Από τον «μικρόκοσμο» του κοινωνικού «υποκειμένου» στον «μακρόκοσμο» των συνελκόμενων οικονομικού, κοινωνικού, πολιτικού και πολιτιστικού πεδίου: Παγκόσμιο Κοινωνικό Εγερτήριο. Σε ποια επιμέρους «στάδια» εκτυλίσσεται, «μπροστά-πίσω» και πάντως «ομοιομερώς», η δραστηριότητα ενός «Παγκοσμίου Κοινωνικού Εγερτηρίου»; Με την εξής ενδεικτική ερωτηματοθεσία που έχει προκύψει από το παρόν βιβλίο και που απευθύνεται συνεχώς σε «ρομπότ» για να την ακούσουν και οι «δημιουργοί» τους:
α. Οίκος, β. Δήμος, γ. «Δουλειά», δ. «Διαρκές Σπουδαστήριο», ε. «Δημόσιος λόγος», στ. Ανανέωση ή ρήξη της τεχνολογίας, ζ. Η δομή της οικονομίας, η. Κοινωνικές τάξεις, θ. «Απέναντι» στην κρατική εξουσία, ι. Η ιδιότητα του «κοσμοπολίτη», ια. Η εδραίωση της «πολιτικής ηθικής», ιβ. Πολιτισμού «τεχνήματα», ιγ. Για μια «ρεαλιστική ουτοπία»: Συμπερασματικά, τι σας απομακρύνει από πρακτικές «δυστοπίας»; Αν τα ερωτήματα που προηγήθηκαν σας ωθούν σε συλλογιστικές «δυστοπίας», τότε πώς θα στραφείτε δραστικά σε «κοινότητες» μελών «ουτοπίας»/«ευτοπίας»; Όλα όμως τα ερωτήματα απευθύνονται στην άρχουσα τάξη. Πέραν όμως αυτών και δίπλα τους διαμορφώνονται τρεις τουλάχιστον «στάσεις»:
α. οι «αργόσχολοι» που συμπορεύονται με την κρατούσα τάξη με αισθήματα «τεχνοφιλίας», β. οι «Λουδδίτες» με υψηλή «τεχνοφοβία», γ. οι «γρηγορούντες».
Από τον «μικρόκοσμο» του κοινωνικού «υποκειμένου» στον «μακρόκοσμο» των συνελκόμενων οικονομικού, κοινωνικού, πολιτικού και πολιτιστικού πεδίου: Παγκόσμιο Κοινωνικό Εγερτήριο. Σε ποια επιμέρους «στάδια» εκτυλίσσεται, «μπροστά-πίσω» και πάντως «ομοιομερώς», η δραστηριότητα ενός «Παγκοσμίου Κοινωνικού Εγερτηρίου»; Με την εξής ενδεικτική ερωτηματοθεσία που έχει προκύψει από το παρόν βιβλίο και που απευθύνεται συνεχώς σε «ρομπότ» για να την ακούσουν και οι «δημιουργοί» τους:
α. Οίκος, β. Δήμος, γ. «Δουλειά», δ. «Διαρκές Σπουδαστήριο», ε. «Δημόσιος λόγος», στ. Ανανέωση ή ρήξη της τεχνολογίας, ζ. Η δομή της οικονομίας, η. Κοινωνικές τάξεις, θ. «Απέναντι» στην κρατική εξουσία, ι. Η ιδιότητα του «κοσμοπολίτη», ια. Η εδραίωση της «πολιτικής ηθικής», ιβ. Πολιτισμού «τεχνήματα», ιγ. Για μια «ρεαλιστική ουτοπία»: Συμπερασματικά, τι σας απομακρύνει από πρακτικές «δυστοπίας»; Αν τα ερωτήματα που προηγήθηκαν σας ωθούν σε συλλογιστικές «δυστοπίας», τότε πώς θα στραφείτε δραστικά σε «κοινότητες» μελών «ουτοπίας»/«ευτοπίας»; Όλα όμως τα ερωτήματα απευθύνονται στην άρχουσα τάξη. Πέραν όμως αυτών και δίπλα τους διαμορφώνονται τρεις τουλάχιστον «στάσεις»:
α. οι «αργόσχολοι» που συμπορεύονται με την κρατούσα τάξη με αισθήματα «τεχνοφιλίας», β. οι «Λουδδίτες» με υψηλή «τεχνοφοβία», γ. οι «γρηγορούντες».
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗBKS.0074694BKS.0074694ΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-02-3622-4 Συγγραφέας: ΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕΛΕΤΕΣ Σελίδες: 440 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2020 Από τον «μικρόκοσμο» του κοινωνικού «υποκειμένου» στον «μακρόκοσμο» των συνελκόμενων οικονομικού, κοινωνικού, πολιτικού και πολιτιστικού πεδίου: Παγκόσμιο Κοινωνικό Εγερτήριο. Σε ποια επιμέρους «στάδια» εκτυλίσσεται, «μπροστά-πίσω» και πάντως «ομοιομερώς», η δραστηριότητα ενός «Παγκοσμίου Κοινωνικού Εγερτηρίου»; Με την εξής ενδεικτική ερωτηματοθεσία που έχει προκύψει από το παρόν βιβλίο και που απευθύνεται συνεχώς σε «ρομπότ» για να την ακούσουν και οι «δημιουργοί» τους: α. Οίκος, β. Δήμος, γ. «Δουλειά», δ. «Διαρκές Σπουδαστήριο», ε. «Δημόσιος λόγος», στ. Ανανέωση ή ρήξη της τεχνολογίας, ζ. Η δομή της οικονομίας, η. Κοινωνικές τάξεις, θ. «Απέναντι» στην κρατική εξουσία, ι. Η ιδιότητα του «κοσμοπολίτη», ια. Η εδραίωση της «πολιτικής ηθικής», ιβ. Πολιτισμού «τεχνήματα», ιγ. Για μια «ρεαλιστική ουτοπία»: Συμπερασματικά, τι σας απομακρύνει από πρακτικές «δυστοπίας»; Αν τα ερωτήματα που προηγήθηκαν σας ωθούν σε συλλογιστικές «δυστοπίας», τότε πώς θα στραφείτε δραστικά σε «κοινότητες» μελών «ουτοπίας»/«ευτοπίας»; Όλα όμως τα ερωτήματα απευθύνονται στην άρχουσα τάξη. Πέραν όμως αυτών και δίπλα τους διαμορφώνονται τρεις τουλάχιστον «στάσεις»: α. οι «αργόσχολοι» που συμπορεύονται με την κρατούσα τάξη με αισθήματα «τεχνοφιλίας», β. οι «Λουδδίτες» με υψηλή «τεχνοφοβία», γ. οι «γρηγορούντες». ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση