Δυο γυναίκες φέρνει ο έρωτας σε σύγκρουση. Θα έρθει η κάθαρση; Η Ναταλία, μια γυναίκα δεύτερης γενιάς, γόνος Ποντίων προσφύγων, έχει χριστεί και αποκρυσταλλώσει την πολιτισμική παράδοση του Πόντου. Κρατά τα ήθη και τα έθιμα, όσο της είναι δυνατό, και κυρίως τη γλώσσα γιατί πιστεύει ότι κυρίως με αυτήν εκφράζεται η ταυτότητά της.
Αγωνίστρια, ψηλαφιστής των στοιχείων της ζωής, των παραγόντων της καλής ή κακής κοινωνικής δράσης, λεπτομερειακά εκμεταλλευτής των προσφερομένων της φύσης, παραγωγός, αντιστέκεται στην αλόγιστη κοινωνική μεταλλαγή. «Απλώνει τα πόδια της όσο το πάπλωμά της». Κύριο μέλημά της είναι η οικογένειά της, πρωτίστως οι γόνοι της, και την κρατά με όποιο κόστος. Είναι αμείλικτη παρορμητική, δηκτική (κορ' αξινάρ' = τυφλό, ακόνιστο τσεκούρι), σε ό,τι μπορεί να βλάψει την κανονικότητα της ίδιας και της οικογένειάς της, όχι όμως εκδικητική. Καρτερική στα λάθη, συμβουλεύει, συγκρούεται και αναμένει επανόρθωση. Δεν διστάζει να πει ήμαρτον για τα δικά της λάθη. Αποστερείται την χαρά της ζωής στην εναγώνια προσπάθεια για βελτίωση των συνθηκών της ζωής των παιδιών της. Κόντρα στην καταναλωτική αντίληψη, αυτή προτάσσει αντί του επιθυμητού το αναγκαίο. Κρατά τα ηνία και ελέγχει τα πάντα με αυστηρότητα και θαλπωρή. Θαλπωρή που κορυφώνεται με τα εγγόνια της και αυτή αντικατοπτρίζεται σε όσους σχετίζονται με αυτά και συγχωράει όποιο ανόμημά τους.
Η Χαρίκλεια, κυνηγός των επιθυμιών. Επιπόλαια, επιδεικτική, καταναλωτική, χειριστική, καπάτσα. Με την καπατσοσύνη της επιδιώκει να έχει σχέσεις με ανθρώπους που είναι ή θεωρείται ότι είναι σε ανώτερη κοινωνική διαβάθμιση απ' αυτήν. Καταφέρνει να βρει δουλειά και να ξεφύγει από την κοπιαστική εργασία της αγροτιάς. Τρέφει φρούδες ελπίδες. Ονειρεύεται μια καλύτερη ζωή και την επιδιώκει μέσω των παιδιών της. Τα ωθεί σε ατραπούς φανταχτερούς και εισπράττει συμφορά. Ο έρωτας θα αποτρέψει την ολική καταστροφή;
Δυο γυναίκες φέρνει ο έρωτας σε σύγκρουση. Θα έρθει η κάθαρση; Η Ναταλία, μια γυναίκα δεύτερης γενιάς, γόνος Ποντίων προσφύγων, έχει χριστεί και αποκρυσταλλώσει την πολιτισμική παράδοση του Πόντου. Κρατά τα ήθη και τα έθιμα, όσο της είναι δυνατό, και κυρίως τη γλώσσα γιατί πιστεύει ότι κυρίως με αυτήν εκφράζεται η ταυτότητά της.
Αγωνίστρια, ψηλαφιστής των στοιχείων της ζωής, των παραγόντων της καλής ή κακής κοινωνικής δράσης, λεπτομερειακά εκμεταλλευτής των προσφερομένων της φύσης, παραγωγός, αντιστέκεται στην αλόγιστη κοινωνική μεταλλαγή. «Απλώνει τα πόδια της όσο το πάπλωμά της». Κύριο μέλημά της είναι η οικογένειά της, πρωτίστως οι γόνοι της, και την κρατά με όποιο κόστος. Είναι αμείλικτη παρορμητική, δηκτική (κορ' αξινάρ' = τυφλό, ακόνιστο τσεκούρι), σε ό, τι μπορεί να βλάψει την κανονικότητα της ίδιας και της οικογένειάς της, όχι όμως εκδικητική. Καρτερική στα λάθη, συμβουλεύει, συγκρούεται και αναμένει επανόρθωση. Δεν διστάζει να πει ήμαρτον για τα δικά της λάθη. Αποστερείται την χαρά της ζωής στην εναγώνια προσπάθεια για βελτίωση των συνθηκών της ζωής των παιδιών της. Κόντρα στην καταναλωτική αντίληψη, αυτή προτάσσει αντί του επιθυμητού το αναγκαίο. Κρατά τα ηνία και ελέγχει τα πάντα με αυστηρότητα και θαλπωρή. Θαλπωρή που κορυφώνεται με τα εγγόνια της και αυτή αντικατοπτρίζεται σε όσους σχετίζονται με αυτά και συγχωράει όποιο ανόμημά τους.
Η Χαρίκλεια, κυνηγός των επιθυμιών. Επιπόλαια, επιδεικτική, καταναλωτική, χειριστική, καπάτσα. Με την καπατσοσύνη της επιδιώκει να έχει σχέσεις με ανθρώπους που είναι ή θεωρείται ότι είναι σε ανώτερη κοινωνική διαβάθμιση απ' αυτήν. Καταφέρνει να βρει δουλειά και να ξεφύγει από την κοπιαστική εργασία της αγροτιάς. Τρέφει φρούδες ελπίδες. Ονειρεύεται μια καλύτερη ζωή και την επιδιώκει μέσω των παιδιών της. Τα ωθεί σε ατραπούς φανταχτερούς και εισπράττει συμφορά. Ο έρωτας θα αποτρέψει την ολική καταστροφή;
ΣΑΝ ΛΕΥΚΟ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΕΝΟ - ΑΜΟΝ ΑΣΠΡΟΤΕ ΚΙΤΡΙΝΕΙΔΙΝBKS.1038439BKS.1038439ΚΑΙΛΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΚΑΙΛΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •ΚΑΙΛΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ στην κατηγορία ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-656-175-7 Συγγραφέας: ΚΑΙΛΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΑΝΤ.ΣΤΑΜΟΥΛΗ Σελίδες: 174 Διαστάσεις: 23, 5Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2023 Δυο γυναίκες φέρνει ο έρωτας σε σύγκρουση. Θα έρθει η κάθαρση; Η Ναταλία, μια γυναίκα δεύτερης γενιάς, γόνος Ποντίων προσφύγων, έχει χριστεί και αποκρυσταλλώσει την πολιτισμική παράδοση του Πόντου. Κρατά τα ήθη και τα έθιμα, όσο της είναι δυνατό, και κυρίως τη γλώσσα γιατί πιστεύει ότι κυρίως με αυτήν εκφράζεται η ταυτότητά της. Αγωνίστρια, ψηλαφιστής των στοιχείων της ζωής, των παραγόντων της καλής ή κακής κοινωνικής δράσης, λεπτομερειακά εκμεταλλευτής των προσφερομένων της φύσης, παραγωγός, αντιστέκεται στην αλόγιστη κοινωνική μεταλλαγή. «Απλώνει τα πόδια της όσο το πάπλωμά της». Κύριο μέλημά της είναι η οικογένειά της, πρωτίστως οι γόνοι της, και την κρατά με όποιο κόστος. Είναι αμείλικτη παρορμητική, δηκτική (κορ' αξινάρ' = τυφλό, ακόνιστο τσεκούρι), σε ό, τι μπορεί να βλάψει την κανονικότητα της ίδιας και της οικογένειάς της, όχι όμως εκδικητική. Καρτερική στα λάθη, συμβουλεύει, συγκρούεται και αναμένει επανόρθωση. Δεν διστάζει να πει ήμαρτον για τα δικά της λάθη. Αποστερείται την χαρά της ζωής στην εναγώνια προσπάθεια για βελτίωση των συνθηκών της ζωής των παιδιών της. Κόντρα στην καταναλωτική αντίληψη, αυτή προτάσσει αντί του επιθυμητού το αναγκαίο. Κρατά τα ηνία και ελέγχει τα πάντα με αυστηρότητα και θαλπωρή. Θαλπωρή που κορυφώνεται με τα εγγόνια της και αυτή αντικατοπτρίζεται σε όσους σχετίζονται με αυτά και συγχωράει όποιο ανόμημά τους. Η Χαρίκλεια, κυνηγός των επιθυμιών. Επιπόλαια, επιδεικτική, καταναλωτική, χειριστική, καπάτσα. Με την καπατσοσύνη της επιδιώκει να έχει σχέσεις με ανθρώπους που είναι ή θεωρείται ότι είναι σε ανώτερη κοινωνική διαβάθμιση απ' αυτήν. Καταφέρνει να βρει δουλειά και να ξεφύγει από την κοπιαστική εργασία της αγροτιάς. Τρέφει φρούδες ελπίδες. Ονειρεύεται μια καλύτερη ζωή και την επιδιώκει μέσω των παιδιών της. Τα ωθεί σε ατραπούς φανταχτερούς και εισπράττει συμφορά. Ο έρωτας θα αποτρέψει την ολική καταστροφή; ΣΑΝ ΛΕΥΚΟ ΚΙΤΡΙΝΙΣΜΕΝΟ - ΑΜΟΝ ΑΣΠΡΟΤΕ ΚΙΤΡΙΝΕΙΔΙΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση