Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει βασικές θέσεις της Προσχολικής Αγωγής, την οποία προσεγγίζει στη βάση μιας «ολιστικής Παιδαγωγικής». Πραγματεύεται θέματα τα οποία θεωρούνται σημαντικά για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου και έχουν ως αφετηρία τη ζωή της ομάδας, τα προβλήματα, τις βιωματικές εμπειρίες, τις ανάγκες των παιδιών για παιχνίδι και μάθηση, το σεβασμό στις κοινωνικές, συναισθηματικές και νοητικές τους ικανότητες. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία. Περιλαμβάνει σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες λόγω της πολυπλοκότητας των παιδαγωγικών χαρακτηριστικών, θεωρούνται απαραίτητες για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου. Ωστόσο, στην προσπάθειά μας για μια κοινή κατεύθυνση, διαφυλάξαμε κατά τον δυνατόν τόσο τη δημιουργική όσο και την πολλαπλότητα, ώστε να ενθαρρύνουμε το διάλογο σε ένα χώρο που συνεχώς εξελίσσεται και μεταβάλλεται, γι αυτό και αποτελεί πρόκληση, μία πρόκληση που ως παιδαγωγοί ένθερμα υποστηρίζουμε.
Επίσης, μέσα από μια σύγχρονη παιδαγωγική συζήτηση, προβάλλεται ο ρόλος του παιδαγωγού, που είναι συμφιλιωμένος με την ύπαρξη αντιθέσεων άτομο και ομάδα, οργάνωση και ελευθερία, σταθερότητα και αλλαγή, ευελιξία και πρόβλεψη αφού αυτές οι αντιφάσεις αποτελούν μέρος της καθημερινής πρακτικής. Πάνω σε αυτή τη βάση της αντανακλαστικής βιωματικής προσέγγισης, που βασίζεται στην παρατήρηση της παιδαγωγικής διαδικασίας, ο παιδαγωγός επιλύει προβλήματα, οικοδομεί νέους τρόπους κατανόησης, είναι ανοικτός στις αλλαγές που συμβαίνουν στα παιδιά, τους γονείς και τον ίδιο, καταδεικνύοντας το διεξοδικό χαρακτήρα της διδακτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας, σε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα της καθημερινής πρακτικής, που δεν μπορεί να εκφραστεί με ένα σύνολο κανόνων.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, σε εκπαιδευτικούς νηπιαγωγούς και δασκάλους αλλά και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για θέματα που αφορούν την παιδαγωγική πραγματικότητα.
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει βασικές θέσεις της Προσχολικής Αγωγής, την οποία προσεγγίζει στη βάση μιας «ολιστικής Παιδαγωγικής». Πραγματεύεται θέματα τα οποία θεωρούνται σημαντικά για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου και έχουν ως αφετηρία τη ζωή της ομάδας, τα προβλήματα, τις βιωματικές εμπειρίες, τις ανάγκες των παιδιών για παιχνίδι και μάθηση, το σεβασμό στις κοινωνικές, συναισθηματικές και νοητικές τους ικανότητες. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία. Περιλαμβάνει σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες λόγω της πολυπλοκότητας των παιδαγωγικών χαρακτηριστικών, θεωρούνται απαραίτητες για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου. Ωστόσο, στην προσπάθειά μας για μια κοινή κατεύθυνση, διαφυλάξαμε κατά τον δυνατόν τόσο τη δημιουργική όσο και την πολλαπλότητα, ώστε να ενθαρρύνουμε το διάλογο σε ένα χώρο που συνεχώς εξελίσσεται και μεταβάλλεται, γι αυτό και αποτελεί πρόκληση, μία πρόκληση που ως παιδαγωγοί ένθερμα υποστηρίζουμε.
Επίσης, μέσα από μια σύγχρονη παιδαγωγική συζήτηση, προβάλλεται ο ρόλος του παιδαγωγού, που είναι συμφιλιωμένος με την ύπαρξη αντιθέσεων άτομο και ομάδα, οργάνωση και ελευθερία, σταθερότητα και αλλαγή, ευελιξία και πρόβλεψη αφού αυτές οι αντιφάσεις αποτελούν μέρος της καθημερινής πρακτικής. Πάνω σε αυτή τη βάση της αντανακλαστικής βιωματικής προσέγγισης, που βασίζεται στην παρατήρηση της παιδαγωγικής διαδικασίας, ο παιδαγωγός επιλύει προβλήματα, οικοδομεί νέους τρόπους κατανόησης, είναι ανοικτός στις αλλαγές που συμβαίνουν στα παιδιά, τους γονείς και τον ίδιο, καταδεικνύοντας το διεξοδικό χαρακτήρα της διδακτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας, σε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα της καθημερινής πρακτικής, που δεν μπορεί να εκφραστεί με ένα σύνολο κανόνων.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, σε εκπαιδευτικούς νηπιαγωγούς και δασκάλους αλλά και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για θέματα που αφορούν την παιδαγωγική πραγματικότητα.
ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣBKS.0369084BKS.0369084ΠΑΝΤΑΖΗΣ Χ. ΣΠΥΡΟΣ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑΠΑΝΤΑΖΗΣ Χ. ΣΠΥΡΟΣ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΚατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΠΑΝΤΑΖΗΣ Χ. ΣΠΥΡΟΣ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 960-6622-11-8 Συγγραφέας: ΠΑΝΤΑΖΗΣ Χ. ΣΠΥΡΟΣ, ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΑΤΡΑΠΟΣ Σελίδες: 360 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει βασικές θέσεις της Προσχολικής Αγωγής, την οποία προσεγγίζει στη βάση μιας «ολιστικής Παιδαγωγικής». Πραγματεύεται θέματα τα οποία θεωρούνται σημαντικά για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου και έχουν ως αφετηρία τη ζωή της ομάδας, τα προβλήματα, τις βιωματικές εμπειρίες, τις ανάγκες των παιδιών για παιχνίδι και μάθηση, το σεβασμό στις κοινωνικές, συναισθηματικές και νοητικές τους ικανότητες. Η θεματική του βιβλίου είναι ευρεία. Περιλαμβάνει σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις, οι οποίες λόγω της πολυπλοκότητας των παιδαγωγικών χαρακτηριστικών, θεωρούνται απαραίτητες για την παιδαγωγική εργασία του νηπιαγωγείου. Ωστόσο, στην προσπάθειά μας για μια κοινή κατεύθυνση, διαφυλάξαμε κατά τον δυνατόν τόσο τη δημιουργική όσο και την πολλαπλότητα, ώστε να ενθαρρύνουμε το διάλογο σε ένα χώρο που συνεχώς εξελίσσεται και μεταβάλλεται, γι αυτό και αποτελεί πρόκληση, μία πρόκληση που ως παιδαγωγοί ένθερμα υποστηρίζουμε. Επίσης, μέσα από μια σύγχρονη παιδαγωγική συζήτηση, προβάλλεται ο ρόλος του παιδαγωγού, που είναι συμφιλιωμένος με την ύπαρξη αντιθέσεων άτομο και ομάδα, οργάνωση και ελευθερία, σταθερότητα και αλλαγή, ευελιξία και πρόβλεψη αφού αυτές οι αντιφάσεις αποτελούν μέρος της καθημερινής πρακτικής. Πάνω σε αυτή τη βάση της αντανακλαστικής βιωματικής προσέγγισης, που βασίζεται στην παρατήρηση της παιδαγωγικής διαδικασίας, ο παιδαγωγός επιλύει προβλήματα, οικοδομεί νέους τρόπους κατανόησης, είναι ανοικτός στις αλλαγές που συμβαίνουν στα παιδιά, τους γονείς και τον ίδιο, καταδεικνύοντας το διεξοδικό χαρακτήρα της διδακτικής και παιδαγωγικής διαδικασίας, σε αντιπαράθεση με την πραγματικότητα της καθημερινής πρακτικής, που δεν μπορεί να εκφραστεί με ένα σύνολο κανόνων. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές Παιδαγωγικών Τμημάτων, σε εκπαιδευτικούς νηπιαγωγούς και δασκάλους αλλά και σε όλους όσοι ενδιαφέρονται γενικότερα για θέματα που αφορούν την παιδαγωγική πραγματικότητα. ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ - ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση