Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΟΞΥ Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2009 Στο ολοκαίνουργιο τρίτο τεύχος του ανεξάρτητου ad-free περιοδικού POST-Media θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε ακόμη ένα πλήθος κειμένων χωρίς την παρεμβολή διαφημίσεων. Η Γεωργία Οικονομοπούλου παίρνει την πρώτη αποκλειστική συνέντευξη απ' τον ψυχολόγο Oliver James. Ο βρετανός συγγραφέας του βιβλίου Affluenza υποστηρίζει ότι εδώ και καιρό έχει προσβάλλει τον αναπτυγμένο κόσμο μια επιδημία, με πολύ περισσότερα θύματα από εκείνα της γρίπης των χοίρων. Η επιδημία αυτή οφείλεται στον Ιό της Αφθονίας, ονομάζεται Αφθονίτιδα, και διαβρώνει την ψυχή των πολιτών κάνοντάς τους μηχανές που αναζητούν το χρήμα, τα καταναλωτικά αγαθά και τη φήμη. Στο βωμό του έχειν ο πολιτισμός μας έχει θυσιάσει το είναι... Ο Μανώλης Ανδριωτάκης γράφει μια παραβολή για την εξιδανίκευση και τη θεοποίηση του Διαδικτύου. Στο περιοδικό φιλοξενείται ένα εκτενές αφιέρωμα στα Εμπορικά Κέντρα που τείνουν να γίνουν κυρίαρχο κατασκευαστικό κι επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης του εγχώριου εμπορίου. Ο γιγαντισμός και η αλματώδης αύξηση των εμπορικών κέντρων αναλύεται από πολλές σκοπιές, με σκοπό τον ορισμό μερικών βασικών παραμέτρων του θέματος. Θα γίνει τελικά όλη η Ελλάδα ένα Mall; Ο Θανάσης Αντωνίου αναζητά τις αιτίες πίσω απ' την εμμονή του δήμου να χτίσει μαζί με το νέο γήπεδο του Πανιωνίου άλλο ένα σύγχρονο εμπορικό κέντρο. Ο Ανδρέας Βάγιας περιγράφει το σίριαλ με το γήπεδο του Παναθηναϊκού. Η Μέντη Μέγα παρατηρεί το γιγαντισμό που κυριαρχεί στον πολιτισμό μας. Η Σοφία Αγγελοπούλου εξηγεί πώς η διαφήμιση έχει διαβρώσει τη μουσική. Ο Νίκος Σμυρναίος παρουσιάζει κριτικά όλα τα μείζονα διακυβεύματα της Wikipedia. Ο Γαβριήλ Φιλιππόπουλος βλέπει ότι το ποδόσφαιρο έχει γίνει ένα λαοφιλές όχημα για την προώθηση προϊόντων. Η Γεωργία Μοσχονά αναλύει τη σχέση των νεοελλήνων με τα σύμβολα. Στο φάκελο για τα Media, παρουσιάζονται μερικές πτυχές της πολυδιάστατης κρίσης τους. Η Ελένη-Ρεβέκκα Στάιου γράφει για την ενημεροδιασκέδαση, ο Αλέξης Καζαντζίδης για την πρωτοκαθεδρία των εμπορικών τμημάτων στις εφημερίδες, και ο Σήφης Αργυράκης εξηγεί γιατί πρέπει να τελειώνουμε με τις δημοσκοπήσεις. Μαζί: κριτικές διαφημίσεων, ειδήσεις και σχόλια απ' την Ελλάδα και τον κόσμο. Πρωτότυπες εικονογραφήσεις από νέους γραφίστες και εικαστικούς.
|