ISBN: 978-960-333-589-4 Συγγραφέας: ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΗΓΟΡΗ Σελίδες: 142 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2010 ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ Εξατομικευμένο πρόγραμμα με βάση την πολυαισθητηριακή μέθοδο για παιδιά Β' έως Στ' Δημοτικού που αντιμετωπίζουν Μαθησιακές Δυσκολίες. Η μέθοδος αφορά την ταυτόχρονη συσχέτιση οπτικών, ακουστικών και κιναισθητικών ερεθισμάτων (σχέση μεταξύ συμβόλων και των ήχων τους, της γραπτής εμφάνισης και της βιωμένης αίσθησης του χεριού του παιδιού καθώς γράφει). Η επιτυχία της μεθόδου οφείλεται στο συνδυασμό της ολικής και της αναλυτικής μεθόδου και στο γεγονός ότι η παρουσίαση του προγράμματος, που είναι κατανεμημένο σε ενότητες, χαρακτηρίζεται από αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα παιδαγωγικής αντιμετώπισης των ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, περιλαμβάνονται γραμματικά φαινόμενα και ασκήσεις, που δυσκολεύουν συχνά τα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, όπως: Συνδυασμός φωνηέντων και συμφώνωνΣυνδυασμός συμφώνων και φωνηέντωνΑναγνώριση συλλαβών Σύνθεση συλλαβώνΥψηλής συχνότητας λέξεις για αυτόματη αναγνώρισηΑσκήσεις ανάγνωσης λέξεωνΟμόηχες λέξειςΑσκήσεις φωνημικής κατάτμησηςΑσκήσεις ένωσης λέξεων με σκίτσαΑνάγνωση κειμένωνΑντιστοίχιση, αντίθετα, συνώνυμαΑσκήσεις συμπλήρωσης λέξεων σε προτάσειςΑσκήσεις ομοιοκαταληξίαςΣτρατηγικές ορθογραφίαςΨυχοκινητικές ασκήσεις προσανατολισμού Η ύλη του προγράμματος μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν πολύτιμο βοήθημα για παιδιά με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές δυσκολίες, για την ενισχυτική διδασκαλία, αλλά και την ειδική τάξη.
|