Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. Πληροφορίες     Δέχομαι
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
 
 
 
   
 
sxoliki igesia kai neo dimosio manatzment photo

sxoliki igesia kai neo dimosio manatzment photo


ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

BKS.0074563          
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από8.48 €
μόνο7.63 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3475-6
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2019

Το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφία της μεταρρύθμισης του δημόσιου τομέα προς την κατεύθυνση της αποκέντρωσης και της λειτουργίας με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και για αυτό η μεταφορά των αρχών του στον χώρο της εκπαίδευσης έχει αποτελέσει αντικείμενο αντιπαραθέσεων και έντονων συζητήσεων.

Παράλληλα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παραμένει αρκετά συγκεντρωτικό, δεδομένου ότι οι βασικές αρμοδιότητες για την εκπαιδευτική πολιτική και διοίκηση της εκπαίδευσης είναι όλες συγκεντρωμένες υπό την ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Ο Διευθυντής του ελληνικού δημόσιου σχολείου ασχολείται από τη μια πλευρά με διαχειριστικά/ γραφειοκρατικά θέματα που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της σχολικής του μονάδας -ως εκτελεστικό όργανο της εξουσίας- και από την άλλη οφείλει να ανταποκριθεί στον ρόλο του ως ηγέτης ενός σύγχρονου, συνεργατικού και αποτελεσματικού σχολείου που βρίσκεται σε μια συνεχή αλληλεπίδραση με την κοινωνία.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι: α) να αναλυθεί το θεωρητικό πλαίσιο του Νέου Δημόσιου Μάνατζμεντ και της Σχολικής Ηγεσίας, β) να παρουσιαστεί η έρευνα που εκπονήσαμε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του τμήματος ΦΠΨ της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τις στάσεις και τις αντιλήψεις των Διευθυντών σχολικών μονάδων για το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ σε σχέση με το Στυλ Ηγεσίας το οποίο εφαρμόζουν.

Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι Διευθυντές βιώνουν έντονα τον δισυπόστατο ρόλο που τους έχει ανατεθεί από την Πολιτεία. Κυρίως αυτοσχεδιάζουν, δοκιμάζοντας κατά περίπτωση διάφορα Στυλ Ηγεσίας χωρίς να έχουν πάντα ένα συγκροτημένο σχέδιο ή μια κατασταλαγμένη νοοτροπία. Ως προς το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ, οι Διευθυντές εκδηλώνουν θετική άποψη για την Αξιολόγηση και την Παιδαγωγική Αυτονομία της σχολικής μονάδας και αρνητική άποψη για την Οικονομική Αυτονομία και την Τυποποιημένη Αποτίμηση των Στόχων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (BKS.0074563)
sxoliki igesia kai neo dimosio manatzment photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
8.48 € -10% = 7.63
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-02-3475-6
Συγγραφέας: ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 144
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2019

Το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ χαρακτηρίζεται από τη φιλοσοφία της μεταρρύθμισης του δημόσιου τομέα προς την κατεύθυνση της αποκέντρωσης και της λειτουργίας με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια και για αυτό η μεταφορά των αρχών του στον χώρο της εκπαίδευσης έχει αποτελέσει αντικείμενο αντιπαραθέσεων και έντονων συζητήσεων.

Παράλληλα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα παραμένει αρκετά συγκεντρωτικό, δεδομένου ότι οι βασικές αρμοδιότητες για την εκπαιδευτική πολιτική και διοίκηση της εκπαίδευσης είναι όλες συγκεντρωμένες υπό την ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Ο Διευθυντής του ελληνικού δημόσιου σχολείου ασχολείται από τη μια πλευρά με διαχειριστικά/ γραφειοκρατικά θέματα που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της σχολικής του μονάδας -ως εκτελεστικό όργανο της εξουσίας- και από την άλλη οφείλει να ανταποκριθεί στον ρόλο του ως ηγέτης ενός σύγχρονου, συνεργατικού και αποτελεσματικού σχολείου που βρίσκεται σε μια συνεχή αλληλεπίδραση με την κοινωνία.

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι: α) να αναλυθεί το θεωρητικό πλαίσιο του Νέου Δημόσιου Μάνατζμεντ και της Σχολικής Ηγεσίας, β) να παρουσιαστεί η έρευνα που εκπονήσαμε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» του τμήματος ΦΠΨ της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών σχετικά με τις στάσεις και τις αντιλήψεις των Διευθυντών σχολικών μονάδων για το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ σε σχέση με το Στυλ Ηγεσίας το οποίο εφαρμόζουν.

Βασικό συμπέρασμα της έρευνας είναι ότι οι Διευθυντές βιώνουν έντονα τον δισυπόστατο ρόλο που τους έχει ανατεθεί από την Πολιτεία. Κυρίως αυτοσχεδιάζουν, δοκιμάζοντας κατά περίπτωση διάφορα Στυλ Ηγεσίας χωρίς να έχουν πάντα ένα συγκροτημένο σχέδιο ή μια κατασταλαγμένη νοοτροπία. Ως προς το Νέο Δημόσιο Μάνατζμεντ, οι Διευθυντές εκδηλώνουν θετική άποψη για την Αξιολόγηση και την Παιδαγωγική Αυτονομία της σχολικής μονάδας και αρνητική άποψη για την Οικονομική Αυτονομία και την Τυποποιημένη Αποτίμηση των Στόχων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΕΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ BKS.0074563 ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
6.87 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials