Το βιβλίο αυτό είναι μια «κρυφή ματιά» στο χώρο και την εσωτερική λειτουργία του μεσιτικού επαγγέλματος. Είναι ένας πολύτιμος οδηγός στα χέρια του επαγγελματία μεσίτη αλλά και οποιουδήποτε ενδιαφέρεται για το Real Estate είτε ως επενδυτής είτε ως ιδιοκτήτης ακινήτου.
Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους εσωτερικούς μηχανισμούς με τους οποίους κινείται η αγορά των ακινήτων, εξετάζοντας τόσο τα πρακτικά θέματα, όπως τα κριτήρια αξιολόγησης ενός ακινήτου, όσο και πιο ανθρώπινους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην προώθηση πώλησης κάθε ακινήτου.
Το βιβλίο δίνει στον αναγνώστη την ευκαιρία να αναγνωρίζει τις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά τη μεταπώληση ενός ακινήτου, αλλά και διάφορους παράγοντες, επαγγελματικούς και μη, που παρεμβάλλονται στην πορεία των πραγμάτων. Περιγράφει την πραγματικότητα με ειλικρινή τρόπο, αναλύοντας όλα τα στάδια της πώλησης -από την εξεύρεση του ιδανικού ακινήτου μέχρι τις υπογραφές των συμβολαίων.
Τα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
Εισαγωγή (Γενικά, Ο μεσίτης, Η ανάγκη για μεσίτη, Είδη ακινήτων, οργάνωση, και κριτήρια αξιολόγησης)
Στην πράξη (Πηγές εξεύρεσης ακινήτων, Χαρτογράφηση, Επιλογή ακινήτων, Το τηλεφώνημα, Η ανάθεση, Η αγγελία, Η κλήση προς τον ενδιαφερόμενο, Η ζήτηση)
Λίγα λόγια εκ των έσω (Ο μεσίτης πωλητής, Ο πελάτης ιδιοκτήτης, Ο πελάτης ενδιαφερόμενος)
Η τελική ευθεία (Η επίδειξη -και ο κανόνας του 2-3-1, Η πώληση)
Επί της ουσίας (Δεοντολογία, Ο μεσίτης ως επαγγελματίας, Η ψυχολογία του μεσίτη, Το ακίνητο: ζωντανός οργανισμός)
Πρόκειται, αναμφίβολα, για μια αναλυτική περιγραφή του χώρου του μεσιτικού επαγγέλματος εκ των έσω!
Το βιβλίο αυτό είναι μια «κρυφή ματιά» στο χώρο και την εσωτερική λειτουργία του μεσιτικού επαγγέλματος. Είναι ένας πολύτιμος οδηγός στα χέρια του επαγγελματία μεσίτη αλλά και οποιουδήποτε ενδιαφέρεται για το Real Estate είτε ως επενδυτής είτε ως ιδιοκτήτης ακινήτου.
Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους εσωτερικούς μηχανισμούς με τους οποίους κινείται η αγορά των ακινήτων, εξετάζοντας τόσο τα πρακτικά θέματα, όπως τα κριτήρια αξιολόγησης ενός ακινήτου, όσο και πιο ανθρώπινους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην προώθηση πώλησης κάθε ακινήτου.
Το βιβλίο δίνει στον αναγνώστη την ευκαιρία να αναγνωρίζει τις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά τη μεταπώληση ενός ακινήτου, αλλά και διάφορους παράγοντες, επαγγελματικούς και μη, που παρεμβάλλονται στην πορεία των πραγμάτων. Περιγράφει την πραγματικότητα με ειλικρινή τρόπο, αναλύοντας όλα τα στάδια της πώλησης -από την εξεύρεση του ιδανικού ακινήτου μέχρι τις υπογραφές των συμβολαίων.
Τα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:
• Εισαγωγή (Γενικά, Ο μεσίτης, Η ανάγκη για μεσίτη, Είδη ακινήτων, οργάνωση, και κριτήρια αξιολόγησης) • Στην πράξη (Πηγές εξεύρεσης ακινήτων, Χαρτογράφηση, Επιλογή ακινήτων, Το τηλεφώνημα, Η ανάθεση, Η αγγελία, Η κλήση προς τον ενδιαφερόμενο, Η ζήτηση) • Λίγα λόγια εκ των έσω (Ο μεσίτης πωλητής, Ο πελάτης ιδιοκτήτης, Ο πελάτης ενδιαφερόμενος) • Η τελική ευθεία (Η επίδειξη -και ο κανόνας του 2-3-1, Η πώληση) • Επί της ουσίας (Δεοντολογία, Ο μεσίτης ως επαγγελματίας, Η ψυχολογία του μεσίτη, Το ακίνητο: ζωντανός οργανισμός)
Πρόκειται, αναμφίβολα, για μια αναλυτική περιγραφή του χώρου του μεσιτικού επαγγέλματος εκ των έσω!
ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΣΙΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣBKS.0111319BKS.0111319ΘΕΟΛΟΓΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΘΕΟΛΟΓΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΘΕΟΛΟΓΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-461-278-9 Συγγραφέας: ΘΕΟΛΟΓΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 120 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009 ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Το βιβλίο αυτό είναι μια «κρυφή ματιά» στο χώρο και την εσωτερική λειτουργία του μεσιτικού επαγγέλματος. Είναι ένας πολύτιμος οδηγός στα χέρια του επαγγελματία μεσίτη αλλά και οποιουδήποτε ενδιαφέρεται για το Real Estate είτε ως επενδυτής είτε ως ιδιοκτήτης ακινήτου. Παρέχει χρήσιμες πληροφορίες για τους εσωτερικούς μηχανισμούς με τους οποίους κινείται η αγορά των ακινήτων, εξετάζοντας τόσο τα πρακτικά θέματα, όπως τα κριτήρια αξιολόγησης ενός ακινήτου, όσο και πιο ανθρώπινους παράγοντες που παίζουν ρόλο στην προώθηση πώλησης κάθε ακινήτου. Το βιβλίο δίνει στον αναγνώστη την ευκαιρία να αναγνωρίζει τις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά τη μεταπώληση ενός ακινήτου, αλλά και διάφορους παράγοντες, επαγγελματικούς και μη, που παρεμβάλλονται στην πορεία των πραγμάτων. Περιγράφει την πραγματικότητα με ειλικρινή τρόπο, αναλύοντας όλα τα στάδια της πώλησης -από την εξεύρεση του ιδανικού ακινήτου μέχρι τις υπογραφές των συμβολαίων. Τα περιεχόμενα του βιβλίου περιλαμβάνουν τα ακόλουθα: • Εισαγωγή (Γενικά, Ο μεσίτης, Η ανάγκη για μεσίτη, Είδη ακινήτων, οργάνωση, και κριτήρια αξιολόγησης)• Στην πράξη (Πηγές εξεύρεσης ακινήτων, Χαρτογράφηση, Επιλογή ακινήτων, Το τηλεφώνημα, Η ανάθεση, Η αγγελία, Η κλήση προς τον ενδιαφερόμενο, Η ζήτηση) • Λίγα λόγια εκ των έσω (Ο μεσίτης πωλητής, Ο πελάτης ιδιοκτήτης, Ο πελάτης ενδιαφερόμενος)• Η τελική ευθεία (Η επίδειξη -και ο κανόνας του 2-3-1, Η πώληση) • Επί της ουσίας (Δεοντολογία, Ο μεσίτης ως επαγγελματίας, Η ψυχολογία του μεσίτη, Το ακίνητο: ζωντανός οργανισμός) Πρόκειται, αναμφίβολα, για μια αναλυτική περιγραφή του χώρου του μεσιτικού επαγγέλματος εκ των έσω! ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕΣΙΤΙΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση