To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
stratigiki epixeiriseon photo

stratigiki epixeiriseon photo


ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BKS.0075890      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.77.00 €
μόνο69.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-457-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 904
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Η Στρατηγική επιχειρήσεων - Πολύπλευρη διερεύνηση σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους φοιτητές να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται με τον τρόπο των μάνατζερ. Με πωλήσεις άνω του 1 εκατομμυρίου αντιτύπων παγκοσμίως, το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πλήρη εισαγωγή στη στρατηγική επιχειρήσεων για τα διοικητικά στελέχη του σήμερα και του αύριο. Από τις νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι τις πολυεθνικές εταιρείες, στις σελίδες του εξετάζονται τα μεγάλα ερωτήματα που αφορούν τους οργανισμούς - πώς ευημερούν, αναπτύσσονται, καινοτομούν και αλλάζουν.

Πρωταρχικός στόχος είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν σφαιρική εικόνα των ζητημάτων και των τεχνικών στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, και με άξονα τη ρεαλιστική άποψη του πεδίου, παρουσιάζονται εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης, ενώ διερευνώνται βασικά θέματα, όπως, μεταξύ άλλων, ανάλυση επιχειρηματικού κλάδου και πόρων-ικανοτήτων, επιχειρηματικά μοντέλα, εταιρική και διεθνής στρατηγική, επιχειρηματικότητα και καινοτομία, ο ρόλος της τεχνολογίας, εξαγορές-συγχωνεύσεις και συμμαχίες στο σύγχρονο τοπίο, η σημασία της ηγεσίας στη στρατηγική αλλαγή και η πρακτική εφαρμογή της στρατηγικής.

Με σκοπό να τονίσει ότι ο τρόπος διαμόρφωσης και υλοποίησης της στρατηγικής δεν ακολουθεί μια απλή γραμμική πορεία, το βιβλίο υιοθετεί το μοντέλο των «τριών κύκλων» ?στρατηγική τοποθέτηση, στρατηγικές επιλογές και στρατηγική στην πράξη-, ενώ παράλληλα μια πληθώρα από παραδείγματα και περιπτώσεις μελέτης γνωστών ανά τον κόσμο εταιρειών καλύπτουν τα ενδιαφέροντα των φοιτητών. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο με νέες και ιδιαίτερες προσεγγίσεις των κύριων ζητημάτων, που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και διευκολύνει τη διαδικασία της μάθησης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (BKS.0075890)
stratigiki epixeiriseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 77.00 € μόνο 69.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-586-457-6
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 904
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023

ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ

Η Στρατηγική επιχειρήσεων - Πολύπλευρη διερεύνηση σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους φοιτητές να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται με τον τρόπο των μάνατζερ. Με πωλήσεις άνω του 1 εκατομμυρίου αντιτύπων παγκοσμίως, το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πλήρη εισαγωγή στη στρατηγική επιχειρήσεων για τα διοικητικά στελέχη του σήμερα και του αύριο. Από τις νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι τις πολυεθνικές εταιρείες, στις σελίδες του εξετάζονται τα μεγάλα ερωτήματα που αφορούν τους οργανισμούς - πώς ευημερούν, αναπτύσσονται, καινοτομούν και αλλάζουν.

Πρωταρχικός στόχος είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν σφαιρική εικόνα των ζητημάτων και των τεχνικών στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, και με άξονα τη ρεαλιστική άποψη του πεδίου, παρουσιάζονται εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης, ενώ διερευνώνται βασικά θέματα, όπως, μεταξύ άλλων, ανάλυση επιχειρηματικού κλάδου και πόρων-ικανοτήτων, επιχειρηματικά μοντέλα, εταιρική και διεθνής στρατηγική, επιχειρηματικότητα και καινοτομία, ο ρόλος της τεχνολογίας, εξαγορές-συγχωνεύσεις και συμμαχίες στο σύγχρονο τοπίο, η σημασία της ηγεσίας στη στρατηγική αλλαγή και η πρακτική εφαρμογή της στρατηγικής.

Με σκοπό να τονίσει ότι ο τρόπος διαμόρφωσης και υλοποίησης της στρατηγικής δεν ακολουθεί μια απλή γραμμική πορεία, το βιβλίο υιοθετεί το μοντέλο των «τριών κύκλων» ?στρατηγική τοποθέτηση, στρατηγικές επιλογές και στρατηγική στην πράξη-, ενώ παράλληλα μια πληθώρα από παραδείγματα και περιπτώσεις μελέτης γνωστών ανά τον κόσμο εταιρειών καλύπτουν τα ενδιαφέροντα των φοιτητών. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο με νέες και ιδιαίτερες προσεγγίσεις των κύριων ζητημάτων, που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και διευκολύνει τη διαδικασία της μάθησης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ BKS.0075890 BKS.0075890 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-457-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Σελίδες: 904 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2023 ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ Η Στρατηγική επιχειρήσεων - Πολύπλευρη διερεύνηση σχεδιάστηκε για να βοηθήσει τους φοιτητές να σκέφτονται και να συμπεριφέρονται με τον τρόπο των μάνατζερ. Με πωλήσεις άνω του 1 εκατομμυρίου αντιτύπων παγκοσμίως, το βιβλίο αυτό αποτελεί μια πλήρη εισαγωγή στη στρατηγική επιχειρήσεων για τα διοικητικά στελέχη του σήμερα και του αύριο. Από τις νεοφυείς επιχειρήσεις μέχρι τις πολυεθνικές εταιρείες, στις σελίδες του εξετάζονται τα μεγάλα ερωτήματα που αφορούν τους οργανισμούς - πώς ευημερούν, αναπτύσσονται, καινοτομούν και αλλάζουν. Πρωταρχικός στόχος είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν σφαιρική εικόνα των ζητημάτων και των τεχνικών στρατηγικής. Στο πλαίσιο αυτό, και με άξονα τη ρεαλιστική άποψη του πεδίου, παρουσιάζονται εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης, ενώ διερευνώνται βασικά θέματα, όπως, μεταξύ άλλων, ανάλυση επιχειρηματικού κλάδου και πόρων-ικανοτήτων, επιχειρηματικά μοντέλα, εταιρική και διεθνής στρατηγική, επιχειρηματικότητα και καινοτομία, ο ρόλος της τεχνολογίας, εξαγορές-συγχωνεύσεις και συμμαχίες στο σύγχρονο τοπίο, η σημασία της ηγεσίας στη στρατηγική αλλαγή και η πρακτική εφαρμογή της στρατηγικής. Με σκοπό να τονίσει ότι ο τρόπος διαμόρφωσης και υλοποίησης της στρατηγικής δεν ακολουθεί μια απλή γραμμική πορεία, το βιβλίο υιοθετεί το μοντέλο των «τριών κύκλων» ?στρατηγική τοποθέτηση, στρατηγικές επιλογές και στρατηγική στην πράξη-, ενώ παράλληλα μια πληθώρα από παραδείγματα και περιπτώσεις μελέτης γνωστών ανά τον κόσμο εταιρειών καλύπτουν τα ενδιαφέροντα των φοιτητών. Με αυτόν τον τρόπο παρέχεται ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο με νέες και ιδιαίτερες προσεγγίσεις των κύριων ζητημάτων, που ενθαρρύνει την κριτική σκέψη και διευκολύνει τη διαδικασία της μάθησης.
62.37
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή