To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ
 
 
 
   
 
simeioseis gia mia istoria toy gymnoy ston kinimatografo photo

simeioseis gia mia istoria toy gymnoy ston kinimatografo photo


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ

BKS.0049350      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.29.68 €
μόνο26.71 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-322-676-5
Συγγραφέας: ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Σελίδες: 310
Διαστάσεις: 22Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Το κυρίαρχο αντικείμενο αυτού του βιβλίου δεν είναι "ο ερωτισμός στο σινεμά", μα το γυμνό σώμα, όπως εγγράφηκε από την κινηματογραφική κάμερα για να εμφανιστεί στην οθόνη του κινηματογράφου, με θεατές ένα κοινό που αναζητούσε αυτές τις εικόνες για τέρψη του βλέμματος και φαντασιακή ερωτική πρόκληση.

Κάποτε η γυναικεία γάμπα θεωρούνταν προσβολή της δημοσίας αιδούς, τότε που δεν αποτελούσαν αντίστοιχη προσβολή τα εκατομμύρια κουφάρια που κείτονταν στα πεδία των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.

Αργά και βασανιστικά ανέβαινε η φούστα, κατέβαινε το ντεκολτέ, πηγαινοερχόταν το ψαλίδι της λογοκρισίας και της "δημοσίας αιδούς" και παράλληλα χιλιάδες γυμνά σώματα Εβραίων εισέρχονταν στα κρεματόρια, και το ανθρώπινο σώμα, όπως και η γενετήσια πράξη, έγιναν δέσμια μιας καταστροφικής χριστιανικής ηθικής, που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε, μέσω της λογοκρισίας, σαν ο καλύτερος διαφημιστής των ανάλογων ταινιών.

Από τη δεκαετία του '60, η Ευρώπη αφαίρεσε προοδευτικά τα πέπλα από τα ανθρώπινα σώματα και έφτασε στη δεκαετία του '70, που έγιναν "Σόδομα και Γόμορρα", με το Σαλό ή 120 μέρες στα Σόδομα (1975) του Παζολίνι και την Αυτοκρατορία των αισθήσεων (1976) του Όσιμα.

Ο αγώνας δεν έγινε με τα φαντάσματα της λογοκρισίας και της αστικοχριστιανικής ηθικής. Έγινε και γίνεται για τον κορεσμό της "ακόρεστης" δίψας του ανθρώπινου ματιού απέναντι στο γυμνό σώμα. Τι πιο ωραία εικόνα ενός γυμνού γυναικείου στήθους ή ενός ανδρικού μορίου σε στύση ή υποστολή, ακόμη και σήμερα ή και μετά από πολλές δεκαετίες. Κάποια γωνία λήψης, κάποιος φωτισμός, κάποια λειτουργικότητά τους στο κάδρο μάς διαφεύγει ακόμη. Και κάποιος ηθοποιός θα απομένει για να εκτεθεί και να δοξαστεί.

Η φωτογραφία, το μεγαλύτερο ερζάτς του 20ού αιώνα, κράτησε τα σώματα νέα-γερασμένα, ζωντανά-νεκρά, γυμνά και ωραία, ενώ αυτά δεν υπάρχουν. Η απάτη είναι παρούσα μπροστά στην αγωνία του δυτικού ανθρώπου για τη φθορά και την επικείμενη απώλεια του φθαρτού σώματος.

Αποπειραθήκαμε, μέσα από τα κατασκευάσματα του νου, να ακινητοποιήσουμε το σώμα και, αφού αντικαταστήσουμε τον χρόνο με τον χώρο, να αποφύγουμε τον θάνατο αυτό είναι η φωτογραφία, αυτό είναι ο κινηματογράφος και ιδού τα αποτελέσματα: φεύγει το σώμα και μένει πίσω το ίχνος του επί της οθόνης...


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ (BKS.0049350)
simeioseis gia mia istoria toy gymnoy ston kinimatografo photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 29.68 € μόνο 26.71
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 978-960-322-676-5
Συγγραφέας: ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ
Σελίδες: 310
Διαστάσεις: 22Χ23
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

Το κυρίαρχο αντικείμενο αυτού του βιβλίου δεν είναι "ο ερωτισμός στο σινεμά", μα το γυμνό σώμα, όπως εγγράφηκε από την κινηματογραφική κάμερα για να εμφανιστεί στην οθόνη του κινηματογράφου, με θεατές ένα κοινό που αναζητούσε αυτές τις εικόνες για τέρψη του βλέμματος και φαντασιακή ερωτική πρόκληση.

Κάποτε η γυναικεία γάμπα θεωρούνταν προσβολή της δημοσίας αιδούς, τότε που δεν αποτελούσαν αντίστοιχη προσβολή τα εκατομμύρια κουφάρια που κείτονταν στα πεδία των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου.

Αργά και βασανιστικά ανέβαινε η φούστα, κατέβαινε το ντεκολτέ, πηγαινοερχόταν το ψαλίδι της λογοκρισίας και της "δημοσίας αιδούς" και παράλληλα χιλιάδες γυμνά σώματα Εβραίων εισέρχονταν στα κρεματόρια, και το ανθρώπινο σώμα, όπως και η γενετήσια πράξη, έγιναν δέσμια μιας καταστροφικής χριστιανικής ηθικής, που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε, μέσω της λογοκρισίας, σαν ο καλύτερος διαφημιστής των ανάλογων ταινιών.

Από τη δεκαετία του '60, η Ευρώπη αφαίρεσε προοδευτικά τα πέπλα από τα ανθρώπινα σώματα και έφτασε στη δεκαετία του '70, που έγιναν "Σόδομα και Γόμορρα", με το Σαλό ή 120 μέρες στα Σόδομα (1975) του Παζολίνι και την Αυτοκρατορία των αισθήσεων (1976) του Όσιμα.

Ο αγώνας δεν έγινε με τα φαντάσματα της λογοκρισίας και της αστικοχριστιανικής ηθικής. Έγινε και γίνεται για τον κορεσμό της "ακόρεστης" δίψας του ανθρώπινου ματιού απέναντι στο γυμνό σώμα. Τι πιο ωραία εικόνα ενός γυμνού γυναικείου στήθους ή ενός ανδρικού μορίου σε στύση ή υποστολή, ακόμη και σήμερα ή και μετά από πολλές δεκαετίες. Κάποια γωνία λήψης, κάποιος φωτισμός, κάποια λειτουργικότητά τους στο κάδρο μάς διαφεύγει ακόμη. Και κάποιος ηθοποιός θα απομένει για να εκτεθεί και να δοξαστεί.

Η φωτογραφία, το μεγαλύτερο ερζάτς του 20ού αιώνα, κράτησε τα σώματα νέα-γερασμένα, ζωντανά-νεκρά, γυμνά και ωραία, ενώ αυτά δεν υπάρχουν. Η απάτη είναι παρούσα μπροστά στην αγωνία του δυτικού ανθρώπου για τη φθορά και την επικείμενη απώλεια του φθαρτού σώματος.

Αποπειραθήκαμε, μέσα από τα κατασκευάσματα του νου, να ακινητοποιήσουμε το σώμα και, αφού αντικαταστήσουμε τον χρόνο με τον χώρο, να αποφύγουμε τον θάνατο αυτό είναι η φωτογραφία, αυτό είναι ο κινηματογράφος και ιδού τα αποτελέσματα: φεύγει το σώμα και μένει πίσω το ίχνος του επί της οθόνης...

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ BKS.0049350 BKS.0049350 ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-322-676-5 Συγγραφέας: ΣΟΛΔΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ Σελίδες: 310 Διαστάσεις: 22Χ23 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022 Το κυρίαρχο αντικείμενο αυτού του βιβλίου δεν είναι "ο ερωτισμός στο σινεμά", μα το γυμνό σώμα, όπως εγγράφηκε από την κινηματογραφική κάμερα για να εμφανιστεί στην οθόνη του κινηματογράφου, με θεατές ένα κοινό που αναζητούσε αυτές τις εικόνες για τέρψη του βλέμματος και φαντασιακή ερωτική πρόκληση. Κάποτε η γυναικεία γάμπα θεωρούνταν προσβολή της δημοσίας αιδούς, τότε που δεν αποτελούσαν αντίστοιχη προσβολή τα εκατομμύρια κουφάρια που κείτονταν στα πεδία των μαχών του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Αργά και βασανιστικά ανέβαινε η φούστα, κατέβαινε το ντεκολτέ, πηγαινοερχόταν το ψαλίδι της λογοκρισίας και της "δημοσίας αιδούς" και παράλληλα χιλιάδες γυμνά σώματα Εβραίων εισέρχονταν στα κρεματόρια, και το ανθρώπινο σώμα, όπως και η γενετήσια πράξη, έγιναν δέσμια μιας καταστροφικής χριστιανικής ηθικής, που στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε, μέσω της λογοκρισίας, σαν ο καλύτερος διαφημιστής των ανάλογων ταινιών. Από τη δεκαετία του '60, η Ευρώπη αφαίρεσε προοδευτικά τα πέπλα από τα ανθρώπινα σώματα και έφτασε στη δεκαετία του '70, που έγιναν "Σόδομα και Γόμορρα", με το Σαλό ή 120 μέρες στα Σόδομα (1975) του Παζολίνι και την Αυτοκρατορία των αισθήσεων (1976) του Όσιμα. Ο αγώνας δεν έγινε με τα φαντάσματα της λογοκρισίας και της αστικοχριστιανικής ηθικής. Έγινε και γίνεται για τον κορεσμό της "ακόρεστης" δίψας του ανθρώπινου ματιού απέναντι στο γυμνό σώμα. Τι πιο ωραία εικόνα ενός γυμνού γυναικείου στήθους ή ενός ανδρικού μορίου σε στύση ή υποστολή, ακόμη και σήμερα ή και μετά από πολλές δεκαετίες. Κάποια γωνία λήψης, κάποιος φωτισμός, κάποια λειτουργικότητά τους στο κάδρο μάς διαφεύγει ακόμη. Και κάποιος ηθοποιός θα απομένει για να εκτεθεί και να δοξαστεί. Η φωτογραφία, το μεγαλύτερο ερζάτς του 20ού αιώνα, κράτησε τα σώματα νέα-γερασμένα, ζωντανά-νεκρά, γυμνά και ωραία, ενώ αυτά δεν υπάρχουν. Η απάτη είναι παρούσα μπροστά στην αγωνία του δυτικού ανθρώπου για τη φθορά και την επικείμενη απώλεια του φθαρτού σώματος. Αποπειραθήκαμε, μέσα από τα κατασκευάσματα του νου, να ακινητοποιήσουμε το σώμα και, αφού αντικαταστήσουμε τον χρόνο με τον χώρο, να αποφύγουμε τον θάνατο αυτό είναι η φωτογραφία, αυτό είναι ο κινηματογράφος και ιδού τα αποτελέσματα: φεύγει το σώμα και μένει πίσω το ίχνος του επί της οθόνης...
24.04
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή