Τα δύο υποδειγματικά πρακτικά εγχειρίδια Προ-Ανάγνωσης, Γραφής και Μαθηματικών, ένα για τη νηπιαγωγό και ένα για τα παιδιά, της Μάρθας Γκούμα. Τα δύο βιβλία περιέχουν πρακτικές προτάσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί και αξιολογηθεί στην πράξη και φέρουν την πρωτοτυπία του εμπλουτισμού από νηπιαγωγούς και παιδιά.
Σε αντίθεση με την τρέχουσα νοοτροπία, τα δύο βιβλία δεν περιέχουν τις συνήθεις ασκήσεις-δραστηριότητες, αλλά ένα οργανωμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, με χρονική τοποθέτηση και εξέλιξη στο βαθμό δυσκολίας τους.
Έρχονται να απαντήσουν στα κλασικά πλέον ερωτήματα όλων των νηπιαγωγών:
Ποιο πρόγραμμα για την Ανάγνωση, τη Γραφή, τα Μαθηματικά στο νηπιαγωγείο;
Με ποιες παιδαγωγικές σκοπιμότητες;
Με ποιες παιδαγωγικές μεθόδους;
Με ποια παιδαγωγικά υλικά-δραστηριότητες;
Η πρωτοτυπία των δύο βιβλίων έγκειται, επίσης, στο γεγονός ότι βοηθούν τη νηπιαγωγό να αιτιολογήσει τις παιδαγωγικές επιλογές της, μέσα από ενδεικτικές προτάσεις-δραστηριότητες, να τοποθετηθεί ως προς το σύνολο του παιδαγωγικού προγράμματος του νηπιαγωγείου, καθώς και να δημιουργήσει τις δικές της δραστηριότητες, λειτουργώντας ελεύθερα με τη φαντασία της, βασιζόμενη σ' έναν παιδαγωγικό άξονα και όχι εφαρμόζοντας απλά τις δραστηριότητες ενός βιβλίου. Παράλληλα, το βιβλίο για το παιδί περιέχει δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που διευκολύνουν να περάσει από τη βιωματική διαδικασία μάθησης στη συμβολική, με ελκυστικά και παιγνιώδη ερεθίσματα, αφήνοντας χώρο στην προσωπική δημιουργία και φαντασία, σε τομείς της αγωγής που παραδοσιακά μεταμόρφωναν το νήπιο σε πρόωρο μαθητή.
Με το συγκεκριμένο βιβλίο, το παιδί προσεγγίζει τη σχολική γνώση εξελικτικά, όπως οποιονδήποτε άλλο τομέα της ζωής του, ψάχνει, παίζει, ρωτάει, δοκιμάζει, βρίσκει απαντήσεις, αναπτύσσει δεξιότητες.Τα δύο βιβλία, με συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις, προσεγγίζουν και καλύπτουν σφαιρικά το πρόγραμμα της Ανάγνωσης, της Γραφής και των Μαθηματικών στο ελληνικό νηπιαγωγείο.
Τα δύο υποδειγματικά πρακτικά εγχειρίδια Προ-Ανάγνωσης, Γραφής και Μαθηματικών, ένα για τη νηπιαγωγό και ένα για τα παιδιά, της Μάρθας Γκούμα. Τα δύο βιβλία περιέχουν πρακτικές προτάσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί και αξιολογηθεί στην πράξη και φέρουν την πρωτοτυπία του εμπλουτισμού από νηπιαγωγούς και παιδιά.
Σε αντίθεση με την τρέχουσα νοοτροπία, τα δύο βιβλία δεν περιέχουν τις συνήθεις ασκήσεις-δραστηριότητες, αλλά ένα οργανωμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, με χρονική τοποθέτηση και εξέλιξη στο βαθμό δυσκολίας τους.
Έρχονται να απαντήσουν στα κλασικά πλέον ερωτήματα όλων των νηπιαγωγών: • Ποιο πρόγραμμα για την Ανάγνωση, τη Γραφή, τα Μαθηματικά στο νηπιαγωγείο; • Με ποιες παιδαγωγικές σκοπιμότητες; • Με ποιες παιδαγωγικές μεθόδους; • Με ποια παιδαγωγικά υλικά-δραστηριότητες;
Η πρωτοτυπία των δύο βιβλίων έγκειται, επίσης, στο γεγονός ότι βοηθούν τη νηπιαγωγό να αιτιολογήσει τις παιδαγωγικές επιλογές της, μέσα από ενδεικτικές προτάσεις-δραστηριότητες, να τοποθετηθεί ως προς το σύνολο του παιδαγωγικού προγράμματος του νηπιαγωγείου, καθώς και να δημιουργήσει τις δικές της δραστηριότητες, λειτουργώντας ελεύθερα με τη φαντασία της, βασιζόμενη σ' έναν παιδαγωγικό άξονα και όχι εφαρμόζοντας απλά τις δραστηριότητες ενός βιβλίου. Παράλληλα, το βιβλίο για το παιδί περιέχει δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που διευκολύνουν να περάσει από τη βιωματική διαδικασία μάθησης στη συμβολική, με ελκυστικά και παιγνιώδη ερεθίσματα, αφήνοντας χώρο στην προσωπική δημιουργία και φαντασία, σε τομείς της αγωγής που παραδοσιακά μεταμόρφωναν το νήπιο σε πρόωρο μαθητή.
