ISBN: 960-218-288-1 Συγγραφέας: ΜΠΕΚΓΟΥΙΘ ΧΑΡΡΥ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Μετάφραση: ΜΟΥΖΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ Σελίδες: 208 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Οι υπηρεσίες είναι κάτι το άυλο, το αόρατο. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο, είναι και πιο δύσκολο να τις πουλήσεις. Αντίθετα από οποιοδήποτε προϊόν που τα χαρακτηριστικά του ο αγοραστής τα καταλαβαίνει μέσω των αισθήσεων, η ποιότητα των υπηρεσιών δεν μπορεί να μετρηθεί παρά μόνον αν αυτές αγοραστούν και καταναλωθούν. Βασισμένο στα 25 χρόνια εμπειρίας του συγγραφέα στον κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο αυτό είναι ένας πραγματικός θησαυρός από σύντομες και πρακτικές πληροφορίες για το πώς λειτουργούν οι αγορές και πώς σκέφτονται οι δυνητικοί πελάτες. Παρέχει: Πολύτιμες συμβουλές για να οργανώσετε καλύτερα τις πωλήσεις σας στο δύσκολο αλλά και τόσο αποδοτικό πεδίο της παροχής υπηρεσιώνΟδηγίες σε θέματα όπως η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσετε, ο τρόπος με τον οποίο θα διαφημιστείτε, αλλά και το πώς θα προετοιμαστείτε για μια παρουσίαση, ή θα οργανώσετε ένα γεύμα εργασίαςΓλαφυρά παραδείγματα που καλύπτουν όλο το φάσμα των εταιριών με τις οποίες έχει συνεργαστεί ο συγγραφέας, από πανίσχυρους ομίλους επιχειρήσεων έως τις ερασιτεχνικές πρωτοβουλίες μιας μπέιμπι σίτερ.
|