ISBN: 978-960-461-107-2 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 296 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2008 ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ-ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΙΣΕΤΕ ΜΙΑ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί είναι τόσο σημαντικό να επικεντρώνεστε στους πελάτες σας; Η απάντηση είναι απλή: είτε πουλάτε πίτσες είτε προσφέρετε επαγγελματικές υπηρεσίες η δουλειά σας δεν αφορά εσάς, αφορά τους ανθρώπους που εξυπηρετείτε! Αν λοιπόν θέλετε να χτίσετε μια υγιή και επιτυχημένη εταιρεία, ο πιο σίγουρος και σύντομος δρόμος είναι η Πελατομανία, και αυτόν ακριβώς το δρόμο περιγράφει το βιβλίο. Με απλό και απόλυτα κατανοητό τρόπο το βιβλίο αποκαλύπτει πώς μπορεί η εταιρεία σας να αποκτήσει μια πελατοκεντρική φιλοσοφία, προκειμένου να βελτιωθούν οι επιδόσεις της και να απογειωθούν τα έσοδά της. Διαβάστε λοιπόν το βιβλίο και αποκτήστε μια πελατοκεντρική εταιρεία! Πιο συγκεκριμένα, στις σελίδες του βιβλίου αποκαλύπτονται τα εξής: Πώς θα αναδιοργανώσετε την εταιρεία σας και θα χαράξετε μια σωστή στρατηγική.Πώς πρέπει να συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας.Πώς πρέπει να συμπεριφέρεστε στους υπαλλήλους σας.Πώς να επιλέγετε σωστούς υπαλλήλους.Πώς να εκπαιδεύετε και να εμψυχώνετε τους υπαλλήλους σας. Μάλιστα τα πολύτιμα μαθήματα του βιβλίου έχουν βασιστεί στα βήματα της μεγαλύτερης εταιρείας εστιατορίων στον κόσμο, στην οποία υπάγονται ονόματα όπως: KFC, Pizza Hut, Taco Bell κ.ά.
|