Με το συγκεκριμένο βιβλίο, το παιδί προσεγγίζει τη σχολική γνώση εξελικτικά, όπως οποιονδήποτε άλλο τομέα της ζωής του, ψάχνει, παίζει, ρωτάει, δοκιμάζει, βρίσκει απαντήσεις, αναπτύσσει δεξιότητες.Τα δύο βιβλία, με συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις, προσεγγίζουν και καλύπτουν σφαιρικά το πρόγραμμα της Ανάγνωσης, της Γραφής και των Μαθηματικών στο ελληνικό νηπιαγωγείο.
ΠΡΟΓΡΑΦΗ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑBKS.0124767BKS.0124767ΓΚΟΥΜΑ ΜΑΡΘΑΓΚΟΥΜΑ ΜΑΡΘΑΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥΚατηγορία: ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ •ΓΚΟΥΜΑ ΜΑΡΘΑ στην κατηγορία ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ISBN: 960-04-1760-1 Συγγραφέας: ΓΚΟΥΜΑ ΜΑΡΘΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΕΔΡΟΣ Σελίδες: 184 Διαστάσεις: 21Χ28 Ημερομηνία Έκδοσης: 2001 Τα δύο υποδειγματικά πρακτικά εγχειρίδια Προ-Ανάγνωσης, Γραφής και Μαθηματικών, ένα για τη νηπιαγωγό και ένα για τα παιδιά, της Μάρθας Γκούμα. Τα δύο βιβλία περιέχουν πρακτικές προτάσεις, οι οποίες έχουν εφαρμοστεί και αξιολογηθεί στην πράξη και φέρουν την πρωτοτυπία του εμπλουτισμού από νηπιαγωγούς και παιδιά. Σε αντίθεση με την τρέχουσα νοοτροπία, τα δύο βιβλία δεν περιέχουν τις συνήθεις ασκήσεις-δραστηριότητες, αλλά ένα οργανωμένο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, με χρονική τοποθέτηση και εξέλιξη στο βαθμό δυσκολίας τους. Έρχονται να απαντήσουν στα κλασικά πλέον ερωτήματα όλων των νηπιαγωγών: • Ποιο πρόγραμμα για την Ανάγνωση, τη Γραφή, τα Μαθηματικά στο νηπιαγωγείο; • Με ποιες παιδαγωγικές σκοπιμότητες; • Με ποιες παιδαγωγικές μεθόδους; • Με ποια παιδαγωγικά υλικά-δραστηριότητες; Η πρωτοτυπία των δύο βιβλίων έγκειται, επίσης, στο γεγονός ότι βοηθούν τη νηπιαγωγό να αιτιολογήσει τις παιδαγωγικές επιλογές της, μέσα από ενδεικτικές προτάσεις-δραστηριότητες, να τοποθετηθεί ως προς το σύνολο του παιδαγωγικού προγράμματος του νηπιαγωγείου, καθώς και να δημιουργήσει τις δικές της δραστηριότητες, λειτουργώντας ελεύθερα με τη φαντασία της, βασιζόμενη σ' έναν παιδαγωγικό άξονα και όχι εφαρμόζοντας απλά τις δραστηριότητες ενός βιβλίου. Παράλληλα, το βιβλίο για το παιδί περιέχει δραστηριότητες και φύλλα εργασίας που διευκολύνουν να περάσει από τη βιωματική διαδικασία μάθησης στη συμβολική, με ελκυστικά και παιγνιώδη ερεθίσματα, αφήνοντας χώρο στην προσωπική δημιουργία και φαντασία, σε τομείς της αγωγής που παραδοσιακά μεταμόρφωναν το νήπιο σε πρόωρο μαθητή. Με το συγκεκριμένο βιβλίο, το παιδί προσεγγίζει τη σχολική γνώση εξελικτικά, όπως οποιονδήποτε άλλο τομέα της ζωής του, ψάχνει, παίζει, ρωτάει, δοκιμάζει, βρίσκει απαντήσεις, αναπτύσσει δεξιότητες.Τα δύο βιβλία, με συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες προτάσεις, προσεγγίζουν και καλύπτουν σφαιρικά το πρόγραμμα της Ανάγνωσης, της Γραφής και των Μαθηματικών στο ελληνικό νηπιαγωγείο. ΠΡΟΓΡΑΦΗ ΠΡΟΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση