To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
 
 
 
   
 
protoi stin exypiretisi toy pelati photo

protoi stin exypiretisi toy pelati photo


ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

BKS.0075174      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

14.73 €
Προτεινόμενη λιανική 18.41 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-218-290-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΜΟΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
Σελίδες: 167
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΗΣ LIFESKILLS INTERNATIONAL LTD

Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το παλαιότερο αλλά και ουσιαστικότερο ζήτημα για τις επιχειρήσεις. Το μυστικό μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες, που θα συνεχίσουν να την προτιμούν ακόμη και αν εμφανιστούν ανταγωνιστές.

Όπως μας θυμίζει ο Peter Drucker, δεν υπάρχουν αποτελέσματα «εντός των τειχών». Το μόνο αποτέλεσμα που μετράει είναι ο ικανοποιημένος πελάτης, αλλά γι' αυτό πρέπει πολλά πράγματα να γίνουν σωστά. Είναι λοιπόν ένα «ολιστικό» αποτέλεσμα.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης και το είδος του προϊόντος/ υπηρεσίας που αυτή προσφέρει, οι πελάτες της πρέπει να ξέρουν ότι τους επιφυλάσσεται μια εξαιρετική μεταχείριση, όχι μόνο ως προς την ποιότητα του προϊόντος, αλλά και ως προς τον σεβασμό στον καταναλωτή. Μόνον έτσι η επιχείρηση θα έχει το προβάδισμα στις πωλήσεις, κερδίζοντας και διασφαλίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά που απευθύνεται.

Αυτό απαιτεί μια φιλοσοφία που να διαπερνά όλη την επιχείρηση, μια εταιρική κουλτούρα που να στοχεύει πάντα και να εμμένει στη διατήρηση μιας άψογης εξυπηρέτησης. Οι επικεφαλής της επιχείρησης επωμίζονται τη διαμόρφωση μιας τέτοιας κουλτούρας και φροντίζουν για τη σωστή διάχυσή της στα στελέχη. Διότι η φροντίδα του πελάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στην κερδοφορία και στη μακροβιότητα της επιχείρησης αλλά και στην ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ (BKS.0075174)
protoi stin exypiretisi toy pelati photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
14.73 €
Προτεινόμενη λιανική 18.41 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-218-290-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Μετάφραση: ΜΟΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
Σελίδες: 167
Διαστάσεις: 17x24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΗΣ LIFESKILLS INTERNATIONAL LTD

Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το παλαιότερο αλλά και ουσιαστικότερο ζήτημα για τις επιχειρήσεις. Το μυστικό μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες, που θα συνεχίσουν να την προτιμούν ακόμη και αν εμφανιστούν ανταγωνιστές.

Όπως μας θυμίζει ο Peter Drucker, δεν υπάρχουν αποτελέσματα «εντός των τειχών». Το μόνο αποτέλεσμα που μετράει είναι ο ικανοποιημένος πελάτης, αλλά γι' αυτό πρέπει πολλά πράγματα να γίνουν σωστά. Είναι λοιπόν ένα «ολιστικό» αποτέλεσμα.

Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης και το είδος του προϊόντος/ υπηρεσίας που αυτή προσφέρει, οι πελάτες της πρέπει να ξέρουν ότι τους επιφυλάσσεται μια εξαιρετική μεταχείριση, όχι μόνο ως προς την ποιότητα του προϊόντος, αλλά και ως προς τον σεβασμό στον καταναλωτή. Μόνον έτσι η επιχείρηση θα έχει το προβάδισμα στις πωλήσεις, κερδίζοντας και διασφαλίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά που απευθύνεται.

Αυτό απαιτεί μια φιλοσοφία που να διαπερνά όλη την επιχείρηση, μια εταιρική κουλτούρα που να στοχεύει πάντα και να εμμένει στη διατήρηση μιας άψογης εξυπηρέτησης. Οι επικεφαλής της επιχείρησης επωμίζονται τη διαμόρφωση μιας τέτοιας κουλτούρας και φροντίζουν για τη σωστή διάχυσή της στα στελέχη. Διότι η φροντίδα του πελάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στην κερδοφορία και στη μακροβιότητα της επιχείρησης αλλά και στην ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ BKS.0075174 BKS.0075174 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-218-290-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΜΟΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ Σελίδες: 167 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΟΜΑΔΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΗΣ LIFESKILLS INTERNATIONAL LTD Η εξυπηρέτηση του πελάτη αποτελεί το παλαιότερο αλλά και ουσιαστικότερο ζήτημα για τις επιχειρήσεις. Το μυστικό μιας επιτυχημένης επιχείρησης είναι να έχει ευχαριστημένους πελάτες, που θα συνεχίσουν να την προτιμούν ακόμη και αν εμφανιστούν ανταγωνιστές. Όπως μας θυμίζει ο Peter Drucker, δεν υπάρχουν αποτελέσματα «εντός των τειχών». Το μόνο αποτέλεσμα που μετράει είναι ο ικανοποιημένος πελάτης, αλλά γι' αυτό πρέπει πολλά πράγματα να γίνουν σωστά. Είναι λοιπόν ένα «ολιστικό» αποτέλεσμα. Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησης και το είδος του προϊόντος/ υπηρεσίας που αυτή προσφέρει, οι πελάτες της πρέπει να ξέρουν ότι τους επιφυλάσσεται μια εξαιρετική μεταχείριση, όχι μόνο ως προς την ποιότητα του προϊόντος, αλλά και ως προς τον σεβασμό στον καταναλωτή. Μόνον έτσι η επιχείρηση θα έχει το προβάδισμα στις πωλήσεις, κερδίζοντας και διασφαλίζοντας σημαντικό μερίδιο στην αγορά που απευθύνεται. Αυτό απαιτεί μια φιλοσοφία που να διαπερνά όλη την επιχείρηση, μια εταιρική κουλτούρα που να στοχεύει πάντα και να εμμένει στη διατήρηση μιας άψογης εξυπηρέτησης. Οι επικεφαλής της επιχείρησης επωμίζονται τη διαμόρφωση μιας τέτοιας κουλτούρας και φροντίζουν για τη σωστή διάχυσή της στα στελέχη. Διότι η φροντίδα του πελάτη έχει άμεσο αντίκτυπο στην κερδοφορία και στη μακροβιότητα της επιχείρησης αλλά και στην ικανοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού της.
11.78
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή