ISBN: 960-7306-07-4 Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 438 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Από τις Εκδόσεις Σταμούλη ΑΕ κυκλοφόρησε η δεύτερη έκδοση του βιβλίου του κου Αυλωνίτη Γ. ''Στρατηγικό Βιομηχανικό Μάρκετινγκ- Τ. Α'' προσθέτοντας στη σχετική ,σχεδόν ανύπαρκτη, βιβλιογραφία ένα σημαντικό εργαλείο για το Βιομηχανικό Μάρκετινγκ. Η πρώτη έκδοση του βιβλίου, το 1988, απέβλεπε στο να συμβάλει σε μια προσπάθεια μελέτης, έρευνας και διάδοσης του βιομηχανικού Μάρκετινγκ στην Ελλάδα. Ενώ οι στόχοι παραμένουν οι ίδιοι, στη δεύτερη αυτή έκδοση έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές που αφορούν κυρίως τη διάρθρωση και το περιεχόμενο των κεφαλαίων, καθώς και τον τίτλο του βιβλίου. Οι αλλαγές αυτές αντανακλούν απ' τη μία πλευρά την πλούσια και τη συνεχώς αυξανόμενη βιβλιογραφία γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των οργανισμών και τις στρατηγικές διαστάσεις του βιομηχανικού μάρκετινγκ και από την άλλη τις εμφανιζόμενες τάσεις στη στρατηγική διοίκηση του βιομηχανικού μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό αποτελεί τον πρώτο τόμο και περιλαμβάνει δύο μέρη και έξι κεφάλαια. Το Πρώτο Μέρος εισάγει τις βασικές έννοιες του βιομηχανικού μάρκετινγκ, προσφέρει μια λεπτομερή ανάλυση των αγοραστικών πρακτικών των βιομηχανικών πελατών και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας πρόσφατης έρευνας του συγγραφέα γύρω από την αγοραστική συμπεριφορά των Ελληνικών Βιομηχανικών Επιχειρήσεων. Το βιβλίο αυτό, γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο, απευθύνεται τόσο στους φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα του βιομηχανικού μάρκετινγκ, όσο και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημοσίου τομέα που ασχολούνται στην καθημερινή επιχειρηματική ζωή με το μάρκετινγκ ή την αγορά / προμήθεια βιομηχανικών προϊόντων και υπηρεσιών.
|