Οι μέχρι τώρα «θεωρίες της τέχνης» επικαλούνται σύστημα γνώσης στα πρότυπα των μαθηματικών και της λογικής, αλλά δεν βασίζονται στέρεα σε αυτά. Όμως, ακριβώς αυτός ο αναλυτικός χώρος της επιστημολογίας είναι ο πλέον αρμόδιος για κάθε είδους «θεωρία»: η θεωρία της τέχνης, λοιπόν, δεν είναι τέχνη, αλλά εξετάζει συστηματικά την τέχνη ως δομημένο σύστημα γνώσης.
Αυτός ο τόμος περιλαμβάνει συγκεκριμένα αυτό: ισχυρά αναλυτικά εργαλεία, τα οποία, για πρώτη φορά, εφαρμόζονται στο χώρο της αισθητικής φιλοσοφίας με σκοπό, όχι την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης θεωρίας τέχνης, αλλά την ανάδειξη του αυστηρού πλαισίου μέσα στο οποίο μια τέτοια θεωρία θα πρέπει να αναπτυχθεί. Ο Δημήτρης Ε. Λέκκας, Μουσικός και Μαθηματικός, κατά πολλούς ο «θεράπων της αναλυτικής μεθόδου», κάνει ακριβώς αυτό. Πλαισιωμένος από συγγραφείς που προσεγγίζουν ποικιλοτρόπως το ζήτημα της διάρθρωσης (καλλι)τεχνικών θεωριών και θεωρήσεων, δείχνει τον δρόμο προς μια τέτοια δομική θεωρία της τέχνης: για να ανιχνευθεί η θεωρία χρειάζεται να δοθούν λειτουργικοί ορισμοί και να τεθούν και να απαντηθούν μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα ώστε το σώμα της θεωρίας να έχει ερείσματα, συνέχεια, συνέπεια, και, κατά το δυνατό, πληρότητα.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές ή ακαδημαϊκούς που ασχολούνται με την φιλοσοφία γενικά, την αισθητική φιλοσοφία και την επιστημολογία ειδικότερα, όπως επίσης σε μουσικούς, αλλά και σε οποιουσδήποτε ασχολούνται ή αγαπάν την τέχνη και τους ενδιαφέρει προσέγγιση πιο τεχνική.
Οι μέχρι τώρα «θεωρίες της τέχνης» επικαλούνται σύστημα γνώσης στα πρότυπα των μαθηματικών και της λογικής, αλλά δεν βασίζονται στέρεα σε αυτά. Όμως, ακριβώς αυτός ο αναλυτικός χώρος της επιστημολογίας είναι ο πλέον αρμόδιος για κάθε είδους «θεωρία»: η θεωρία της τέχνης, λοιπόν, δεν είναι τέχνη, αλλά εξετάζει συστηματικά την τέχνη ως δομημένο σύστημα γνώσης.
Αυτός ο τόμος περιλαμβάνει συγκεκριμένα αυτό: ισχυρά αναλυτικά εργαλεία, τα οποία, για πρώτη φορά, εφαρμόζονται στο χώρο της αισθητικής φιλοσοφίας με σκοπό, όχι την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης θεωρίας τέχνης, αλλά την ανάδειξη του αυστηρού πλαισίου μέσα στο οποίο μια τέτοια θεωρία θα πρέπει να αναπτυχθεί. Ο Δημήτρης Ε. Λέκκας, Μουσικός και Μαθηματικός, κατά πολλούς ο «θεράπων της αναλυτικής μεθόδου», κάνει ακριβώς αυτό. Πλαισιωμένος από συγγραφείς που προσεγγίζουν ποικιλοτρόπως το ζήτημα της διάρθρωσης (καλλι)τεχνικών θεωριών και θεωρήσεων, δείχνει τον δρόμο προς μια τέτοια δομική θεωρία της τέχνης: για να ανιχνευθεί η θεωρία χρειάζεται να δοθούν λειτουργικοί ορισμοί και να τεθούν και να απαντηθούν μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα ώστε το σώμα της θεωρίας να έχει ερείσματα, συνέχεια, συνέπεια, και, κατά το δυνατό, πληρότητα.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές ή ακαδημαϊκούς που ασχολούνται με την φιλοσοφία γενικά, την αισθητική φιλοσοφία και την επιστημολογία ειδικότερα, όπως επίσης σε μουσικούς, αλλά και σε οποιουσδήποτε ασχολούνται ή αγαπάν την τέχνη και τους ενδιαφέρει προσέγγιση πιο τεχνική.
ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣBKS.0685315BKS.0685315ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΤΕΧΝΕΣΚατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-960-694-346-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΔΡΟΜΩΝ Σελίδες: 132 Διαστάσεις: 18Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018 Οι μέχρι τώρα «θεωρίες της τέχνης» επικαλούνται σύστημα γνώσης στα πρότυπα των μαθηματικών και της λογικής, αλλά δεν βασίζονται στέρεα σε αυτά. Όμως, ακριβώς αυτός ο αναλυτικός χώρος της επιστημολογίας είναι ο πλέον αρμόδιος για κάθε είδους «θεωρία»: η θεωρία της τέχνης, λοιπόν, δεν είναι τέχνη, αλλά εξετάζει συστηματικά την τέχνη ως δομημένο σύστημα γνώσης. Αυτός ο τόμος περιλαμβάνει συγκεκριμένα αυτό: ισχυρά αναλυτικά εργαλεία, τα οποία, για πρώτη φορά, εφαρμόζονται στο χώρο της αισθητικής φιλοσοφίας με σκοπό, όχι την παρουσίαση μιας ολοκληρωμένης θεωρίας τέχνης, αλλά την ανάδειξη του αυστηρού πλαισίου μέσα στο οποίο μια τέτοια θεωρία θα πρέπει να αναπτυχθεί. Ο Δημήτρης Ε. Λέκκας, Μουσικός και Μαθηματικός, κατά πολλούς ο «θεράπων της αναλυτικής μεθόδου», κάνει ακριβώς αυτό. Πλαισιωμένος από συγγραφείς που προσεγγίζουν ποικιλοτρόπως το ζήτημα της διάρθρωσης (καλλι)τεχνικών θεωριών και θεωρήσεων, δείχνει τον δρόμο προς μια τέτοια δομική θεωρία της τέχνης: για να ανιχνευθεί η θεωρία χρειάζεται να δοθούν λειτουργικοί ορισμοί και να τεθούν και να απαντηθούν μια σειρά από κρίσιμα ερωτήματα ώστε το σώμα της θεωρίας να έχει ερείσματα, συνέχεια, συνέπεια, και, κατά το δυνατό, πληρότητα. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε φοιτητές ή ακαδημαϊκούς που ασχολούνται με την φιλοσοφία γενικά, την αισθητική φιλοσοφία και την επιστημολογία ειδικότερα, όπως επίσης σε μουσικούς, αλλά και σε οποιουσδήποτε ασχολούνται ή αγαπάν την τέχνη και τους ενδιαφέρει προσέγγιση πιο τεχνική. ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση