Η παρούσα τρίτη έκδοση του βιβλίου αυτού για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα ήταν αναγκαία λόγω των πρόσφατων τροποποιήσεων στη βασική νομοθεσία και των εξελίξεων στη νομική θεωρία και τη νομολογία. Ο Ν. 3524/2007 εναρμόνισε την εθνική νομοθεσία με την Οδηγία 2004/48 για το δικαίωμα παρακολούθησης, καθώς και με την Οδηγία 2004/48 για την επιβολή των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας. Την ψηφιακή εποχή η πνευματική ιδιοκτησία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη με στόχο την προστασία της ανθρώπινης δημιουργίας, των τεχνών και των επιστημών, αλλά και την εξεύρεση της ισορροπίας ανάμεσα στους δικαιούχους και το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον. Η ανταλλαγή μουσικών ή άλλων έργων χωρίς την άδεια των δικαιούχων μέσω του λογισμικού peer to peer, η εφαρμογή της διαδικασίας των τριών σταδίων και οι πρωτοβουλίες ανοιχτού περιεχομένου αποτελούν την καρδιά του σύγχρονου δικαίου της πνευματικής ιδιοκτησίας.
Τα ζητήματα αυτά εξετάζονται στην παρούσα μελέτη παράλληλα με τα κλασικά θέματα: εννοιολογικά γνωρίσματα, αντικείμενο και υποκείμενο της πνευματικής ιδιοκτησίας, ειδικές κατηγορίες έργων, ηθικό και περιουσιακό δικαίωμα, δικαίωμα παρακολούθησης, εκμετάλλευση του έργου, διάρκεια προστασίας, περιορισμοί του περιουσιακού δικαιώματος, συγγενικά δικαιώματα (ερμηνευτές ή εκτελεστές καλλιτέχνες, παραγωγοί φωνογραφημάτων και οπτικοακουστικών έργων, ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί, εκδότες εντύπων), συλλογική διαχείριση, έννομη προστασία, διεθνείς συμβάσεις, συνθήκες Internet, ερμηνεία των κοινοτικών οδηγιών για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα. Κωδικοποίηση της νομοθεσίας, βιβλιογραφία και αναλυτικά ευρετήρια συμπληρώνουν την έκδοση.
Η παρούσα τρίτη έκδοση του βιβλίου αυτού για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα ήταν αναγκαία λόγω των πρόσφατων τροποποιήσεων στη βασική νομοθεσία και των εξελίξεων στη νομική θεωρία και τη νομολογία. Ο Ν. 3524/2007 εναρμόνισε την εθνική νομοθεσία με την Οδηγία 2004/48 για το δικαίωμα παρακολούθησης, καθώς και με την Οδηγία 2004/48 για την επιβολή των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας. Την ψηφιακή εποχή η πνευματική ιδιοκτησία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη με στόχο την προστασία της ανθρώπινης δημιουργίας, των τεχνών και των επιστημών, αλλά και την εξεύρεση της ισορροπίας ανάμεσα στους δικαιούχους και το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον. Η ανταλλαγή μουσικών ή άλλων έργων χωρίς την άδεια των δικαιούχων μέσω του λογισμικού peer to peer, η εφαρμογή της διαδικασίας των τριών σταδίων και οι πρωτοβουλίες ανοιχτού περιεχομένου αποτελούν την καρδιά του σύγχρονου δικαίου της πνευματικής ιδιοκτησίας.
Τα ζητήματα αυτά εξετάζονται στην παρούσα μελέτη παράλληλα με τα κλασικά θέματα: εννοιολογικά γνωρίσματα, αντικείμενο και υποκείμενο της πνευματικής ιδιοκτησίας, ειδικές κατηγορίες έργων, ηθικό και περιουσιακό δικαίωμα, δικαίωμα παρακολούθησης, εκμετάλλευση του έργου, διάρκεια προστασίας, περιορισμοί του περιουσιακού δικαιώματος, συγγενικά δικαιώματα (ερμηνευτές ή εκτελεστές καλλιτέχνες, παραγωγοί φωνογραφημάτων και οπτικοακουστικών έργων, ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί, εκδότες εντύπων), συλλογική διαχείριση, έννομη προστασία, διεθνείς συμβάσεις, συνθήκες Internet, ερμηνεία των κοινοτικών οδηγιών για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα. Κωδικοποίηση της νομοθεσίας, βιβλιογραφία και αναλυτικά ευρετήρια συμπληρώνουν την έκδοση.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑBKS.0333107BKS.0333107ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑΔΙΚΑΙΟΚατηγορία: ΔΙΚΑΙΟ •ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ στην κατηγορία ΔΙΚΑΙΟ ISBN: 978-960-420-383-3 Συγγραφέας: ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ Σελίδες: 770 Ημερομηνία Έκδοσης: 2008 Η παρούσα τρίτη έκδοση του βιβλίου αυτού για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα ήταν αναγκαία λόγω των πρόσφατων τροποποιήσεων στη βασική νομοθεσία και των εξελίξεων στη νομική θεωρία και τη νομολογία. Ο Ν. 3524/2007 εναρμόνισε την εθνική νομοθεσία με την Οδηγία 2004/48 για το δικαίωμα παρακολούθησης, καθώς και με την Οδηγία 2004/48 για την επιβολή των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας. Την ψηφιακή εποχή η πνευματική ιδιοκτησία βρίσκεται σε συνεχή εξέλιξη με στόχο την προστασία της ανθρώπινης δημιουργίας, των τεχνών και των επιστημών, αλλά και την εξεύρεση της ισορροπίας ανάμεσα στους δικαιούχους και το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον. Η ανταλλαγή μουσικών ή άλλων έργων χωρίς την άδεια των δικαιούχων μέσω του λογισμικού peer to peer, η εφαρμογή της διαδικασίας των τριών σταδίων και οι πρωτοβουλίες ανοιχτού περιεχομένου αποτελούν την καρδιά του σύγχρονου δικαίου της πνευματικής ιδιοκτησίας. Τα ζητήματα αυτά εξετάζονται στην παρούσα μελέτη παράλληλα με τα κλασικά θέματα: εννοιολογικά γνωρίσματα, αντικείμενο και υποκείμενο της πνευματικής ιδιοκτησίας, ειδικές κατηγορίες έργων, ηθικό και περιουσιακό δικαίωμα, δικαίωμα παρακολούθησης, εκμετάλλευση του έργου, διάρκεια προστασίας, περιορισμοί του περιουσιακού δικαιώματος, συγγενικά δικαιώματα (ερμηνευτές ή εκτελεστές καλλιτέχνες, παραγωγοί φωνογραφημάτων και οπτικοακουστικών έργων, ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί, εκδότες εντύπων), συλλογική διαχείριση, έννομη προστασία, διεθνείς συμβάσεις, συνθήκες Internet, ερμηνεία των κοινοτικών οδηγιών για την πνευματική ιδιοκτησία και τα συγγενικά δικαιώματα. Κωδικοποίηση της νομοθεσίας, βιβλιογραφία και αναλυτικά ευρετήρια συμπληρώνουν την έκδοση. ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση