Ένα αφιέρωμα στο συναρπαστικό έργο του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, είκοσι χρόνια μετά το θάνατό του
Ίσως ο πιο εμβληματικός αμερικανός σκηνοθέτης στην ιστορία του κινηματογράφου, με φανατικούς οπαδούς και ευγνώμονες επιγόνους, με αντιπάλους και διώκτες ακόμα, ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, αν ζούσε σήμερα θα ήταν ενενήντα ενός κι έχουν περάσει ήδη είκοσι χρόνια από το θάνατό του. Aκόμα κι όσοι έχουν δει λίγο σινεμά, σίγουρα έχουν ακούσει ή είδαν τον Σπάρτακο, τη Λολίτα, την κωμωδία S.O.S. Πεντάγωνο καλεί Μόσχα, το Κουρδιστό πορτοκάλι, τη Λάμψη ή, περισσότεροι ίσως, το 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος. Οι τελευταίοι μπορεί να έχουν στο νου τους την ιστορία-μύθο των σόσιαλ-μίντια, πως ο Κιούμπρικ ήταν που σκηνοθέτησε στο Χόλιγουντ πλαστή την προσσελήνωση των Αμερικανών με το «Απόλλων 11», το 1969! Ο κινηματογράφος καμιά φορά, γίνεται πιο πιστευτός από την πραγματικότητα. Ή, η πραγματικότητα, όσο πάει και συχνότερα, θυμίζει κινηματογραφική ταινία. Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ ήταν ένας από τους μεγάλους μαΐστορες της τέχνης του. Πόσο όμως γνωρίζουμε πραγματικά το σύνολο του έργο του;
Είκοσι ένας κριτικοί γράφουν στην παρούσα έκδοση της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (ΠΕΚΚ), η οποία συνοδεύει το αφιέρωμα στα είκοσι χρόνια από το θάνατο του σκηνοθέτη, από το 32ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, και μας δίνει μια καλή ευκαιρία για να ξαναδούμε, με κριτική ματιά, όλες του τις ταινίες, το άγνωστο φωτογραφικό του έργο και ιδιαίτερες όψεις από το σινεμά του δημιουργού που αγαπήσαμε.
Ένα αφιέρωμα στο συναρπαστικό έργο του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, είκοσι χρόνια μετά το θάνατό του
Ίσως ο πιο εμβληματικός αμερικανός σκηνοθέτης στην ιστορία του κινηματογράφου, με φανατικούς οπαδούς και ευγνώμονες επιγόνους, με αντιπάλους και διώκτες ακόμα, ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, αν ζούσε σήμερα θα ήταν ενενήντα ενός κι έχουν περάσει ήδη είκοσι χρόνια από το θάνατό του. Aκόμα κι όσοι έχουν δει λίγο σινεμά, σίγουρα έχουν ακούσει ή είδαν τον Σπάρτακο, τη Λολίτα, την κωμωδία S.O.S. Πεντάγωνο καλεί Μόσχα, το Κουρδιστό πορτοκάλι, τη Λάμψη ή, περισσότεροι ίσως, το 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος. Οι τελευταίοι μπορεί να έχουν στο νου τους την ιστορία-μύθο των σόσιαλ-μίντια, πως ο Κιούμπρικ ήταν που σκηνοθέτησε στο Χόλιγουντ πλαστή την προσσελήνωση των Αμερικανών με το «Απόλλων 11», το 1969! Ο κινηματογράφος καμιά φορά, γίνεται πιο πιστευτός από την πραγματικότητα. Ή, η πραγματικότητα, όσο πάει και συχνότερα, θυμίζει κινηματογραφική ταινία. Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ ήταν ένας από τους μεγάλους μαΐστορες της τέχνης του. Πόσο όμως γνωρίζουμε πραγματικά το σύνολο του έργο του;
Είκοσι ένας κριτικοί γράφουν στην παρούσα έκδοση της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (ΠΕΚΚ), η οποία συνοδεύει το αφιέρωμα στα είκοσι χρόνια από το θάνατο του σκηνοθέτη, από το 32ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, και μας δίνει μια καλή ευκαιρία για να ξαναδούμε, με κριτική ματιά, όλες του τις ταινίες, το άγνωστο φωτογραφικό του έργο και ιδιαίτερες όψεις από το σινεμά του δημιουργού που αγαπήσαμε.
ΣΤΑΝΛΕΙ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥBKS.0076563BKS.0076563ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-436-673-6 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΟΞΥ Σελίδες: 216 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2019 Ένα αφιέρωμα στο συναρπαστικό έργο του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, είκοσι χρόνια μετά το θάνατό του Ίσως ο πιο εμβληματικός αμερικανός σκηνοθέτης στην ιστορία του κινηματογράφου, με φανατικούς οπαδούς και ευγνώμονες επιγόνους, με αντιπάλους και διώκτες ακόμα, ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ, αν ζούσε σήμερα θα ήταν ενενήντα ενός κι έχουν περάσει ήδη είκοσι χρόνια από το θάνατό του. Aκόμα κι όσοι έχουν δει λίγο σινεμά, σίγουρα έχουν ακούσει ή είδαν τον Σπάρτακο, τη Λολίτα, την κωμωδία S.O.S. Πεντάγωνο καλεί Μόσχα, το Κουρδιστό πορτοκάλι, τη Λάμψη ή, περισσότεροι ίσως, το 2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος. Οι τελευταίοι μπορεί να έχουν στο νου τους την ιστορία-μύθο των σόσιαλ-μίντια, πως ο Κιούμπρικ ήταν που σκηνοθέτησε στο Χόλιγουντ πλαστή την προσσελήνωση των Αμερικανών με το «Απόλλων 11», το 1969! Ο κινηματογράφος καμιά φορά, γίνεται πιο πιστευτός από την πραγματικότητα. Ή, η πραγματικότητα, όσο πάει και συχνότερα, θυμίζει κινηματογραφική ταινία. Ο Στάνλεϊ Κιούμπρικ ήταν ένας από τους μεγάλους μαΐστορες της τέχνης του. Πόσο όμως γνωρίζουμε πραγματικά το σύνολο του έργο του; Είκοσι ένας κριτικοί γράφουν στην παρούσα έκδοση της Πανελλήνιας Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου (ΠΕΚΚ), η οποία συνοδεύει το αφιέρωμα στα είκοσι χρόνια από το θάνατο του σκηνοθέτη, από το 32ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου, και μας δίνει μια καλή ευκαιρία για να ξαναδούμε, με κριτική ματιά, όλες του τις ταινίες, το άγνωστο φωτογραφικό του έργο και ιδιαίτερες όψεις από το σινεμά του δημιουργού που αγαπήσαμε. ΣΤΑΝΛΕΙ ΚΙΟΥΜΠΡΙΚ ΜΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση