-Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν; -Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει; -Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν; -Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές;
Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.
Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:
Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.
Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.
Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης.
Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.
-Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν; -Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει; -Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν; -Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές;
Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.
Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει: • Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων. • Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου. • Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο. • Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης.
Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗBKS.0112411BKS.0112411CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVIDCHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVIDΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΚατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-960-645-344-1 Συγγραφέας: CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 736 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ -Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν; -Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει; -Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν; -Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές; Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές. Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:• Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.• Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.• Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.• Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης. Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης. ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση