To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κλασσικές Επιστήμες > ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ
 
 
 
   
 
parmenidis to egxeiridio tis didaskalias toy photo

parmenidis to egxeiridio tis didaskalias toy photo


ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ

BKS.0357138      
ΚατηγορίαΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.10.60 €
μόνο9.54 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-288-386-0
Συγγραφέας: ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ
Σελίδες: 162
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Ο κόσμος μας, η πραγματικότητα, τα όντα - αντικείμενα είναι αποτέλεσμα σταθεροποίησης της αντίληψης μας που κυριαρχείται από τη Λογική και την αδιάκοπη και συνεχή λειτουργία των εργαλείων της: νους, αισθήσεις, γλώσσα.

Δεδομένου ότι τα όντα είναι και είναι όπως πρέπει να είναι, σταθερά και στην πρώτη ματιά ακίνητα και αμετάβλητα, είναι εκείνα ή είμαστε εμείς οι ίδιοι που ακινητοποιούμε και σταθεροποιούμε την αντίληψή μας πάνω τους, επιτυγχάνοντας έτσι αυτήν την καθαρότητα, διαύγεια των πραγμάτων του κόσμου που στην πραγματικότητα είναι καθαρότητα της αντίληψής μας.

Η συνεχής και αδιάκοπη λειτουργία των εργαλείων της λογικής δημιουργεί την πίστη ότι ο κόσμος αυτός είναι στατικός, ακίνητος, και αμετάβλητος, πράγμα που φαίνεται να διδάσκει και ο Παρμενίδης, ενώ στην πραγματικότητα διδάσκει τον τρόπο της Λογικής Προσοχής τη μέθοδο να πάρουμε το ον - κόσμο καθαρό, αφού εκείνο ούτως ή άλλως είναι και είναι όπως είναι.

Ότι ο κόσμος αυτός είναι δεδομένος μας οδηγεί να πιστέψουμε ότι και η αντίληψη μας ήταν πάντα ίδια. Δεν μας περνάει κατ' απ' το (λογικό) μυαλό μας ότι αν και ο κόσμος είναι δεδομένος, η αντίληψη που τον κάνει καθαρό είναι δημιούργημα δικό μας. Εμείς οι ίδιοι σταθεροποιούμε κάθε στιγμή την αντίληψή μας (η οποία κινείται συνεχώς) και έτσι βλέπουμε τον κόσμο και τα όντα του καθαρά.

Ο Παρμενίδης διδάσκει Λογική. Ο ίδιος δεν είναι λογικός. Βλέπει την Λογική από τη θέση της γνώσης, της θεάς και την περιγράφει. Το ποίημα του Π. είναι ένα εγχειρίδιο χρήσης και χρησιμοποίησης ενός εργαλείου, του οποίου οι ικανότητες είναι προκαθορισμένες και φτάνουν μέχρι τα όρια να πάρουμε τα όντα του κόσμου καθαρά.
Όμως όλα τα όντα δεν είναι η γνώση του όντος. Και η γνώση του όντος δεν είναι όλη η γνώση.

Η διδασκαλία του Παρμενίδη μας δείχνει την μέθοδο προς την καθαρότητα του κόσμου, του καθαρού όντος που οφείλεται στην μετακίνηση της αντίληψης. Και η μετακίνηση αυτή είναι δουλειά δικιά μας. Απ' την άλλη όπως φαίνεται η καθαρότητα του κόσμου δεν είναι καν αποτέλεσμα της μετακίνησης της αντίληψης (πια) αλλά σταθεροποίησής της πάνω στο ον που θέλουμε να δούμε καθαρά. Προς κατάπληξη δε των λογικών θα πρέπει να πούμε ότι αυτή επιτυγχάνεται σε μια στιγμή παύσης της λειτουργίας των οργάνων της, δηλαδή σε μια στιγμή σιωπής.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ (BKS.0357138)
parmenidis to egxeiridio tis didaskalias toy photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 10.60 € μόνο 9.54
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

ISBN: 978-960-288-386-0
Συγγραφέας: ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ
Σελίδες: 162
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022

Ο κόσμος μας, η πραγματικότητα, τα όντα - αντικείμενα είναι αποτέλεσμα σταθεροποίησης της αντίληψης μας που κυριαρχείται από τη Λογική και την αδιάκοπη και συνεχή λειτουργία των εργαλείων της: νους, αισθήσεις, γλώσσα.

Δεδομένου ότι τα όντα είναι και είναι όπως πρέπει να είναι, σταθερά και στην πρώτη ματιά ακίνητα και αμετάβλητα, είναι εκείνα ή είμαστε εμείς οι ίδιοι που ακινητοποιούμε και σταθεροποιούμε την αντίληψή μας πάνω τους, επιτυγχάνοντας έτσι αυτήν την καθαρότητα, διαύγεια των πραγμάτων του κόσμου που στην πραγματικότητα είναι καθαρότητα της αντίληψής μας.

Η συνεχής και αδιάκοπη λειτουργία των εργαλείων της λογικής δημιουργεί την πίστη ότι ο κόσμος αυτός είναι στατικός, ακίνητος, και αμετάβλητος, πράγμα που φαίνεται να διδάσκει και ο Παρμενίδης, ενώ στην πραγματικότητα διδάσκει τον τρόπο της Λογικής Προσοχής τη μέθοδο να πάρουμε το ον - κόσμο καθαρό, αφού εκείνο ούτως ή άλλως είναι και είναι όπως είναι.

Ότι ο κόσμος αυτός είναι δεδομένος μας οδηγεί να πιστέψουμε ότι και η αντίληψη μας ήταν πάντα ίδια. Δεν μας περνάει κατ' απ' το (λογικό) μυαλό μας ότι αν και ο κόσμος είναι δεδομένος, η αντίληψη που τον κάνει καθαρό είναι δημιούργημα δικό μας. Εμείς οι ίδιοι σταθεροποιούμε κάθε στιγμή την αντίληψή μας (η οποία κινείται συνεχώς) και έτσι βλέπουμε τον κόσμο και τα όντα του καθαρά.

Ο Παρμενίδης διδάσκει Λογική. Ο ίδιος δεν είναι λογικός. Βλέπει την Λογική από τη θέση της γνώσης, της θεάς και την περιγράφει. Το ποίημα του Π. είναι ένα εγχειρίδιο χρήσης και χρησιμοποίησης ενός εργαλείου, του οποίου οι ικανότητες είναι προκαθορισμένες και φτάνουν μέχρι τα όρια να πάρουμε τα όντα του κόσμου καθαρά.
Όμως όλα τα όντα δεν είναι η γνώση του όντος. Και η γνώση του όντος δεν είναι όλη η γνώση.

Η διδασκαλία του Παρμενίδη μας δείχνει την μέθοδο προς την καθαρότητα του κόσμου, του καθαρού όντος που οφείλεται στην μετακίνηση της αντίληψης. Και η μετακίνηση αυτή είναι δουλειά δικιά μας. Απ' την άλλη όπως φαίνεται η καθαρότητα του κόσμου δεν είναι καν αποτέλεσμα της μετακίνησης της αντίληψης (πια) αλλά σταθεροποίησής της πάνω στο ον που θέλουμε να δούμε καθαρά. Προς κατάπληξη δε των λογικών θα πρέπει να πούμε ότι αυτή επιτυγχάνεται σε μια στιγμή παύσης της λειτουργίας των οργάνων της, δηλαδή σε μια στιγμή σιωπής.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ BKS.0357138 BKS.0357138 ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Κατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-960-288-386-0 Συγγραφέας: ΒΟΥΔΟΥΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΒΑΝΙΑΣ Σελίδες: 162 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2022 Ο κόσμος μας, η πραγματικότητα, τα όντα - αντικείμενα είναι αποτέλεσμα σταθεροποίησης της αντίληψης μας που κυριαρχείται από τη Λογική και την αδιάκοπη και συνεχή λειτουργία των εργαλείων της: νους, αισθήσεις, γλώσσα. Δεδομένου ότι τα όντα είναι και είναι όπως πρέπει να είναι, σταθερά και στην πρώτη ματιά ακίνητα και αμετάβλητα, είναι εκείνα ή είμαστε εμείς οι ίδιοι που ακινητοποιούμε και σταθεροποιούμε την αντίληψή μας πάνω τους, επιτυγχάνοντας έτσι αυτήν την καθαρότητα, διαύγεια των πραγμάτων του κόσμου που στην πραγματικότητα είναι καθαρότητα της αντίληψής μας. Η συνεχής και αδιάκοπη λειτουργία των εργαλείων της λογικής δημιουργεί την πίστη ότι ο κόσμος αυτός είναι στατικός, ακίνητος, και αμετάβλητος, πράγμα που φαίνεται να διδάσκει και ο Παρμενίδης, ενώ στην πραγματικότητα διδάσκει τον τρόπο της Λογικής Προσοχής τη μέθοδο να πάρουμε το ον - κόσμο καθαρό, αφού εκείνο ούτως ή άλλως είναι και είναι όπως είναι. Ότι ο κόσμος αυτός είναι δεδομένος μας οδηγεί να πιστέψουμε ότι και η αντίληψη μας ήταν πάντα ίδια. Δεν μας περνάει κατ' απ' το (λογικό) μυαλό μας ότι αν και ο κόσμος είναι δεδομένος, η αντίληψη που τον κάνει καθαρό είναι δημιούργημα δικό μας. Εμείς οι ίδιοι σταθεροποιούμε κάθε στιγμή την αντίληψή μας (η οποία κινείται συνεχώς) και έτσι βλέπουμε τον κόσμο και τα όντα του καθαρά. Ο Παρμενίδης διδάσκει Λογική. Ο ίδιος δεν είναι λογικός. Βλέπει την Λογική από τη θέση της γνώσης, της θεάς και την περιγράφει. Το ποίημα του Π. είναι ένα εγχειρίδιο χρήσης και χρησιμοποίησης ενός εργαλείου, του οποίου οι ικανότητες είναι προκαθορισμένες και φτάνουν μέχρι τα όρια να πάρουμε τα όντα του κόσμου καθαρά. Όμως όλα τα όντα δεν είναι η γνώση του όντος. Και η γνώση του όντος δεν είναι όλη η γνώση. Η διδασκαλία του Παρμενίδη μας δείχνει την μέθοδο προς την καθαρότητα του κόσμου, του καθαρού όντος που οφείλεται στην μετακίνηση της αντίληψης. Και η μετακίνηση αυτή είναι δουλειά δικιά μας. Απ' την άλλη όπως φαίνεται η καθαρότητα του κόσμου δεν είναι καν αποτέλεσμα της μετακίνησης της αντίληψης (πια) αλλά σταθεροποίησής της πάνω στο ον που θέλουμε να δούμε καθαρά. Προς κατάπληξη δε των λογικών θα πρέπει να πούμε ότι αυτή επιτυγχάνεται σε μια στιγμή παύσης της λειτουργίας των οργάνων της, δηλαδή σε μια στιγμή σιωπής.
8.59
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή