To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
stratigiko ilektroniko marketingk photo

stratigiko ilektroniko marketingk photo


ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0191872      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.56.26 €
μόνο50.63 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-523-Χ
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι.
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 536
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0191872)
stratigiko ilektroniko marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 56.26 € μόνο 50.63
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-523-Χ
Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι.
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 536
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0191872 BKS.0191872 ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-523-Χ Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ Γ., ΤΣΙΑΜΗΣ Ι. Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 536 Διαστάσεις: 20x26 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο ελληνικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα στο χώρο του Μάρκετινγκ στα διαδικτυακά-ηλεκτρονικά αγοραστικά τοπία με έμφαση στη στρατηγική. Η αναγκαιότητα που οδήγησε στη συγγραφή του οφείλεται στην εξέλιξη του Διαδικτύου από ένα επικοινωνιακό μέσο σε περιβάλλον ανάπτυξης επιχειρηματικής δραστηριότητας και χρήσης των σχετικών τεχνολογικών εξελίξεων.
45.57
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή