To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Πληροφορική > ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗ
 
 
 
   
 
psifiakes epixeiriseis kai ilektroniko emporio 7i ekdosi photo

psifiakes epixeiriseis kai ilektroniko emporio 7i ekdosi photo


ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗ

BKS.0112411      
ΚατηγορίαΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΥποκατηγορίαINTERNET
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.79.00 €
μόνο71.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-645-344-1
Συγγραφέας: CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 736
Διαστάσεις: 21X29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ


-Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν;
-Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει;
-Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν;
-Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές;

Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.

Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:

  • Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.
  • Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.
  • Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης.

    Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    Last viewed
    ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗ (BKS.0112411)
    psifiakes epixeiriseis kai ilektroniko emporio 7i ekdosi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 79.00 € μόνο 71.10
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
    CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

    ISBN: 978-960-645-344-1
    Συγγραφέας: CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 736
    Διαστάσεις: 21X29
    Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ


    -Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν;
    -Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει;
    -Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν;
    -Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές;

    Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές.

    Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:
    • Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.
    • Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.
    • Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
    • Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης.

    Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ 7Η ΕΚΔΟΣΗ BKS.0112411 BKS.0112411 CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Κατηγορία: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ •CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID στην κατηγορία ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ISBN: 978-960-645-344-1 Συγγραφέας: CHAFFEY DAVE, HMPHILL TANYA, EDMUNDSON BIRD DAVID Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 736 Διαστάσεις: 21X29 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2022 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ -Ποιες στρατηγικές και τακτικές χρειάζονται για την ανάπτυξη και την υλοποίηση του ψηφιακού επιχειρείν; -Πώς μπορεί μια επιχείρηση να διαβλέπει σε τι πρέπει να επενδύσει; -Ποιες εσωτερικές αλλαγές πρέπει να δρομολογήσει μια επιχείρηση για να πετύχει στο ψηφιακό επιχειρείν; -Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις να επιλέγουν τους καλύτερους πόρους ψηφιακών, διαδικτυακών και πληροφοριακών μέσων προκειμένου να είναι ανταγωνιστικές; Οδηγός σας για να απαντήσετε σε αυτές τις δύσκολες ερωτήσεις είναι η νέα έκδοση του μπεστ-σέλερ του Dave Chaffey, με τη συνδρομή των συγγραφέων Tanya Hemphill και David Edmundson-Bird. Γραμμένο με τρόπο κατατοπιστικό και προσιτό, το βιβλίο αυτό σας προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις και τις δεξιότητες για να διαχειριστείτε τις ραγδαίες αλλαγές που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Στην έβδομη έκδοση του βιβλίου, οι Chaffey, Hemphill και Edmundson-Bird συγκεντρώνουν τις πιο πρόσφατες ακαδημαϊκές θεωρίες και πρακτικές. Μέσα από την ανάλυση όλων των πτυχών του ψηφιακού επιχειρείν, όπως της στρατηγικής, των ψηφιακών επικοινωνιών και του ψηφιακού μετασχηματισμού, το βιβλίο παρέχει:• Μια δομημένη προσέγγιση για την εξέταση, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας στρατηγικής ψηφιακού επιχειρείν για όλους τους τύπους επιχειρήσεων.• Τις πιο πρόσφατες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στη βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης (search engine optimization, SEO), στην επικοινωνία με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο μάρκετινγκ μέσω περιεχομένου.• Νέες μελέτες περιπτώσεων με πραγματικά παραδείγματα επιχειρήσεων και των εμπειριών τους από το ψηφιακό επιχειρείν και το ηλεκτρονικό εμπόριο.• Ένα καινούριο κεφάλαιο με θέμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και τους συμβούλους ανάπτυξης. Είτε είστε φοιτητές ψηφιακού επιχειρείν και ηλεκτρονικού εμπορίου είτε ασχολείστε με το μάρκετινγκ ή τη διοίκηση μιας επιχείρησης, το βιβλίο Ψηφιακές επιχειρήσεις και ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί το βασικό εγχειρίδιο που θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε και να εφαρμόσετε τις έννοιες του ψηφιακού επιχειρείν σε επίπεδο στρατηγικής και υλοποίησης.
    63.99
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή