Το MV-370 είναι μια VoIP GSM/CDMA/UMTS πύλη για τον τερματισμό κλήσεων (VoIP σε GSM/CDMA/UMTS) και εκκίνησης (GSM/CDMA/UMTS σε VoIP). Υποστηρίζει Asterisk,
Trixbox, SIP διακομιστή μεσολάβησης και VoipBuster.
Το MV-370 είναι μια VoIP GSM/CDMA/UMTS πύλη για τον τερματισμό κλήσεων (VoIP σε GSM/CDMA/UMTS) και εκκίνησης (GSM/CDMA/UMTS σε VoIP). Υποστηρίζει Asterisk,
Trixbox, SIP διακομιστή μεσολάβησης και VoipBuster.
• Πρωτόκολλα: SIP (RFC2543, RFC3261).
• TCP/IP: IP/TCP/UDP/RTP/RTCP, CMP/ARP/RARP/SNTP, DHCP/DNS client, IEEE802.1p/Q, ToS/DiffServ, NAT Traversal, STUN, UPnP, IP Assignment, Static IP, DHCP, PPPoE.
• Codec: G.711 u-Law, G.711 a-Law, G.723.1 (5.3k), G.723.1 (6.3k), G.729A, G.729A/B, Voice Quality, VAD, CNG, AEC, LEC, Packet loss.
• Συχνότητα: Dual Band: 900/1800 MHZ, Tri Band: 900/1800/1900Mhz, Tri Band: 850/1800/1900MHZ, Quad Band: 900/1800/1900/850MHZ, 3G / UMTS: για όλο τον κόσμο και την
Ιαπωνία (SoftBank, Docomo), 3G: EDGE / GPRS 850, 900, 1800, 1900 MHz / HSDPA / UMTS 850, 1900, 2100 MHz, CDMA 2000 (800/1900MHZ) -> sms, 180/183 δεν είναι διαθέσιμη.
• Εγγύηση: 24 μήνες. DOA 7 ημερών
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση