως κοινωνικό ζήτημα. Λίγα χρόνια αργότερα, ο όρος 'bullyίng' εμφανίζεται στα επιστημονικά περιοδικά και έκτοτε ξεκινά μια σταδιακά πλούσια ερευνητική δραστηριότητα. Σήμερα ακούμε και χρησιμοποιούμε τον όρο καθημερινά σε διάφορα πλαίσια (π.χ. σχολείο, οικογένεια, εργασία, ευρύτερη κοινωνία). Η παρούσα μελέτη επιχειρεί υα απαντήσει σε ερωτήματα, όπως: -Πού βρισκόμαστε σήμερα 45 χρόνια μετά την αρχική μελέτη του εκφοβισμού; -Σε ποιες πτυχές του φαινομένου εστιάζουν οι έρευνες από το 1970 έως σήμερα (2023) και ποια τα κύρια πορίσματά τους; -Πόσο συχνό είναι το φαινόμενο και ποιες είναι οι επιπτώσεις του; -Ποια είναι η μετεξέλιξή του και πώς συνδέεται με τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης; -Τι προβλέπει το Θεσμικό πλαίσιο στην Ελλάδα και διεθνώς; -Ποιά μέτρα λαμβάνουν τα σχολεία για την πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου; -Ποιες παιδαγωγικές-διδακτικές στρατηγικές και προσεγγίσεις κρίνονται αποτελεσματικές; -Ποια είναι τα αποτελέσματα της πρώτης συστηματικής προσπάθειας αποτύπωσης του φαινομένου, της πανελλήνιας έρευνας που πραγμα-τοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα το σχολικό έτος 2015-2016; Το βιβλίο «Σχολικός εκφοβισμός: Θεωρία, έρευνα και πρακτικές» αποτελεί ένα χρήσιμο και περιεκτικό σύγγραμμα, που προσεγγίζει πολύπλευρα το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού και για πρώτη φορά στον ελληνικό χώρο συνοψίζει τα κύρια δεδομένα σε Θεωρητικό, ερευνητικό και πρακτικό επίπεδο. Απευθύνεται σε στελέχη της εκπαίδευσης, υπεύθυνους λήψης αποφάσεων και εφαρμογής των δημόσιων πολιτικών για την εκπαίδευση και την πρόληψη της βίας, εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (δημόσιας και ιδιωτικής), ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, πτυχιούχους Τμημάτων που οδηγούνται στο εκπαιδευτικό επάγγελμα (Παιδαγωγικά Τμήματα, Τμήματα Νηπιαγωγών, Φιλοσοφικές Σχολές, Σχολές Κοινωνικών Σπουδών, Σχολές Θετικών Επιστημών, κ.ά.), φοιτήτριες/ές, γονείς και σε όσες και όσους ενδιαφέρονται να ενημερωθούν για το σοβαρό και επίκαιρο αυτό φαινόμενο. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση